www.ige.comquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef V-Unit het volgende:
Je kan goud kope had ik gezien...
Mensen die dit ook doen hiero?
En wat is een goeie site waar je dat kan doen?![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
feliciteerd
wij zijn nu bezig met onze fire resist gear etc, the MT's hebben genoeg. nu de rest nog
helaas hebben te beetjelast van mensen die op vacantie zijn en mensen die alleen meewillen als er zooi te looten valt, en dus niet zin hebben om eerst 10 keer te whipen etc![]()
komende week hebben we onze eerste rag try
Doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:15 schreef V-Unit het volgende:
Je kan goud kope had ik gezien...
Mensen die dit ook doen hiero?
En wat is een goeie site waar je dat kan doen?![]()
dus op lvl 60 kan er maar weinig geresist worden. Dat is wel mooi.quote:Q u o t e:
The general resistance data is as follows for PVE:
Vs. +0 level mob (same level), old resist: 4% new resist: 4%
Vs. +1 level mob, old resist: 5% new resist: 5%
Vs. +2 level mob, old resist: 6% new resist: 6%
Vs. +3 level mob, old resist: 37% new resist: 17%
Vs. +4 level mob, old resist: 48% new resist: 28%
Vs. +5 level mob, old resist: 59% new resist: 39%
Vs. +6 level mob, old resist: 70% new resist: 50%
…
And so on (+11% for each additional level)
For PVP:
Vs. +0 level player (same level), old resist: 4% new resist: 4%
Vs. +1 level player, old resist: 5% new resist: 5%
Vs. +2 level player, old resist: 6% new resist: 6%
Vs. +3 level player, old resist: 25% new resist: 13%
Vs. +4 level player, old resist: 32% new resist: 20%
Vs. +5 level player, old resist: 39% new resist: 27%
Vs. +6 level player, old resist: 46% new resist: 34%
…
And so on (+7% for each additional level)
als er met "new resist" bedoeld wordt met de talent, dan heeft het dus weinig zin, want 4% blijft 4%, en (bahelve in Molten Core en BWL zijn er weinig mobs met hogere lvl's dan 60)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:21 schreef Migwi het volgende:
Oh...
Improved Feign Death is wel leuk.
2 punten en de kans op een resist op FD neemt af met 4%
En als je naar 't voglende schema kijkt:
[..]
dus op lvl 60 kan er maar weinig geresist worden. Dat is wel mooi.
Dat meen je nietquote:Op zondag 31 juli 2005 13:25 schreef Richardfun het volgende:
Gvd, net de Deadmines in geweest, en vlak voor van Cleef voor de 3e keer gewiped. Natuurlijk zeggen de 2 sterkste party members op dat moment "bye, thx for group"
AAAAAAAAARGH
precies je moet bij een hunter altijd ff een schop nagevenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef Max_Dark het volgende:
Migwi, dat feign death heeft toch gewoon geen zin? Als ik tegen een hunter PVP stop ik dus niet met casten puur omdat ie gaat liggen hoor :S.
Echt naadje, ga ik 10 dagen op vakantie dropt TWEE KEER Priest legs, en 2x Eye of Divinity. Raaargh!
Maar dat komt omdat 99% van de Hunters vergeten hun pet te dismissenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:06 schreef Max_Dark het volgende:
Migwi, dat feign death heeft toch gewoon geen zin? Als ik tegen een hunter PVP stop ik dus niet met casten puur omdat ie gaat liggen hoor :S.
nee puur omdat je weet dat hunters feign death hebben , of ze nou pet dismissed hebben of niet, na schoppen moet je altijd doenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat 99% van de Hunters vergeten hun pet te dismissen![]()
Lol waar the fuck....quote:Op zondag 31 juli 2005 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[[url=http://img283.imageshack.us/img283/1686/archimonde6ff.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img283.imageshack.us/img283/9924/construction2xt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Altijd leuk ff op ontdekkingsreis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |