Omdat het er toch naar uitziet dat die wint, zou ik eens kijken of ik me handen erop kan krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:09 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Gedaan, bedankt.
Of je gaat Red Lantern gewoon kijken![]()
Oh, ik denk dat het helemaal niet zeker is dat Hero in de finale zal raken. Het kan uiteraard, maar zeker niet vanzelfsprekend.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:10 schreef Wuder het volgende:
Hopelijk wordt het een titanenstrijd tussen Hero en Seven Samurai!
Eén van de beste aktiefilms van de afgelopen jaren, met prachtig gefilmde vechtscene's.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef Saviola het volgende:
Ongelofelijk dat een rukfilm als Hero er nog bij is
Tja, tegen Nobody Knows in ronde 1. Kan gebeuren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:10 schreef Wuder het volgende:
Alhoewel ik heel jammer vind dat een van mijn echte favorieten: Infernal Affairs niet zover gekomen is![]()
Dan zal Hero nog wel wat stemmen moeten verzamelen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:10 schreef Wuder het volgende:
Hopelijk wordt het een titanenstrijd tussen Hero en Seven Samurai!
Ik ook niet, maar Hero vind ik in visueel opzicht één van de mooiste films ooit. Op andere vlakken moet 'ie het echter wel afleggen en daarom was de keuze voor Oldboy niet moeilijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:46 schreef Saviola het volgende:
Mja ik heb het niet zo voor martial-art toestanden ..
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:22 schreef Asap het volgende:
1. Oldboy (2003) - Ying xiong (Hero, 2002)
2. Shichinin no samurai (Seven Samurai, 1954) - Da hong deng long gao gao gua (Raise the Red Lantern, 1991)
Tenzij er mensen zijn die Seven Samurai nog nooit hebben gezien en alleen stemmen op de geziene old boy.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:37 schreef victorinox het volgende:
Finale:
Oldboy (2003) - Shichinin no samurai (Seven Samurai, 1954)
Simpel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |