Ik speel altijd erg sociaal en ga ruzies altijd uit de weg. Maar ik heb zojuist mijn eerste vijand gemaakt! Luister en huiver:
Ik werd gevraagd mee te doen aan Scarlet Monastery. Mardor was onze party leader.
Nog voordat we naar binnen gingen vroeg hij ons of hij al het silk mocht hebben.
Ik meldde dat ik ook een tailor was, dus dat we dan het cloth zouden delen. Geen reactie.
Eénmaal binnen duurde het niet lang of ik kreeg mijn eerste silk.
Mardor begon meteen te roepen dat hij die silk wilde hebben. Ik zei dat we het zouden delen.
2 minuten later kreeg ik een mageweave cloth. Dat wilde hij ook hebben. Hij opende een trade-window, dat ik sloot.
Ik legde nogmaals uit dat ik ook een tailor was, en cloth net zo hard nodig had als hij.
Toen kickte hij me uit de party.
Ik /w hem nog dat ik vond dat dat niet de manier was om een instance te doen, maar dat ik hem alsnog veel succes wenste in Scarlet Monestary.
Hij typte: Fuck Off!
Ik /w -de ook nog met iemand anders uit de party, die vertelde dat hij nu iedereen vroeg 5G te betalen, omdat hij hen anders ook zou kicken (mardor was level 37, wij waren allemaal 43 en hoger).
Ik besloot Mardor het volgende briefje te sturen:
![]()
5 minuten later /w -de mardor mij of ik hem kwam helpen in SM. Ik reageerde niet maar /w -de iemand anders uit de party. Die hadden hem laten stikken in SM, en vroegen mij of ik aan Mardor kon doorgeven dat hij kon opflikkeren. Ik vertelde hem over het briefje dat ik Mardor gestuurd had.
*zucht*: wat is dit toch een geweldig spel!
[ Bericht 2% gewijzigd door BatMat op 01-08-2005 14:06:34 (stomme linkje werkte niet) ]
"I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that don’t work."