'k Vind die met die blauwe ogen er best wel lief uitzienquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:50 schreef Jerruh het volgende:
de enige foto die van mij is gemaakt op die hele kermis is in de bierhal
[afbeelding]
en ik sta er nog suf op ook.
Er zijn ook mensen die ik niet ontwijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gooi het op selectief zicht.
daar waren wij pas rond een uur of achtquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen was ik er ook.. en heb rond die tijd ook in de amstel bierhal gestaan..
Nee, maar die mensen ontwijken jou dan weer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die ik niet ontwijk
waarom heb ik ang3l dan wel gezien!?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gooi het op selectief zicht.
omdat een boomquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarom heb ik ang3l dan wel gezien!?
Ik vat dat op als een complimentquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarom heb ik ang3l dan wel gezien!?
nadat een marokkaan mij achtervolgde en me uiteindelijk vroeg of ik seks me them wilde hebben, was ik het beu en ben ik rond een uur of 1 naa rhuis gegaan! jij?quote:
haha.. gezellig heur..quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nadat een marokkaan mij achtervolgde en me uiteindelijk vroeg of ik seks me them wilde hebben, was ik het beu en ben ik rond een uur of 1 naa rhuis gegaan! jij?
Daar was 't ook erg gezelligquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
haha.. gezellig heur..
Ik ben om half 11 weggegaan. Maar achteraf had ik wel willen blijven nog bij de Mac daar op dat pleintje. Draaide vorig jaar Sander Kleinenberg de sterren van de hemel. En op de foto's zag het er dit jaar weer erg gaaf uit.
maak je niet druk, je weet wie het zegt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:22 schreef Marc_mga het volgende:
Er worden vrienden gemaakt vandaag.
ow vertel eens!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:24 schreef error het volgende:
[..]
maak je niet druk, je weet wie het zegt.
Ik maak me ook niet druk maar ik erger me er enigzins aan, het zegt gelukkig meer over anderen dan over mijquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:24 schreef error het volgende:
[..]
maak je niet druk, je weet wie het zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |