abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29218025
tvp
  vrijdag 29 juli 2005 @ 03:55:49 #27
34586 kepler
No bounce, no play
pi_29223670
tvp, ensorry voor het niet openen van een nieuwe

tijd was op in het i-net cafe
The line is a dot to you!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:28:05 #28
16082 Wytze
...Confidential
pi_29225421
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:29 schreef The_Viper het volgende:
Jezus.... Hoe kan je mensen jaloers maken
Ja echt, ik zit hier te kwijlen achter me bureautje

Ik ga 100% zeker rond de herfstvakantie terug. Het was echt te mooi daar.

Weet trouwens niet of jullie dit ook hebben. Maar over het algemeent houd ik helemaal niet van grote steden. Amsterdam trekt me totaal niet. Rotterdam wel omdat het modern is, het centrum dan. Utrecht (Hometown) gaat wel.

Maar New York is gewoon echt^O^ terwijl het 120x Amsterdam is
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_29225635
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:20 schreef komrad het volgende:
de TT is aangepast
iig gedeeltelijk
en nu helemaal.

Maargoed, morgen dus naar New York.

Ik hoop dat het mn verwachtingen waar kan maken.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:38:44 #30
16082 Wytze
...Confidential
pi_29226794
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:41 schreef Dizzee het volgende:

[..]

en nu helemaal.

Maargoed, morgen dus naar New York.

Ik hoop dat het mn verwachtingen waar kan maken.
Veel plezier We verwachten wel iedere dag een update net als bij Toad
pi_29229745
Daarna na Time Square gegaan om een kaartje te kopen voor een musical. TIP: koop je kaartje op dezelfde dag op Time Square. Daar staat een tent van de gezamelijke musicalorganisatie die veel kaartjes voor 50% verkoopt (dan moet je natuurlijk wel nog dezelfde dag naar de musical gaan). 's Avonds na het eten dus naar de musical Beauty and the Beast geweest. Hartstikke leuk!

TOAD, HEB JE DAN NOG RUIME KEUZE UIT ALLE MUSICALS OF ZIJN ER DAN NOG MAAR EEN HANDJEVOL WAAR JE UIT KUNT KIEZEN. IK WIL NAMELIJK HET LIEFST NAAR DE LION KING.

Dinsdag
's Ochtends een helikoptervlucht gemaakt boven Manhattan (Liberty Helicopter Tours)! Zeker een aanrader. 's Middags, net voordat we naar het vliegveld vertrokken, langsgeweest bij Serendipity. Heerlijke ijskoffie en vast ook andere zaken. Wel duur en reserveren is verstandig.

HEB JE DIE HELICOPTERVLUCHT TER PLEKKE GEREGELD OF AL VOORAF GERESERVEERD/BESTELD VANUIT NEDERLAND? WIL HEM NAMELIJK OOK MAKEN MAAR WEET NIET OF ER WEL PLEK IS ALS JE PAS DE DAG ZELF AAN KOMT KAKKEN OF DAT JE VAN TEVOREN MOET RESERVEREN.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:50:08 #32
16082 Wytze
...Confidential
pi_29231375
quote:
[b]Op vrijdag 29 juli 2005 12:08
HEB JE DIE HELICOPTERVLUCHT TER PLEKKE GEREGELD OF AL VOORAF GERESERVEERD/BESTELD VANUIT NEDERLAND? WIL HEM NAMELIJK OOK MAKEN MAAR WEET NIET OF ER WEL PLEK IS ALS JE PAS DE DAG ZELF AAN KOMT KAKKEN OF DAT JE VAN TEVOREN MOET RESERVEREN.
Heb je loterij gewonnen ?
pi_29231833
Die helivlucht wil ook maken.

Zojuist Delta aan de telefoon. Kom ik er dus achter dat ik via delta NIET online kan inchecken op vluchten naar Amerika.

Dat terwijl het vrouwtje van vliegwinkel me zei dat dat WEL kon toen ik het ticket boekte

word dus alsnog vroeg opstaan
pi_29232177
Even een snelle reactie:
  • de helikoptervlucht heb ik niet gereserveerd, het is verstandig om dat wel te doen (hoeft pas de dag van te voren ofzo; in Amerika zelf; je hebt keuze uit kleine rondvluchten en grote, flyers kan je meestal verkrijgen bij je hotel).
  • je hebt idd. keuze uit een (hele grote) selectie van musicals, maar ik kan je niet garanderen dat daar de Lion King bij zit.

Dizzee, veel plezier komende week!
  • pi_29232615
    Thanks Toad!

En die helivlucht gaat er wel komen.
    pi_29233724
    Wordt het trouwens niet eens tijd dat eerste plaatje uit de OP te schrappen?
    Victory is mine!!
      vrijdag 29 juli 2005 @ 14:56:14 #37
    124789 superhero87
    Playin my game
    pi_29235671
    zo'n helivlucht is echt duur hoor, voor 38 euro kun 10 minuten rond manhatten vliegen

Maar wel supergaaf
    pi_29237036
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 13:56 schreef Dr_Evil het volgende:
    Wordt het trouwens niet eens tijd dat eerste plaatje uit de OP te schrappen?
    Ok.

Ff ander plaatje voor in de plaats.
    pi_29238119
    Even reageren op informatie uit de startpost, wellicht kan deze upgedate worden aan het eind van de zomer. Dan zijn de meeste mensen immers terug uit NYC.
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 09:25 schreef Dizzee het volgende:
    Hotels in NYC
    Ik ben in het Novotel geweest. Het ligt vlakbij Time Square en Central Park. Kwaliteit van het ontbijt e.d. weet ik niet. Ze hebben in ieder geval wel een restaurant waar je kan ontbijten. Ook een winkeltje waar je de krant kan kopen en wat snoep. Onze kamer had uitzicht op Time Square. Kamer was groot genoeg, net zoals de douche. TV mét HBO! Receptie werden we goed geholpen. Tevens een fitnissruimte en computer met internet. En een servicebalie waar je kan reserveren voor bustours e.d.

Website vermeld volgende prijs: Price of rooms* : 199 USD >> 359 USD. Wellicht dat het met arrangementen anders ligt. Ik was tevreden en geef het hotel een 8.
    quote:
    New York City Pass
    Voor 50 dollar per dag
    of 120 dollar per week mag je met die pass gratis in alle grote attracties van New York. Het scheelt een hoop geld! Klik hier om de pas aan te vragen.
    Aan te raden. Lees wel eerst het boekje voordat je naar een attractie toe gaat (soms mag je een rij overslaan, en bij de ene helikoptertour geven ze meer korting dan bij een ander.
    quote:
    -Planet Hollywood
    (Hier weet ik niets over, misschien kan iemand een prijsindicatie geven en of het lekker is)
    Eten was redelijk goed. Je weet ongeveer welke prijs je kan verwachten. Niet enorm duur, maar goed.... wellicht vinden sommige dat weer wel.
    quote:
    -Gray Line New York (Toer met dubbeldekker door de stad en rijdt langs de bezienswaardigheden)
    -Liberty Helicopter Tours (Met de helicopter over en rond Manhattan vliegen )
    quote:
    -Gebouwen te bezichtigen:
    -Empire State Building Observation Deck (Spreekt voor zich)
    Ga vroeg in de ochtend of rond etenstijd. Anders moet je best lang wachten.
    quote:
    Wijken/Parken:
    -Little Italy (Pizza )
    -Chinatown (Ook lekker eten)
    -Central Park (spreekt ook voor zich)
    -Battery Park ( rustig parkje op het punte van Manhattan met uitzicht over de zee)
    Er zijn nog zoveel leuke wijken en vast ook parken. Misschien dat je dit beter kan weglaten. Want je moet eigenlijk overal geweest zijn.
    quote:
    Taxi
    En dan zijn er ook nog taxis, wat iedereen minstens 1 keer gedaan moet hebben!
    Initial fare.............$2.00
    Inmiddels 2.50.
    pi_29238395
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 03:55 schreef kepler het volgende:
    tvp, ensorry voor het niet openen van een nieuwe

tijd was op in het i-net cafe
    Zit je naast de Mac en Madame Tussauds? Wellicht hebben we elkaar dan gezien, zonder dat we het van elkaar weten ! Ik was er zondag- en maandagavond rond 22u.

[ Bericht 14% gewijzigd door Toad op 29-07-2005 22:07:21 (vraag die minder over NY ging geknipt) ]
      vrijdag 29 juli 2005 @ 19:06:56 #41
    88173 MikePeek
    I am the cow!
    pi_29243132
    Hier nog even vijf aardige foto's, summer 2004.

Stock photography.

De achterkant van Manhattan, een totaal andere wereld.

Central park.

Flatiron building door de bomen.

Een heiige skyline, vanaf Liberty island.
    pi_29243204
    Even tussendoor, ik heb de OP een beetje aangepast, van - =>
  • gemaakt, onnodige enters eruit gehaald enzovoort. Heb het bestandje weer geupload. Wil degene die mij steeds de OP mailt (weet de username niet?) het me in .txt formaat mailen.. Van doc naar txt plakken levert namelijk vaak wat vreemde spaties enzo op die er niet horen..

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr_Evil op 29-07-2005 19:11:10 (typos all over the place) ]
  • Victory is mine!!
    pi_29243342
    nice picz MikePeek

En Dr_Evil dat was ik. Hehe, was ook ff vergeten welke username jij had.
      vrijdag 29 juli 2005 @ 19:38:15 #44
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_29244219
    Dizzee, veel plezier de aankomende tijd in NYC!
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_29245305
    Dizzie

tot ziens voorlopig
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
      zaterdag 30 juli 2005 @ 16:58:24 #46
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_29268748
    Net terug uit thailand en moet zowat het hele vorige NYC topic door gaan lezen Weet iemand trouwens of er nog coole sport evenementen zijn in augustus in NYC?
    Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
    pi_29269067
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 18:24 schreef Dr_Evil het volgende:

[..]

29 december, 11:00 => Delta Airlines..

Wat duurt het nog lang
    Ach, wees blij dat het voor jou in ieder geval al gaat gebeuren Voor mij blijft het voorlopig nog even bij dromen
    Ik ben wel in 2000 in NY geweest, en was meteen verliefd op de stad. Vandaar dat ik zo graag terug wil.
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      zaterdag 30 juli 2005 @ 17:52:15 #48
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_29269998
    weet trouwens niet of ik het al gezegd had, maar ik ga weer naar NYC. van 11 - 19 augustus. Verblijven lekker simpel in het Vanderbilt YMCA (wel centraal). Het wordt weer: "walk till you drop"

btw, we vliegen met delta. weet iemand of het een btje relaxte carrier is?
    Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
    pi_29270352
    Prachtige foto's MikePeek!

Nog een kleine selectie van m'n fotos die ik helaas niet meer in de post kon bewerken. Ik heb nog steeds niet alle foto's... dus wellicht dat ik er over een paar weken nog enkele foto's kan posten. Tevens staat er nog een foto van mezelf in NYC in mijn fotoboek.

helaas niet naar toe geweest...

Hoofdkwartier VN

vanaf Empire State

[ Bericht 6% gewijzigd door Toad op 30-07-2005 18:21:08 ]
    pi_29270520
    quote:
    Op zaterdag 30 juli 2005 17:52 schreef The.PhantoM het volgende:btw, we vliegen met delta. weet iemand of het een btje relaxte carrier is?
    Als je lange benen hebt ben je de lul
    Victory is mine!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')