In PVP ja.. PVE is het echt boring. Een beetje je bestekset in een mob steken totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd.quote:
hahahaha!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In PVP ja.. PVE is het echt boring. Een beetje je bestekset in een mob steken totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd.
Een beetje bestekzat kan best heeeel mooi zijn hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In PVP ja.. PVE is het echt boring. Een beetje je bestekset in een mob steken totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd.
Wat is het verschil met een beetje spells casten totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies...PRECIES...heh..heh...niks meer te zeggen zeker!1!1!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een beetje spells casten totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd ?
Ehh nou in molten core mot ik ook nog wel wat andere dingen doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een beetje spells casten totdat ie neervalt, onderwijl kijkend naar wat geile nummertjes boven zijn/haar hoofd ?
Ach...ik maak ook wel eens een drankje aan voor anderen hoor.....daarbij "sap" ik zo nu en dan ook nog wel eens een mob, zodat we niet te veel tegelijk hoeven te doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ehh nou in molten core mot ik ook nog wel wat andere dingen doen
Debuffen, banishen, steentjes uitdelen, mijn arme imp bij de tank neer zetten etc ;P
Woohoo..! Ik ben uniek..!quote:
Maar dan is er een basis en kan je warriors aan gaan trekken voor een betere balansquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dan krijg je een guild met 20 rogue 15 paladins 2 druids, 3 mages en 1 warrior
doet me denken aan deze gastquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef Gamedemon het volgende:
IEmand 60 mage en 60 druid kopen voor 10.000 euro? tis de CE edition
erg triest dit, bij DM vereiste het vrijwel geen moeite om die planten te pakken dus die nerf was nog enigzins terecht, die oozes waren lastiger, vanaf lvl 49 kon je er een beetje normaal langs, blinken langs die eerst planten en wallhuggen naar de rest toe, vervolgens patrol ontwijken en oppassen voor die oozes, die doen nog steeds 200dmg per 2 seconde ofzo en ze waren lastig te stacken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:59 schreef Bacow het volgende:
- Maraudon
Lowered experience values for Creeping Sludge.
nee hè, uitgerekend dat ik niet kan spelen komt de fair langs. dat is pech!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:27 schreef Ancient het volgende:
Morgen komt de fair (ergens) volgens mij, iemand die al zo'n deck heeft?Ik vraag me wel af wat daar rond hangt in die fair, ik ga zeker deze week daar wat rondhangen, kijken of ik prijzen ofzo kan winnen (als die er zijn) en leuke dingen kan kopen
Hoelang je er ook blijft hangen, je gear blijft toch kutquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:27 schreef Ancient het volgende:
Morgen komt de fair (ergens) volgens mij, iemand die al zo'n deck heeft?Ik vraag me wel af wat daar rond hangt in die fair, ik ga zeker deze week daar wat rondhangen, kijken of ik prijzen ofzo kan winnen (als die er zijn) en leuke dingen kan kopen
die tyfus beggers komen nu zelfs op dit forumquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:16 schreef CecilBDemented het volgende:
heeft iemand toevallig goud te veel kan wel 2 stukjes gebruiken
voor wat upgrades.
ben pas level 10 gaat niet zo snel
maar wat goud staat wel stoer
zou het lief vinden
ke kan het via de ingame mail service sturen naar Cerbutes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |