Zou hij zo gekrent zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan meteen een bliksemschicht uit de hemel enzo.
Whehehequote:
En weer iemand die naar de hel gaatquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:50 schreef Alicey het volgende:
Nou, als ik de foto bekijk van zaterdag zou dat best wel eens kunnen.
godverdomme bekt iets gemakkelijkerquote:
Het wordt best gezellig in de helquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En weer iemand die naar de hel gaat![]()
Ik ben een goede God. Ik maak vloeken moeilijker om te gebruiken.quote:
Alleen de meet-gangers hebben ze gekregen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, die foto's van zaterdag blijven wel beperkt tot de meet-gangers he?
Dat ging ik al. 6e etage, en in sommige buien zelfs de 8e.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En weer iemand die naar de hel gaat![]()
Even aan Danny vragen of hij de username kan veranderen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
godverdomme bekt iets gemakkelijker
liv wordt de user God?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Even aan Danny vragen of hij de username kan veranderen.
Je brengt je schaapjes niet in verleidingquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben een goede God. Ik maak vloeken moeilijker om te gebruiken.![]()
In welke zin?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:00 schreef Reya het volgende:
Ik ben positief verrast door de meewerking van de universiteit
Is dat goed?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben een goede God. Ik maak vloeken moeilijker om te gebruiken.![]()
Lijkt me wel wat. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik met God heb gemeet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
liv wordt de user God?
Dat vind ik dan wel weer stoer
Maar verleiding is juist leukquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je brengt je schaapjes niet in verleiding
Jaaquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik met God heb gemeet.
liv is op zich wel gemeen. Als je dan eenmaal voor de poorten van de hel staat kun je niet meer zeggen dat zondigen zo verleidelijk was.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar verleiding is juist leuk
Ik had gehoopt dat liv een leukere God zou zijn
Ja maar, dan komen we dadelijk niet eens meer in de helquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
liv is op zich wel gemeen. Als je dan eenmaal voor de poorten van de hel staat kun je niet meer zeggen dat zondigen zo verleidelijk was.
Eerder juist wel, er is geen excuus meer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar, dan komen we dadelijk niet eens meer in de hel
Ik verwacht dat liv er wel een feest van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:06 schreef miss_sly het volgende:
Of zou de hemel van liv zo leuk zijn dat we niet meer naar de hel hoeven te gaan voor een interessant eeuwig leven?
Misschein dat liv een nederige God is die gewoon op zijn knieen voor ons gaat. Zitten we weer op gelijke hoogte.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef Doffy het volgende:
Ik buig niet voor liv..![]()
al zou andersom te overwegen zijn
Vast welquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verwacht dat liv er wel een feest van heeft gemaakt.
Schaap!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
Hoi Doffy
de mooiste dagen van de tour ga jij een beetje op vakantie
Dan wil ik ook wel naar de hemelquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verwacht dat liv er wel een feest van heeft gemaakt.
Heb je nog langs het parcours gestaan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Schaap!
Mja ik weet 'tIk heb braaf krantjes gekocht, want radio en tv lukten niet echt. Maar goed, de Tour was toch eigenlijk al gereden op dat moment.
Maar hey, ik ging tenminste wel naar Frankrijk he!
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:23 schreef Reya het volgende:
Heb je nog langs het parcours gestaan?
Dus jij was niet die gast met die opblaashandschoen die een wielrenner een bloedneus sloeg?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja.
Alleen waren ze toen 2 weken geleden al langsgekomen
nee, ik gebruik olijfoliequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef Doffy het volgende:
En daarna een uur staan schrobben om je pan schoon te krijgen
Kashechkinquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:30 schreef Doffy het volgende:
Nee, dat heb ik gemist. Is dat gebeurt dan? Wie was het slachtoffer?
Weet ik, maar ik blijf dat stripje zo briljant vindenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:45 schreef het_fokschaap het volgende:
overigens zeg ik nergens dat ik alles met olijfolie doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |