Daar heb ik een hekel aan, voer ze dan aan de plaatselijke konijnen, bewaar het voor morgen of vanavond ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oef, een halve kilo vlees in je maag + 7 pita broodjes is best heavy.
Er zit trouwens wel belachelijk veel sla in zo'n krop, die is niet eens halfleeg, dus, weggooien in westerse stijl dan maar.
Konijn krijgt m'n broodkapjes al en als je sla bewaard wordt het slap en vies.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan, voer ze dan aan de plaatselijke konijnen, bewaar het voor morgen of vanavond ofzo.![]()
Het verhaal met die mobieltjes en simkaarten van mij wordt steeds vreemder, nu heb ik iig wel een simkaart aan de praat, maar zonder netwerk en het mobieltje weigert de simkaart, maar hij staat wel aan, dus kan ik ff alle nummers etc. overtypen vanavond. En in een ander mobieltje doet ie weer helemaal niets, ik snap er niets van.
Nu eerst maar eens voetballen, kom ik weer wat tot rust.
*burp*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het heeft dus wel gesmaakt, begrijp ik?
Goddomme de laatste keer dat ik daar ooit nog eens een boek bestel. Puh! 17 dagen geleden!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:01 schreef errrrr het volgende:
The Ultimate Hitchhikers Guide to the Galaxy is binnen. Bol.com snapt tenminste wat het Open Boek niet snapt, gas houden
Hey, was even langs de HEMA gekomen... zit nu met knorrende maag op het eten te wachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Harhar, ik ga shoarma maken.
Als iemand honger heeft, kom gerust aanschuiven, ik heb een halve kilo vlees, 1 krop sla, 10 pita broodjes en 2 flessen knoflooksaus, dus er is plenty.
Psst, ik heb zondag besteldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goddomme de laatste keer dat ik daar ooit nog eens een boek bestel. Puh! 17 dagen geleden!
Maargoed, nu War in the Air aan het lezen van HG Wells.
Sinds wanneer hebben jullie konijnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Konijn krijgt m'n broodkapjes al en als je sla bewaard wordt het slap en vies.
Daarbij was de krop maar 1.29 dus fuck y'all!.
Jaar en dag, dit is numero drie volgens mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie konijnen?
Heet ie stamper toevallig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jaar en dag, dit is numero drie volgens mij.
En die dingen gaan best lang mee.
Eerste heete Pinkeltje, daarna had je Vlekje, en nu hebben we, euhm, hoe heet dat beest.quote:
Ik zou mijn konijn overigens "Murderdeadkill" noemen. En hem dan spikes omdoen, één oor scheef over z'n hoofd laten vallen en een ooglapje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Eerste heete Pinkeltje, daarna had je Vlekje, en nu hebben we, euhm, hoe heet dat beest.
Moortje zou kunnen, ik heb geen idee, hij is van m'n broertje.
Het lijkt me inderdaad beter dat je het maar bij konijnen houdt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zou mijn konijn overigens "Murderdeadkill" noemen. En hem dan spikes omdoen, één oor scheef over z'n hoofd laten vallen en een ooglapje.
En zo'n piratenvlag bovenop het hok, ja, dat zou een mooi konijn wezen.
Het lijkt me beter dat zijn broertje ipv ruben zelf konijnen houd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad beter dat je het maar bij konijnen houdt.
Hey ik zorg heel goed voor hem, iedere dag nieuw broodje, een knaagtak, 2maal weeks een bakje hardvoer en als z'n water op is geef ik hem nieuw,quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dat zijn broertje ipv ruben zelf konijnen houd.![]()
Geen ervaring mee, maar wel over gehoord, en het was of heel goed voor die prijs, of het was helemaal niets, alleen welke van de twee weet ik ff niet meer, en dat maakt zegmaar nogal wat uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
Aangezien mijn camera dus kaduuk is, denk ik erover http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/sony_s40.html te kopen... iemand ervaring mee?
Als ik zie wat ie kost bij Alternate is het iig waar voor je geld, verder geen ervaringen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
Aangezien mijn camera dus kaduuk is, denk ik erover http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/sony_s40.html te kopen... iemand ervaring mee?
Nou, gefeliciteerd hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:44 schreef -Mzraki- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Er is een even aantal sokken uit de wasmachine gekomen!![]()
![]()
Dat betekend allemaal volledige paren!.
Sorry, huishoud-crackhead here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |