quote:Wat was de meest vreemde plek voor jou?
trein-wc, bushokje, hotelgang
Die poll is niet van FOK! hoor...quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:50 schreef MouseOver het volgende:
Fok kan de inhoud van de image die die poll teruggeeft vast wel een beetje aanpassen
oh. jammer..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die poll is niet van FOK! hoor...
Dat standje, dat is toch slecht voor je nek?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
. Overigens bevat die link wel erotisch materiaal.
Het is een heerlijk standje.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat standje, dat is toch slecht voor je nek?
Nee, omdat ik pas in 2001 contact met haar had.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Het is een heerlijk standje.![]()
Ik wist trouwens niet dat jij Oxazepam had geneukt Sun. Dat had ze niet verteld toen ik in '99 met haar wat was wezen drinken.
Ach, denk niet dat Danny zich daar zo druk om maakt. Het script is immers niet van FOK!.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:55 schreef KonnieKipke het volgende:
hoe dan ook fok wordt door sommigen nu met een sekssite geassocieerd. Lijkt me ook geen probleem gezien: Die neuklijst van Boebiedoe hè..
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 15
Maar Danny maakte zich maar wat druk toen een paar lui de database wilden kopieren en aanwenden voor een search te maken. Toen kwam er ineens auteursrecht en copyright om de hoek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, denk niet dat Danny zich daar zo druk om maakt. Het script is immers niet van FOK!.
Laat de schrijvers van dat poll script er zelf maar wat aan doen...
Maar zoals ik al duidelijk maakte: dat poll script is niet van Danny en staat niet op de FOK! servers. Dat heeft hier dus niets mee temaken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Maar Danny maakte zich maar wat druk toen een paar lui de database wilden kopieren en aanwenden voor een search te maken. Toen kwam er ineens auteursrecht en copyright om de hoek.
[mierenneukmode]quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar zoals ik al duidelijk maakte: dat poll script is niet van Danny en staat niet op de FOK! servers. Dat heeft hier dus niets mee temaken.
Dat logo gebruik ik ook voor mijn uploader, maar toch is het niet van Fok!.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:08 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
[mierenneukmode]
maar wel wordt het Fok-logo gebruikt
[/mierenneukmode]
![]()
Dus jij wilt zeggen dat jij het als eerste gebruikte?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat logo gebruik ik ook voor mijn uploader, maar toch is het niet van Fok!.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |