zozo , mazzelpik you!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij staat op de planning ja. Zolang mijn baas meewerkt en ik ergens kan pitten (of ik haal gewoon een keertje door) ga ik daarheen.
Ik ben zelfs goedgekeurd door het laffer & static comité, dan kan ik het bijna niet maken om niet te gaan he.
Hoelang heb ik je nu laten sudderen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef zalmsalade het volgende:
Maar goed word ik nu unband? ofniet?
*MSN logs delete !!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
En opeens weet je het:
Ze leest en spreekt Nederlands
Ik heb werkelijk geen flauw idee....quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang heb ik je nu laten sudderen?
wie ben jij dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee....
Ik zoek ff op wanneer m'n laatste post was
Dat is het geheim van de smid, vrees ik.quote:
Aprilquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
laat maar ondoenlijk.... je weet het vast zelf welquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:59 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is het geheim van de smid, vrees ik.
Zooo lang... Ik dacht zelf eigenlijk korterquote:
De meeste users vinden het maar ONZINquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Net als met alle andere succesvolle ONZ meets !
Wat een puike woordspelingquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De meeste users vinden het maar ONZIN![]()
Nee, geen idee meer, ik ga ff kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:01 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
laat maar ondoenlijk.... je weet het vast zelf wel
En voor welke account heb je gekeken?quote:
Wie ben je dan in godsnaam?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
En voor welke account heb je gekeken?
De 4487quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
En voor welke account heb je gekeken?
das nog het mooiequote:
Ik denk nieteens dat je hem kentquote:
nja dat doe ik dus echt niet he das m'n zusje wel..quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk nieteens dat je hem kent
Als hij z'n zusje speelt zegt ie U tegen me
Hoe oud is je zusje dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja dat doe ik dus echt niet he das m'n zusje wel..
en ripley misschien ken je me onder twiejewurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |