dan had ik coldplay gegoktquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:21 schreef bartrid het volgende:
daisyduke +1
(als het bad religion was geweest was de volgende hint geweest: brengen hun hele carriere al dezelfde plaat uit : )
maar voor coldplay was de hintquote:
Prima!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:38 schreef peaceman het volgende:
Journey - Winds of March
Corey Glover - April rain
Bright Eyes - June on the west coast
Roxette - June Afternoon
Bert Heerink - Julie July
Earth Wind & Fire - September
U2 - october
Guns n roses - November Rain
Rowen Heze - November
Counting Crows - Long December
I know... moet ze nog (laten) halen, maar ik ben er ook bij hoor! Mooi dat ie in Tivoli komt, mooi zaaltje vind ik dat!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Trouwens, Peaceman: 26 oktober Tom McRae in Tivoli. Heb al kaarten!
Was gisteren bij Tivoli voor Summer Darkness-kaarten (Qntal en Estampie, woeiiiiiiiiiiii) en zag het programma hangen. Heb ze meteen meegenomen! 16,- incl. 1,- reserveringskosten. Hoef ik tenminste geen servicekosten aan die honden van Ticketservice te betalen!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
I know... moet ze nog (laten) halen, maar ik ben er ook bij hoor! Mooi dat ie in Tivoli komt, mooi zaaltje vind ik dat!
hmm ik kom nooit in utrecht, dat is een beetje mijn probleem... anders zou ik het ook doen, maaar GWK scheelt ook al ietsje gelukkig...quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Was gisteren bij Tivoli voor Summer Darkness-kaarten (Qntal en Estampie, woeiiiiiiiiiiii) en zag het programma hangen. Heb ze meteen meegenomen! 16,- incl. 1,- reserveringskosten. Hoef ik tenminste geen servicekosten aan die honden van Ticketservice te betalen!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Frank Black?
TSE +1quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
DAVID GRAY - WHITE LADDER!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
DAVID GRAY - WHITE LADDER!!!!!!!!!!!![]()
![]()
i know...maar ik denk als ik die hint geef, is het een inkopper...quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:44 schreef timbob het volgende:
[..]!
wat een cd
David gray is zwager van orbital he
ik zal dan wel geen vragen meer stellen (voorlopig) maar ik blijf weetjes spammen
Dan had ik het niet geweten! Terwijl ik mijn vorige post invoerde, dacht ik: 'de kleur zal wel white zijn' en toen kwam 'ladder' er spontaan achteraan!quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
i know...maar ik denk als ik die hint geef, is het een inkopper...
Ah, natuurlijk!quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:59 schreef ranja het volgende:
allemaal Twist and shout gecovered
Het heeft te maken met het feit dat ik aan het koken was...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:21 schreef peaceman het volgende:
hintje?
je denkt goed!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:28 schreef peaceman het volgende:
je gebruikt ze tijdens het koken? (kan ik me alleen bij de 2e voorstellen....)
Wederom denk je goed!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef peaceman het volgende:
heb geen flauw idee...
Geen gebakken kevers op de menukaart in huize peaceman?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef peaceman het volgende:
ingrediënten? heb geen flauw idee...
nou nou... een lepelpuntje was dit wel hoor...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Salt n pepa, Salt and peper en Sgt. Pepper's lonely Heart Club Band. Peper dus!!
peaceman+1
nog niet... is het aan te bevelen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen gebakken kevers op de menukaart in huize peaceman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |