Had je 'm al klaar staan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:51 schreef Berkery het volgende:
U2
Thin Lizzy
Corrs
Pogues
Hothouse Flowers
Dubliners
Virgin Prunes
Luka Bloom
Van Morrison
Sinead O'Connor
Als je het niet weet post dan niet. Alleen complete lijstjes voldoen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef no1uknow het volgende:
Ik weet niet meer bands uit Ierland dan U2
Ik haak af :w
Naah, ik had de 20 ook wel gehaald denk ik.quote:
Uiteraard. Weinig keus, wel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:05 schreef PekingDuck het volgende:
mag iemand anders hem voor je stellen dan?
Idd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:08 schreef Litpho het volgende:
Apocalyptica.
Zelfde datum geborenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef Litpho het volgende:
Peaceman zit nog het dichtst in de buurt.
en die opmerking over slechte muziek zie ik maar door de vingers![]()
Nee, het gaat om de locatie waar ze zich niet al te lang voordat ze bekend werden bevonden.quote:
In dezelfde bar doorgebroken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de locatie waar ze zich niet al te lang voordat ze bekend werden bevonden.
Nee, Jackson niet. Wel warm.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef PekingDuck het volgende:
Oh nee... Lennox zat op een school voor hoogbegaafden ofzo... Joe Jackson soms ook?
Inderdaad. Joe en Annie zaten in hetzelfde jaar op de London's Royal Academy of Music.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:24 schreef PekingDuck het volgende:
of is dat te ver weg... ze zaten allebei op t conservatorium?
Mooi... nieuwe vraag komt eraan hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inderdaad. Joe en Annie zaten in hetzelfde jaar op de London's Royal Academy of Music.
PekingDuck +1
Inderdaad. Even een mp3tje maken van dat wavje had helemaal geen kwaad gekund trouwens, 4.8 Mb voor een intro is best veel (maar ik geef uiteraard mijn trage internetverbinding hier niet de schuld van te laat zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef Neleos het volgende:
Supertramp - School
Goed!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef Neleos het volgende:
Supertramp - School
Ik werk met een demo van sound forge, ik moet daarbij eerst registreren om mp3's te makenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inderdaad. Even een mp3tje maken van dat wavje had helemaal geen kwaad gekund trouwens, 4.8 Mb voor een intro is best veel (maar ik geef uiteraard mijn trage internetverbinding hier niet de schuld van te laat zijn).
Mijn internetverbinding is wel snel, maar mijn computer zit vol met virussen, dus dat werkt ook niet altijd even goed. Ik was ook al een minuut aan het klooien voordat ie het deed. Ik ben dus ook wel verrast dat ik de eerste ben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inderdaad. Even een mp3tje maken van dat wavje had helemaal geen kwaad gekund trouwens, 4.8 Mb voor een intro is best veel (maar ik geef uiteraard mijn trage internetverbinding hier niet de schuld van te laat zijn).
The Fourteenths of February?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
ff doordenken. Ik weet zeker dat je ze kent.
Nee, het "valentine" gedeelte van Litpho was al goed.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef ranja het volgende:
ik ben altijd bang dat ik de verkeerde naam noem
Veruca salt
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef Z het volgende:
My BLoody Valentine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |