quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
FiPo
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Krijg ik dan een tagje of een kleurtje?quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drank op hebt wel ja.
Stuur je gezongen liedjes naar: danny@fok.nl
ik wil een tagjequote:Op donderdag 28 juli 2005 02:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Krijg ik dan een tagje of een kleurtje?
Moet je Danny vragenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Krijg ik dan een tagje of een kleurtje?
zijn allemaal lieve mensjes hoor je hoeft niet bang te zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:31 schreef demonseeker14 het volgende:
Wat komen al die enge mensen in ons topique nuecken?
-weg-quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:30 schreef Diana_Piper het volgende:
Dat jullie nog zo goed kunnen tellen na al dat bier..
Hoe graag ik ook wil nuecken, dit is niet mijn geprefereerde locatie, trust mequote:Op donderdag 28 juli 2005 02:31 schreef demonseeker14 het volgende:
Wat komen al die enge mensen in ons topique nuecken?
dvd-shrink 3.2quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:33 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wat gebruik je nu?qua software....
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
-nummers in de vorm van twin tower nummer 1-
Genoeg![]()
Ohhhhwwwjaaaaah! DAT was de naam die ik zochtquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:36 schreef killswitch het volgende:
dvd-shrink 3.2
enne doe je voorzichtig met die rubberen handschoenen
De tieten missen we nogquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:36 schreef Duncan-Death het volgende:
Bier en tieten!
als je dat niet binnen 1 sec gevonden hebt, heb je een rood-wit gestreepte stok nodigquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:37 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ohhhhwwwjaaaaah! DAT was de naam die ik zocht![]()
Eerst maar eens vinden wat ik moet taggen
Strek ze en tot de volgendequote:Op donderdag 28 juli 2005 02:37 schreef rompompom het volgende:
Mensen, ik ga gestrekt. Het was een lang zat dagje vandaag, ik vind het mooi geweest. Gegroet en bagger mijn mooie topic niet te snel vol
loaters 8Wquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:37 schreef rompompom het volgende:
Mensen, ik ga gestrekt. Het was een lang zat dagje vandaag, ik vind het mooi geweest. Gegroet en bagger mijn mooie topic niet te snel vol
Het is niet zozeer een kwestie van kunnen alswel willen vindenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je dat niet binnen 1 sec gevonden hebt, heb je een rood-wit gestreepte stok nodig
dag romx3quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:37 schreef rompompom het volgende:
alsof ie door jou gevonden wil wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:39 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een kwestie van kunnen alswel willen vinden
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
Jullie weten niet wat tieten zijn
Twijfelachtig I'm sure... Nee, dan denk ik toch dat we daar wel een ander voor kunnen vindenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:40 schreef killswitch het volgende:
alsof ie door jou gevonden wil worden
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:39 schreef Duncan-Death het volgende:
Diane, post eensch tieten!
voor 8 uur opstaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:43 schreef Khalein het volgende:
Aangezien ik het vertik om voor 8 uur alweer op te staan, ga ik nu maar effies het vuilnis aan de weg zetten
Hey KS, ijsmeis is vrijgezel... hint.... oh wacht dit is meer iets voor anderen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh ze wil geile sex met me en ze wil het nu
ijsmeisquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:52 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hey KS, ijsmeis is vrijgezel... hint.... oh wacht dit is meer iets voor anderen.
ik ga wel voor kwaliteitquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:52 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hey KS, ijsmeis is vrijgezel... hint.... oh wacht dit is meer iets voor anderen.
Dat blijft ze ook nog wel een tijdjequote:Op donderdag 28 juli 2005 02:52 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
ja niet echt stoer om te zeggen dat je die meid die naakt over heel internet stont geneukt hebt hequote:Op donderdag 28 juli 2005 02:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat blijft ze ook nog wel een tijdje
Nee, inderdaad. Ik neuk alleen meiden die je nog moet leren om met de gevaren van internet om te gaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja niet echt stoer om te zeggen dat je die meid die naakt over heel internet stont geneukt hebt he
of je bent van plan om naakt foto's van der te maken om hier te posten (in dat geval huldequote:Op donderdag 28 juli 2005 02:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik neuk alleen meiden die je nog moet leren om met de gevaren van internet om te gaan
is ze aan het klonen geslagen ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:56 schreef demonseeker14 het volgende:
ijsmeis = badmeisje
tubgirlquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
is ze aan het klonen geslagen ofzo?
Bekijk haar FoBo eensquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:06 schreef Duncan-Death het volgende:
Wat vind iedereen toch zo slecht aan ijsmeis?
kwa lichaam niets mis meequote:Op donderdag 28 juli 2005 03:06 schreef Duncan-Death het volgende:
Wat vind iedereen toch zo slecht aan ijsmeis?
Ach, een zak erover heenquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwa lichaam niets mis meemaar dat hoofd staat me gewoon niet aan
Nu weer wel!quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow ik zou er best overheen kunnen hoor geen probleem
Wilt U tips voor een mooiere huidquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwa lichaam niets mis meemaar dat hoofd staat me gewoon niet aan
Eigenlijk geen van allen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:08 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Wilt U tips voor een mooiere huid
toets 1
Wilt U een zak bestellen
toets 2
Wilt U ijsmeis verkrachten
toets *
quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:08 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Wilt U tips voor een mooiere huid
toets 1
Wilt U een zak bestellen
toets 2
Wilt U ijsmeis verkrachten
toets *
Wilt U sex zien tussen ijsmeis en duncan-deathquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:10 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Eigenlijk geen van allen.
Volgens mij is ijsmeis best wel ok...
Ik sta ook nooit goed op foto's
tja ken der niet dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:10 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Eigenlijk geen van allen.
Volgens mij is ijsmeis best wel ok...
quote:Ik sta ook nooit goed op foto's
truste dunciequote:Op donderdag 28 juli 2005 03:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Feit enzo.
Duncie gaat slapen trouwens.
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:28 schreef Janetje het volgende:
Eyy.. ben ik weer.. zo weer weg hoor.. maarre.. is hier nog wat te beleven?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:42 schreef The_Terminator het volgende:
Schijt, er is nog een modje wakker![]()
Vind je dat lekker ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:42 schreef demonseeker14 het volgende:
Shit geen tubgirl vannacht jongens
En weer een topic dood, ik kan rustig gaan slapenquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:46 schreef Zebbie het volgende:
Als het vandaag morgen was, en morgen eergisteren, welke dag is het nu dan?
14 December 2012quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:46 schreef Zebbie het volgende:
Als het vandaag morgen was, en morgen eergisteren, welke dag is het nu dan?
postcountslet dat je der bentquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:25 schreef demonseeker14 het volgende:
Apart topic net
dat je niet hebtquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:30 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik deed niks, het was mijn sociale leven
*meld er even bij dat ze niet als betrouwbare bron fungeert in dit geheel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:51 schreef JDude het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Zebbiedinges van vakantie terug is. Er is dus nog hoop voor deze reeksch.
Waar hangt die gast toch uit de laatste tijd vraag je je dan af...quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:51 schreef JDude het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Zebbiedinges van vakantie terug is. Er is dus nog hoop voor deze reeksch.
Jaaaa! Eindelijk dan! Na de nodige aanmoedigingen van DD is Zebs er dan eindelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waar hangt die gast toch uit de laatste tijd vraag je je dan af...
Het zou 1 post worden he, dat weet jequote:Op donderdag 28 juli 2005 23:02 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jaaaa! Eindelijk dan! Na de nodige aanmoedigingen van DD is Zebs er dan eindelijk.!!
En dat is tweeeeee..quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het zou 1 post worden he, dat weet je.
Nu al 2.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:06 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik hou heel veel van je, J.
quote:
quote:
Op een keer zei JDude hetvolgende
Huur een kamer...
Hoiquote:
Waarom is het zo stil hierquote:
Ook al twintig delen niet meer gezienquote:
Zomaar ineens verdwenen?quote:
voor 5,95quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:33 schreef Vector_SLD het volgende:
Vandaag schraapte ik bij de mediamarkt een bon weg waar je een bigmac menu en ene happymeal van kon nemen, dus gelijk naar de Mac gesprint
dat is toch frituur?![]()
![]()
Blijkbaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Misschien wel op vakantie ofzo![]()
mist iemand hem danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zijn afwezigheid is natuurlijk ook de reden dat het hier zo stil is![]()
Weinig tot niet, eerlijk gezegd. En toch heb ik nu weer (even tellen).... twee-endertig leestekens aan hem verspilt. En dat is exclusief de vorige zinquote:
Issie toch dood?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waarom is het zo stil hier
Waar is AMD![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat een dooie boel hier de laatste delen...
Ow, ik herkende je niet met je nieuwe plaatjequote:
Ik moet er ook nog steeds aan wennen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ow, ik herkende je niet met je nieuwe plaatje
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ow, ik herkende je niet met je nieuwe plaatje
Its a new mequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog steeds aan wennen hoor![]()
Als ik maar geen numlock of screenlock wordquote:
Echt nietquote:
caps lock wel goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik maar geen numlock of screenlock word![]()
ik heb een numlock een scrolllock en een capslock maar een screenlock kan ik niet vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
'insert' dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
'pause' en dan weer 'Page Up', 'Page Down', 'Page Up', 'Page Down' enz...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
Ownee, tis natuurlijk: 'Insert', 'Page Up', 'Page Down', 'Page Up', 'Page Down' enz...
Endquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
Ownee, tis natuurlijk: 'Insert', 'Page Up', 'Page Down', 'Page Up', 'Page Down' enz...
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
en dan 'shift' -> 'backspace', 'enter', 'page up' 'page down' 'page up' 'page down' end.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
'pause' en dan weer 'Page Up', 'Page Down', 'Page Up', 'Page Down' enz...
Heej Janetjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef Janetje het volgende:
Ene goede vroege morgen..
Bah.. wat is het forum langzaam....
Hmm.. dan ligt het waarschijnlijk aan mij(n pc)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej Janetje
Geen klagen hier over de snelheid
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
Ok, het hele verhaal:
'Home', 'Pause', 'Insert', 'Page Up', 'Page Down', 'Page Up', 'Page Down', 'Page Up', 'Page Down', 'Page Up', 'Page Down', 'End', 'Pause', 'Delete'
Vertaald:
Meisje versieren en mee naar huis nemen, vervolgens neuken, en dan weer dumpen
Denk het ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dan ligt het waarschijnlijk aan mij(n pc)
trusten meissiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
Ik ga slapen.. ik doe er een minuut over om een pagina te laden![]()
Ik heb niet genoeg geduld...
Welterusten mensen
Trusten en sweet dreams Janetjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
Ik ga slapen.. ik doe er een minuut over om een pagina te laden![]()
Ik heb niet genoeg geduld...
Welterusten mensen
Overdag okay, maar s'nachts?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, best wel. Zo rustig is het volgensmij nog nooit geweest![]()
* Erg jumpy word nuquote:
Slaap lekker ksquote:
Heej fietserquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:02 schreef Khalein het volgende:
Of misschien hier verder, Screeny darlingk![]()
Welke les wil je mee beginnen?quote:
Wel bier, geen frituur...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:03 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dus.
Is er nog iemand aan de bier cq. frituur
Hoe die eerste horde te nemenquote:
Nope ende nah-ahquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:03 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dus.
Is er nog iemand aan de bier cq. frituur
wat is je uploader ineens sloomquote:
Aanloop en dan springenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:09 schreef Khalein het volgende:
[..]
Hoe die eerste horde te nemenLeek me geen slecht aanvangspunt
Wacht aan de andere kant van de horde de belofte van meer diepgang?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
Aanloop en dan springen
Springen OVER de horde wel te verstaan
Weet ik, er is een backup procedure gestart. Die is morgen wel weer lekker snelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
wat is je uploader ineens sloom
Iig wacht daar de landingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:15 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wacht aan de andere kant van de horde de belofte van meer diepgang?![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik, er is een backup procedure gestart. Die is morgen wel weer lekker snel
Ik ga mezelf een zachte landing garanderen denk ikquote:
Trusten Khaleinquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:24 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik ga mezelf een zachte landing garanderen denk ikWedermaal slaap lekker, PS
![]()
Alweer wakker?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ga ook slapen, adios [afbeelding]
Nu welquote:
Was niet nodig wel ?quote:
Ik weet het. Stelletje mietjes zijn het!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:06 schreef killswitch het volgende:
WAT
bijna 24 uur verder en nog geen halve pagina verder
pffff
Daar had je et al over jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet het. Stelletje mietjes zijn het!
zullen w dit topic maar ff volspemmen danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet het. Stelletje mietjes zijn het!
Das jou iig wel toevertrouwdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
zullen w dit topic maar ff volspemmen dan
Volledig mee eensch, want hij staat op mijn naamquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
zullen w dit topic maar ff volspemmen dan
Heejquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zegt iemand met 69507 posts op haar naam![]()
Je bent nog leesbaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:33 schreef JDude het volgende:
de tpg borrel was weer mooi
zeven en een half uur gratis gezopen op het terras... en dat is te merken nu
Oehhhquote:
ja?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:33 schreef JDude het volgende:
de tpg borrel was weer mooi
zeven en een half uur gratis gezopen op het terras... en dat is te merken nu
het was absoluut gezellig!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent nog leesbaar
Het was dus gezellig en puur ontopic?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef jackson het volgende:
Cola-buikje zeker ?
quote:
ooquote:
Mijn vakantie... was echt zoooooooooooooo lekker.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
* opraapt.
Alles okay hier
Hoe was je vakantie?
Welkom terug ook
Toe maar, toe maar, meneer TPG heeft hem aardig uit zijn broek laten hangen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
het was absoluut gezellig!!
en zeer ontopic
incl. frituur
en ik heb bij de teamleider geregeld dat ik morgen de hele dag samenwerk met een bepaalde collega (v)
Geduld word beloondquote:
quote:
Dat hoor ik graag dat iemand het helemaal naar ziijn zin heeft gehadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn vakantie... was echt zoooooooooooooo lekker.
Wat een weer.. wat een mensen.. wat een tenten... wat een muziek... *weg droomt*
Dat zijn bruikbare deals.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
het was absoluut gezellig!!
en zeer ontopic
incl. frituur
en ik heb bij de teamleider geregeld dat ik morgen de hele dag samenwerk met een bepaalde collega (v)
Ik blijf wel wakker... moet namelijk nog iemand aanspreken op msn die nu niet online is....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag dat iemand het helemaal naar ziijn zin heeft gehad
Wel wakker blijven hoor
Wederzijds?quote:
Ik kan niet wennen aan je nieuwe icoonquote:
Owjee, das balen als je iemand wilt spreken die niet online isquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik blijf wel wakker... moet namelijk nog iemand aanspreken op msn die nu niet online is....
erg jammer...
*hint hint*
Op fok lief tegen haar zijn en kusjes gevenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Owjee, das balen als je iemand wilt spreken die niet online is
Wat moet je daar nu aan doen he?
Klinkt als
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan je nieuwe icoon![]()
Dat geluk zullen wij niet hebben dat het lang kapot is bij jouquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef cerror het volgende:
Zo, mijn internat doet het ook weer. 14.gif
Aangezien ik @home heb zal jouw wens zich misschien waarmaken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat geluk zullen wij niet hebben dat het lang kapot is bij jou
Sterk!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Aangezien ik @home heb zal jouw wens zich misschien waarmaken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Aangezien ik @home heb zal jouw wens zich misschien waarmaken.
HJ past, 14.gifquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef cerror het volgende:
Zo, mijn internat doet het ook weer. 14.gif
Ik herken je alweer hoor. En deze is liev!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Begin er bijna aan toe te geven om mijn oude weer te gaan gebruiken, elke dag hoor ik dit, en jij bent dan niet eens negatief
Ach, modem update gedoe o.i.d.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Sterk!
Ik hoor er veel klachten over... vrienden van me hebben weinig last overigens
leuk icoon..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Begin er bijna aan toe te geven om mijn oude weer te gaan gebruiken, elke dag hoor ik dit, en jij bent dan niet eens negatief
Ik heb nu euroshopper bier.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
HJ past, 14.gif
[..]
Ik herken je alweer hoor. En deze is liev!
@sloomquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, modem update gedoe o.i.d.
Ik haat die snerthomo's.
Die ja....quote:
Ben zelf niet zo'n gamer meer.... maar heb ADSL en weinig klachtenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Die ja....
Al ging online HL2 deathmatch aardig vlot bij collega fokkert Dazzled.
Jij drinkt zeker ook Brouwmeesterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb nu euroshopper bier.
De AH overvallen vandaag.
Ach ja, als HL2 noob 2e staan na een half jaar staan vind ik niet slecht.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo'n gamer meer.... maar heb ADSL en weinig klachten
Producen? draaien? spelen? band? draaitafels?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ja, als HL2 noob 2e staan na een half jaar staan vind ik niet slecht.
Ik game ook amper meer.
Muziek slokt je tijd op, fok ook.
Een echte student, is geen krentquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb nu euroshopper bier.
De AH overvallen vandaag.
Ik drink elk bier met alcohol behalve bavaria en Brand.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij drinkt zeker ook Brouwmeester
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Producen? draaien? spelen? band? draaitafels?
Componeren.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Producen? draaien? spelen? band? draaitafels?
Ook Oquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik drink elk bier met alcohol behalve bavaria en Brand.
Fuck, vergeten in het lijstje.quote:
Heb jij nog een tof converteer programske eigenlijk? Mijn speler trekt geen XM-tjesquote:
alleen grafherrie van em... maar dat neem ik niet serieusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:59 schreef rompompom het volgende:
[..]Jij kent de muzak van cerror niet? Schande!
Dacht alquote:
Dat vind ik nog de ergste van de drie ook! Bij Bavaria twee keer een rondleiding gehad voor studiepuntenquote:
Ach ik zeg altijd, maak het dan maar na...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:01 schreef jackson het volgende:
[..]
alleen grafherrie van em... maar dat neem ik niet serieus
Als ik wat maak is het wel wat anders...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach ik zeg altijd, maak het dan maar na...
Maar zelden krijg ik Radix-achtige tunes in XM
Ach, sommigen houden er gewoon niet van.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik wat maak is het wel wat anders...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb jij nog een tof converteer programske eigenlijk? Mijn speler trekt geen XM-tjesEn ik ga niet op Winamp overstapfen
Ja zo is hetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, sommigen houden er gewoon niet van.
Kén gebeuren.
Modplug tracker of player beste man.quote:
Ik hoop et... anders zou jij er ook slecht vanaf komen denkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
God vergeeft je al je zonden later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |