Maar de opbouw is goed, toch?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:52 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
nee, sorry echt niet![]()
Die gast heeft gewoon een kut stem
Dat valt opzich wel mee ja, niet dat het goed is maar het kan ermee door. Maar die gast verpest het gewoon totaal met zijn stem.quote:
Het was goed bedacht, maar slecht gejat.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:51 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ach ja, dat was misschien niet zo heeeel slim.
Maar goed; beter goed gejat dan slecht bedacht he!
Het schijnt dat de Bee Gees er binnenkort aan moeten geloven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:08 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ze beter vond toen ze Pearl Jam nog nadeden in plaats van U2.
i second thisquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:14 schreef kamagurka het volgende:
TS: de ultieme eikel!
Ik denk dat de TS Dinand zelf is, kan bijna niet missen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:14 schreef kamagurka het volgende:
TS: de ultieme eikel!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:44 schreef BIiebIie het volgende:
[..]
Ik denk dat de TS Dinand zelf is, kan bijna niet missen.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:44 schreef BIiebIie het volgende:
[..]
Ik denk dat de TS Dinand zelf is, kan bijna niet missen.
Ik acht mezelf over het algemeen als een uitermate sarcastisch en bij vlagen zelfs vervelend persoon op Fok!, maar dit is zó belachelijk dat zèlfs ìk er niets op kan verzinnen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:24 schreef Tobbes het volgende:
Het zal niemand ontgaan zijn dat Kane met het nieuwe album duidelijker op de kaart staat dan ooit te voren. Nou zijn er natuurlijk altijd fans geweest. Maar ook heel veel bashers. Die tweede groep was veruit het meest vertegenwoordigt hier op Fok!. Nou vroeg ik me af of er hier mensen zijn die Kane nu meer zijn gaan waarderen dan pak m beet een half jaar geleden.
nee, wel die van "hier is een nieuwe zending cd's van Kane. Zet jij ze even op hun plek?", waarna de ander ze buiten bij het vuilnis zet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:55 schreef Zanderrr het volgende:
Heeft iemand dat stripje uit de Metro nog waar je zo'n jongen in de platenzaak ziet staan terwijl "Beautiful Day" van U2 op de achtergrond speelt: "Is dit de nieuwe van Kane?", waarop de eigenaar zegt: "Nog niet..."
13-08 ben ik op het almerestrandquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:24 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens; nog mensen die 13-8 op het Almerestrand te vinden zijn? Of 20-8 in Gorinchem?
Whehehe.quote:Op donderdag 28 juli 2005 06:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, wel die van "hier is een nieuwe zending cd's van Kane. Zet jij ze even op hun plek?", waarna de ander ze buiten bij het vuilnis zet.
Dat dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:07 schreef no1uknow het volgende:
Kane is kut, en blijft kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |