times square,quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Broadway musical als je het nog niet gedaan hebt.
i must correct youquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:47 schreef super-muffin het volgende:
[..]
eye of the beholder is een nummer van Metallica en The man who sold the world van Nirvana
Niet offtopic gaan hequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:03 schreef komrad het volgende:
[..]
i must correct you
the man who sold the world is gecovered door nirvana en is eigenlijk van david bowie maar oke. Ik vind het wel oke verder.
Eye of the beholder is een algemeen gekende engelstalige uitspraak. Logic is in the eye of the beholder is ongetwijfeld van iemand maar ik heb het ook zelf bedacht (soort van wiel 2x uitvinden enzo).
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:10 schreef komrad het volgende:
he jeroenus, hoe is het
nog in th states??
Fan-tas-tisch. Veeeel beter onderwijs, campus is waanzinning mooi, fantastische mensen (binnen nu en een paar jaar maar is naar Taiwan en Zuid-Korea) en ALTIJD mooi weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:12 schreef komrad het volgende:
jammer
maar vertel hoe was het geweest?
Bij één van de vakken had je casestudies van HBS die je in een groep moest doen, een vast groepje gedurende de hele periode. In dat groepje zaten twee Taiwanezen en twee Zuid-Koreanen. Dat zijn wel zulke vriendelijke, gastvrije, bescheiden en collegiale mensen, ik heb er echt groot respect voor. Vandaar dat ik absoluut die landen een keer ga bezoeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:19 schreef komrad het volgende:
mooi zo maar ik snap je zin tussen haakjes niet helemaal
De "How are you doing?" was in Berkeley wel oprecht. Hele vriendelijke mensen. Ook altijd "You're welcome".quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:29 schreef komrad het volgende:
nou ik vond de arerikanen in NYC vooral oppervlakkig, het niveau van how you doin' en als je dan antwoord gaf keken ze je aan alsof je gek was.
Maar niet vergeten dat NYC ook iets heel anders is he
Wanneer ga je weer naar de states?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |