ach, ik vond de constatering eigenlijk opvallender dan het feit dat het iets over mij zegt trouwens. ik heb alleen spijt dat ik het moest melden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:28 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk maar ik erger me er enigzins aan, het zegt gelukkig meer over anderen dan over mij
Ben je bekeerd?quote:nickname Jerruh
weblink http://Jerruh.gay.nl
leeftijd 23 (steenbok )
VerjaardagSMS
(0,70 ¤ p.o.b.)
geslacht man
geaardheid homo
je zegt: je weet wie het zegtquote:
Ok, begrijpelijk. Ik dacht even dat je je er boos om maaktequote:Op donderdag 28 juli 2005 17:28 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk maar ik erger me er enigzins aan, het zegt gelukkig meer over anderen dan over mij
Natuurlijk heb ik een oordeel over je, jij toch ook over mij neem ik aan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je zegt: je weet wie het zegt
dus je zal al wel een oordeel over me hebben, niet?
Ik zei niks over jou, ik had het over homo's in het algemeen die graag over mij willen praten, niet persoonlijk bedoeld dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach, ik vond de constatering eigenlijk opvallender dan het feit dat het iets over mij zegt trouwens. ik heb alleen spijt dat ik het moest melden.
nou ik heb eerlijk egzegd niet echt een oordeel over jequote:Op donderdag 28 juli 2005 17:32 schreef error het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik een oordeel over je, jij toch ook over mij neem ik aan?
Dat is niet per definitie iets om voor in de verdediging te springen hoor
Nou stel je me teleurquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ik heb eerlijk egzegd niet echt een oordeel over je.
vort, ga eens in bad!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
![]()
tijd voor me bad. Naakt achter de pc is geen stijl
ik vond het gewoon enorm toevalquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:33 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik zei niks over jou, ik had het over homo's in het algemeen die graag over mij willen praten, niet persoonlijk bedoeld dus.
En wat error bedoeld is dat het van jou af komt, iemand die ik al heel lang ken en die geen kwaad in de zin heeft. Daar moet je hem dus niet op afrekenen.
hahaha nou ja, kijk, ik ken je nie goed en een positief beeld is er sowieso wel, maar ik wil niet over je oordelen met de verkeerde dingen enzo.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha nou ja, kijk, ik ken je nie goed en een positief beeld is er sowieso wel, maar ik wil niet over je oordelen met de verkeerde dingen enzo.
en ik voel me nu net alsof ik iets gruwelijk fouts heb gedaan!
extra uitleg later bij geklopt in ander berichtquote:
heehequote:Op donderdag 28 juli 2005 17:59 schreef error het volgende:
[..]
extra uitleg later bij geklopt in ander bericht
Ik vind dat zolang men van zijn fouten leert, het nooit al te fout kan zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heehe
ach ja
ik schiet gewoon ff op de verkeerde momenten in de verdediging. had het met de desbetreffende persoon al over gehad omdat ik het toch vrij stom vond dat ik het hier had gezet... mjwa, weer een lullige wijze les voor jerre...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |