Even reageren op informatie uit de startpost, wellicht kan deze upgedate worden aan het eind van de zomer. Dan zijn de meeste mensen immers terug uit NYC.
quote:
Ik ben in het Novotel geweest. Het ligt vlakbij Time Square en Central Park. Kwaliteit van het ontbijt e.d. weet ik niet. Ze hebben in ieder geval wel een restaurant waar je kan ontbijten. Ook een winkeltje waar je de krant kan kopen en wat snoep. Onze kamer had uitzicht op Time Square. Kamer was groot genoeg, net zoals de douche. TV mét HBO!
![]()
Receptie werden we goed geholpen. Tevens een fitnissruimte en computer met internet. En een servicebalie waar je kan reserveren voor bustours e.d.
Website vermeld volgende prijs: Price of rooms* : 199 USD >> 359 USD. Wellicht dat het met arrangementen anders ligt.
![]()
Ik was tevreden en geef het hotel een 8.
quote:
New York City PassVoor 50 dollar per dag
of 120 dollar per week mag je met die pass gratis in alle grote attracties van New York. Het scheelt een hoop geld! Klik
hier om de pas aan te vragen.
Aan te raden. Lees wel eerst het boekje voordat je naar een attractie toe gaat (soms mag je een rij overslaan, en bij de ene helikoptertour geven ze meer korting dan bij een ander.
quote:
-Planet Hollywood
(Hier weet ik niets over, misschien kan iemand een prijsindicatie geven en of het lekker is)
Eten was redelijk goed. Je weet ongeveer welke prijs je kan verwachten.
![]()
Niet enorm duur, maar goed.... wellicht vinden sommige dat weer wel.
quote:
-Gray Line New York (Toer met dubbeldekker door de stad en rijdt langs de bezienswaardigheden)
-Liberty Helicopter Tours (Met de helicopter over en rond Manhattan vliegen )
quote:
-Gebouwen te bezichtigen:
-Empire State Building Observation Deck (Spreekt voor zich)
Ga vroeg in de ochtend of rond etenstijd. Anders moet je best lang wachten.
![]()
quote:
Wijken/Parken:
-Little Italy (Pizza )
-Chinatown (Ook lekker eten)
-Central Park (spreekt ook voor zich)
-Battery Park ( rustig parkje op het punte van Manhattan met uitzicht over de zee)
Er zijn nog zoveel leuke wijken en vast ook parken. Misschien dat je dit beter kan weglaten. Want je moet eigenlijk overal geweest zijn.
![]()
quote:
Taxi
En dan zijn er ook nog taxis, wat iedereen minstens 1 keer gedaan moet hebben!
Initial fare.............$2.00
Inmiddels 2.50.