Goddomme de laatste keer dat ik daar ooit nog eens een boek bestel. Puh! 17 dagen geleden!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:01 schreef errrrr het volgende:
The Ultimate Hitchhikers Guide to the Galaxy is binnen. Bol.com snapt tenminste wat het Open Boek niet snapt, gas houden
Hey, was even langs de HEMA gekomen... zit nu met knorrende maag op het eten te wachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Harhar, ik ga shoarma maken.
Als iemand honger heeft, kom gerust aanschuiven, ik heb een halve kilo vlees, 1 krop sla, 10 pita broodjes en 2 flessen knoflooksaus, dus er is plenty.
Psst, ik heb zondag besteldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goddomme de laatste keer dat ik daar ooit nog eens een boek bestel. Puh! 17 dagen geleden!
Maargoed, nu War in the Air aan het lezen van HG Wells.
Sinds wanneer hebben jullie konijnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Konijn krijgt m'n broodkapjes al en als je sla bewaard wordt het slap en vies.
Daarbij was de krop maar 1.29 dus fuck y'all!.
Jaar en dag, dit is numero drie volgens mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie konijnen?
Heet ie stamper toevallig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jaar en dag, dit is numero drie volgens mij.
En die dingen gaan best lang mee.
Eerste heete Pinkeltje, daarna had je Vlekje, en nu hebben we, euhm, hoe heet dat beest.quote:
Ik zou mijn konijn overigens "Murderdeadkill" noemen. En hem dan spikes omdoen, één oor scheef over z'n hoofd laten vallen en een ooglapje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Eerste heete Pinkeltje, daarna had je Vlekje, en nu hebben we, euhm, hoe heet dat beest.
Moortje zou kunnen, ik heb geen idee, hij is van m'n broertje.
Het lijkt me inderdaad beter dat je het maar bij konijnen houdt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zou mijn konijn overigens "Murderdeadkill" noemen. En hem dan spikes omdoen, één oor scheef over z'n hoofd laten vallen en een ooglapje.
En zo'n piratenvlag bovenop het hok, ja, dat zou een mooi konijn wezen.
Het lijkt me beter dat zijn broertje ipv ruben zelf konijnen houd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad beter dat je het maar bij konijnen houdt.
Hey ik zorg heel goed voor hem, iedere dag nieuw broodje, een knaagtak, 2maal weeks een bakje hardvoer en als z'n water op is geef ik hem nieuw,quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat zijn broertje ipv ruben zelf konijnen houd.![]()
Geen ervaring mee, maar wel over gehoord, en het was of heel goed voor die prijs, of het was helemaal niets, alleen welke van de twee weet ik ff niet meer, en dat maakt zegmaar nogal wat uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
Aangezien mijn camera dus kaduuk is, denk ik erover http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/sony_s40.html te kopen... iemand ervaring mee?
Als ik zie wat ie kost bij Alternate is het iig waar voor je geld, verder geen ervaringen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
Aangezien mijn camera dus kaduuk is, denk ik erover http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/sony_s40.html te kopen... iemand ervaring mee?
Nou, gefeliciteerd hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:44 schreef -Mzraki- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Er is een even aantal sokken uit de wasmachine gekomen!![]()
![]()
Dat betekend allemaal volledige paren!.
Sorry, huishoud-crackhead here.
Hmm, iets te hard gefeest in Griekenland?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:43 schreef NerdoNielso het volgende:
ik: "Nou mam, ik pin wel even"
Moeder: "Nou Niels, dat gaat niet lukken, je hebt nog maar 38 euro op je rekening"
Ik vind die rechter wel heel mooi. S60. Volgens mijn papa heeft Carl Zeiss altijd hele goede lenzen. (maar ze zijn allebij van CZ toch?) Anyway, klein is handig om overal mee te nemen, groot kun je misschien wel wat betere foto's mee maken. Ik zou dus voor groot gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:27 schreef errrrr het volgende:
Hm, begin nu te twijfelen tussen de DSC-S40 en de S60 van sony... S40 vind ik veel mooier, maar de S60 heeft wat meer (handmatige) mogelijkheden, en is maar 15 euro duurder... En heeft waarschijnlijk een betere lens (groter)... hmm
deze twee dus:
[afbeelding]
Wat is nou 15 euro? Gewoon er voor gaan dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:27 schreef errrrr het volgende:
Hm, begin nu te twijfelen tussen de DSC-S40 en de S60 van sony... S40 vind ik veel mooier, maar de S60 heeft wat meer (handmatige) mogelijkheden, en is maar 15 euro duurder... En heeft waarschijnlijk een betere lens (groter)... hmm
deze twee dus:
[afbeelding]
Dat is niks, daar gaat het dus niet om. Idd, wat Esmé zegt, groter is waarschijnlijk betere foto's, kleiner is handiger (en die vind ik dus mooier, denk ik... lastig hoor). Het zijn idd allebij Carl Zeiss lenzen, en die zijn idd goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat is nou 15 euro? Gewoon er voor gaan dus.
Ik ben zelf op zoek naar een old skool analoge spiegelreflexcamera, wil mss wat oefenen in fotografie, na het lezen van een boek van m'n zus. Maar die mooie spiegelreflexcamera's zijn zo ongelofelijk duur.
Het formaat van de camera heeft niets te maken met de kwaliteit foto's natuurlijk, en het uiterlijk van die camera maakt toch ook niets uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat is niks, daar gaat het dus niet om. Idd, wat Esmé zegt, groter is waarschijnlijk betere foto's, kleiner is handiger (en die vind ik dus mooier, denk ik... lastig hoor). Het zijn idd allebij Carl Zeiss lenzen, en die zijn idd goed
[afbeelding]
[afbeelding]
Ruben, oude anologe dingen heb ik wel liggen denk, maar weetje wat een gedoe: filmpjes!
Ze hadden het geloof ik over de lens en dan geldt wel hoe groter hoe beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het formaat van de camera heeft niets te maken met de kwaliteit foto's natuurlijk, en het uiterlijk van die camera maakt toch ook niets uit.Het gaat om de foto's die dat ding maakt.
Je bak is dus ook down ...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:21 schreef MrAli het volgende:
Vaag hier trouwens, in Linux (LiveCD) heb ik via mijn ene netwerkkaart internet, en in Windows niet. Maar met mijn andere netwerkkaart heb ik in Linux geen internet en in Windows weer wel.
Volgens Hans had die grote meer functies, en dat lijkt mij toch wel een pluspunt voor betere foto's, zoals Macro e.d.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het formaat van de camera heeft niets te maken met de kwaliteit foto's natuurlijk, en het uiterlijk van die camera maakt toch ook niets uit.Het gaat om de foto's die dat ding maakt.
* Mr. Ali leest nog even terug...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ze hadden het geloof ik over de lens en dan geldt wel hoe groter hoe beter.
En zoals Hans het zegt eigenlijk ook:quote:Anyway, klein is handig om overal mee te nemen, groot kun je misschien wel wat betere foto's mee maken. Ik zou dus voor groot gaan.
Maarja, wat betreft lenzen gaat dat natuurlijk (meestal) wel op.quote:Idd, wat Esmé zegt, groter is waarschijnlijk betere foto's, kleiner is handiger
Je hoeft niet altijd alles te beargumenteren jongen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
* Mr. Ali leest nog even terug...
Zoals Esmé het zegt maak ik eruit op dat het over het formaat van de camera gaat:\
[..]
En zoals Hans het zegt eigenlijk ook:
[..]
Maarja, wat betreft lenzen gaat dat natuurlijk (meestal) wel op.
Bak ik niet down, omdat Windows zat te kloten met mijn netwerkkaarten had ik mijn router gereset, dus moet ik ff opnieuw poorten forwarden, zal ik zo ff doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Je bak is dus ook down ...
Maar uiterlijk maakt idd niet zoveel uit, het is meer het formaat... de kleinere is ook een halve centimeter minder diep, maakt ook wel uit... hm, ach, lastig
Ok, klopt, maar dat heeft niets met het formaat opzich te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Volgens Hans had die grote meer functies, en dat lijkt mij toch wel een pluspunt voor betere foto's, zoals Macro e.d.
Dat doe ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd alles te beargumenteren jongen.
zucht, ik zei alleen dat ik die grotere zou kiezen (met als achterliggende gedachte dat die meer functies had, zoals Hans zei!) verder zei ik niet dat ik die grote zou kiezen omdat hij groter was.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
Bak ik niet down, omdat Windows zat te kloten met mijn netwerkkaarten had ik mijn router gereset, dus moet ik ff opnieuw poorten forwarden, zal ik zo ff doen.
En formaat maakt voor mij niet veel uit, maar daar kan jij natuurlijk anders over denken.
[..]
Ok, klopt, maar dat heeft niets met het formaat opzich te maken.
Dat zou ik trouwens wel doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
zucht, ik zei alleen dat ik die grotere zou kiezen (met als achterliggende gedachte dat die meer functies had, zoals Hans zei!) verder zei ik niet dat ik die grote zou kiezen omdat hij groter was.
Je moet niet zoveel coke snuiven jij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:37 schreef il_mostro het volgende:
Zojuist de film War Of The Worlds gekeken, was wel ff leuk... maar beetje flauw verhaaltje
En net toen ik klaar was, begon zomaar mijn neus spontaan te bloeden.... is al 8e keer deze week
Tsja, daar heb ik andere camera's voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wanna see my camera? It's massive.
He dat zou je niet vertellenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel coke snuiven jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |