quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb m'n eerste uitsmijter ooit gemaakt
en hij was nog lekker ook.
nou denk ik dat het eigenlijk heel makkelijk om te maken is
volgende keer ga ik ham en kaas meebakken
Schaap is dus verder gekomen dan de microwave.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
[..]Maar verder kook je wel eens?
Een uitsmijter is zelfs iets wat mijn moeder kan maken.
Een uitsmijter is hét gerecht voor de beginnende kokerquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
[..]Maar verder kook je wel eens?
Een uitsmijter is zelfs iets wat mijn moeder kan maken.
ik braad ook wel eens wat vlees en stoom wel eens wat groente in de microwave. en gebakken aardappeltjesquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef Monus het volgende:
[..]
Schaap is dus verder gekomen dan de microwave.
Toch soms wel iets anders dan de microwave dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik braad ook wel eens wat vlees en stoom wel eens wat groente in de microwave. en gebakken aardappeltjes
ja, maar jij woont in Spanjequote:
Je bent dus al een echte keukenprins.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik braad ook wel eens wat vlees en stoom wel eens wat groente in de microwave. en gebakken aardappeltjes
uiteraard, ik ben niet zo ééndimensionaal als ik me hier voordoequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch soms wel iets anders dan de microwave dus.
Je gooit nu wel je imago weg.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
uiteraard, ik ben niet zo ééndimensionaal als ik me hier voordoe
Moest de bus elke keer stoppen omdat er weer een nederlander moest kotsten omdat het iets te zwaar op de maag lag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar jij woont in Spanje
daar kookt iedereen met olijfolie, daar werd je vroeger nog voor gewaarschuwd
Alsof een Nederlander eet wat hij niet kent.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:23 schreef Monus het volgende:
[..]
Moest de bus elke keer stoppen omdat er weer een nederlander moest kotsten omdat het iets te zwaar op de maag lag.![]()
Veel nederlanders eten alles wat niet nederlands er uitzie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof een Nederlander boer eet wat hij niet kent.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef Monus het volgende:
Veel nederlanders eten alles wat niet nederlands er uitzie.![]()
Zuiplapquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
Frankrijk, Italie en Spanje zijn niet voor niets populaire landen.
Ik heb 10 flessen wijn meegenomen
De vis van malaga.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch lief dat je om me denktquote:
Zolang het maar Nederlands smaakt, zoals "Chinees" uit het Nederlandse Chinees restaurant.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Veel nederlanders eten alles wat niet nederlands er uitzie.![]()
Dat lukt ook wel met 10 flessen wijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef miss_sly het volgende:
Je bent even pauzeren en het topic is weer vol
Het is wel weer gezelliger
keukenprinsen zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:21 schreef Monus het volgende:
[..]
Je bent dus al een echte keukenprins.![]()
10 flessen? Dat krijgen zelfs WFL'ers niet op tijdens een meet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
Het loopt idd weer een beetje.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef miss_sly het volgende:
Je bent even pauzeren en het topic is weer vol
Het is wel weer gezelliger
wijnmeet bij Doffy omdat hij ons zo gemist heeftquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb niet zoveel verschil gemerkt met de spaanse "Chinees", alleen de rijst moet je er apart bij bestellen en de porties zijn vrij klein.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zolang het maar Nederlands smaakt, zoals "Chinees" uit het Nederlandse Chinees restaurant.
Alsof jij Amsterdam kan vindenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef miss_sly het volgende:
wijnmeet bij Doffy omdat hij ons zo gemist heeft
euh... ik kook ook altijd met olijfolie.. en ik woon niet eens in spanje!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar jij woont in Spanje
daar kookt iedereen met olijfolie, daar werd je vroeger nog voor gewaarschuwd
Neem ik jou mee als navigatorquote:
quote:
nee, maar je hebt wel een mediterraans kookboek natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef laika het volgende:
[..]
euh... ik kook ook altijd met olijfolie.. en ik woon niet eens in spanje!![]()
dan doe ik de stoomgroentequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan echt koken hoor
Verse pasta maken enzo...mag jij de microwave doen, want die gebruik ik eigenlijk nooit
Gezelligquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan doe ik de stoomgroente
gaatjes prikken, 1000 watt, 6 minuten
dat doe ik op het koelelement van m'n pc processorquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gezellig
Ik wilde vragen of je wel een fornuis/kookplaat hebt, maar je hebt je eerste ei gebakken, dus dat zal wel
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat doe ik op het koelelement van m'n pc processor
Geduld is een schone zaak!quote:
Als ie de weg net zo goed weet als die van Rotterdam naar Amsterdam, issie voorlopig nog even onderwegquote:
Het was natuurlijk voor de eerste keer dat hij uit zijn dorpje 'amsterdam' kwam, dan is alles nog een beetje nieuw en vreemd voor hem.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ie de weg net zo goed weet als die van Rotterdam naar Amsterdam, issie voorlopig nog even onderweg
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Het was natuurlijk voor de eerste keer dat hij uit zijn dorpje 'amsterdam' kwam, dan is alles nog een beetje nieuw en vreemd voor hem.![]()
er zijn wel foto's maar niet geschikt voor publikatiequote:Op donderdag 28 juli 2005 14:05 schreef Doffy het volgende:
Kan ik me voorstellen
Maarreh, 't was dus gezelli? Zijn er nog foto's van de meet?
Ja. Puur chantage materiaal!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:05 schreef Doffy het volgende:
Kan ik me voorstellen
Idd. Sorryquote:
Amsterdam weet ik wel te vinden. Ik vertel wel hoe je er heen moet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neem ik jou mee als navigator
Hoewel, jij kunt je eigen huis nog niet eens terugvinden![]()
Voor mij geldt het bijna net zo.. Maar dat moet je stil houden als Hollandse.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef laika het volgende:
[..]
euh... ik kook ook altijd met olijfolie.. en ik woon niet eens in spanje!![]()
zelfs dat niet eens es....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, maar je hebt wel een mediterraans kookboek natuurlijk
Ik zet gewoon mijn Truus aan de volgende keerquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Amsterdam weet ik wel te vinden. Ik vertel wel hoe je er heen moet.
Groenten 6 minuten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan doe ik de stoomgroente
gaatjes prikken, 1000 watt, 6 minuten
Er zijn foto's, maar liv en sly willen niet gepubliceerd worden, dus veel foto's blijven er dan niet over.. Misschien dat liv nog wat foto's van mij heeft..quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:05 schreef Doffy het volgende:
Kan ik me voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |