quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:34 schreef Sokolsky het volgende:
5. Ying xiong (Hero, 2002) - Dare mo shiranai (Nobody Knows, 2004) 9 - 2
Omdat het een leuke film is en één van de beste in zijn genre. Desalniettemin staat Bin-jip nog steeds voor, dus die vindt "men" toch ook goed.quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:09 schreef Motoko het volgende:
ok ik heb het waarschijnlijk niet begrepen maar waarom vind men My Sassy Girl toch zo goed?
Kan je dat dan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat het een leuke film is en één van de beste in zijn genre. Desalniettemin staat Bin-jip nog steeds voor, dus die vindt "men" toch ook goed.
En ja, Hare, dat heb ik zelf geteld.
Dan wordt dat meer een anime series toernooi, denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:57 schreef Wuder het volgende:
Eigenlijk moet er ook een Aziatische tv-series toernooi/topic komen.. maarja, wie kijkt naar die series behalve de echte die-hards...
Ja wel een beetje jammer.. er zijn genoeg andere zeer goede series (vooral Koreaanse naar mijn meningquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan wordt dat meer een anime series toernooi, denk ik.
Duels 1 en 5. Smaken verschillen en zo ..... mja...... toch jammer dat het onsamenhangend kinderfilmpje zou doorgaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:04 schreef Motoko het volgende:
zoals welke?
Damn, dacht dat ik nog zo goed had opgelet. (kan het zijn dat de titel nog niet aangepast was?)quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:17 schreef Sokolsky het volgende:
Tim, we zijn inmiddels al bij de vierde ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |