Bij ons heeft iedereen een kutleven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:34 schreef Copycat het volgende:
Schopje onzin aangezien R&P al HVJJN heeft.
Daarom!quote:
dit meen je niet?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:38 schreef Brainvoyager het volgende:
Sinds ik op FOK kom heb ik geen kutleven meer. Hoe ver jullie me ook de grond in stampen, ik word er niet warm of koud van. Hooguit geil. Voor mijn FOKleven had ik wel een kutleven. Daar kan ik een heel forum 25 jaar lang mee vullen...
Ja maar jij kent mijn kutleven voor mijn FOKleven niet. Je zou je het apelazarus schrikken...quote:
Stuur er een paar hierheen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom!
Bij 'ons' zijn er nog veel te veel mensen in de ontkenningsfase.
In essentie wel hoor... Tja ik ben een zielo. Maar het positieve daaraan is dat ik dit zelf verrekte goed weet.quote:
Met SeLang is een goed begin het halve werk, leek mequote:
Even kijken in hoeverre hij het overleefd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met SeLang is een goed begin het halve werk, leek me.
Gaan we nou zitten zeiken wiens leven het meest kutte is/was? pfff...ik heb een lekker leven ha...en ik wil dat graag zo houdenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:42 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ja maar jij kent mijn kutleven voor mijn FOKleven niet. Je zou je het apelazarus schrikken...
vooral degene die om drie uur 's nachts nog op fok zittenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:23 schreef bramos-elvis het volgende:
Degene die in hun vrije tijd meer dan een uur per dag op fok zitten!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:23 schreef bramos-elvis het volgende:
Degene die in hun vrije tijd meer dan een uur per dag op fok zitten!
Nee, maar lezen doen we welquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:31 schreef Dead-Doll het volgende:
Mijn leven is een hoop ellende bij elkaar..
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL, HOREN JULLIE ME?!?!!1
* Stukovich Kijkt in fotoboekquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:31 schreef Dead-Doll het volgende:
Mijn leven is een hoop ellende bij elkaar..
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL, HOREN JULLIE ME?!?!!1
Waarom ik jullie haat?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:37 schreef stukovich het volgende:
[..]
* Stukovich Kijkt in fotoboek
Nu zie ik waarom
[me Kijkt ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:37 schreef stukovich het volgende:
[..]
* Stukovich]Kijkt in fotoboek[/me]
Nu zie ik waarom
tjonge ik kan ook niksquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
[me]Kijkt ook[/me]
hahahaah neej das niet lief
![]()
maar ik vond de opmerking wel leuk![]()
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa humorquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:43 schreef Mr-Z het volgende:
Sinds ik op Fok! zit heb ik een kut leven.. ik kom niet meer op straat, ik kan moeilijk meer communiceren met mensen en ik zit de hele dag op een forum met debielen...![]()
YO Z, wat kan ik doen om daar een wending aan te gevenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:43 schreef Mr-Z het volgende:
Sinds ik op Fok! zit heb ik een kut leven.. ik kom niet meer op straat, ik kan moeilijk meer communiceren met mensen en ik zit de hele dag op een forum met debielen...![]()
*checkt fotoboek---man---quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
YO Z, wat kan ik doen om daar een wending aan te geven![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:46 schreef demonseeker14 het volgende:
debbie hou je bek of ik zorg dat je een kut leven krijgt!!!!!!!!!!!!!!!
Incognito man. Je weet tegenwoordig nooit wie er allemaal aan het meelezen is.quote:
Doe je ook gezinnen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik kras alleen anderen.
[me=stukovich denk toch niet aan collega's, aangezien ik geen werk hebquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Incognito man. Je weet tegenwoordig nooit wie er allemaal aan het meelezen is.
* stukovich]denkt aan collega's , studievrienden, AIVD, CIA, MOSSAD[/me]
Maar nog steeds man..quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Incognito man. Je weet tegenwoordig nooit wie er allemaal aan het meelezen is.
* stukovich denkt aan collega's , studievrienden, AIVD, CIA, MOSSAD
Mag ik je krassen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:51 schreef scarefreak het volgende:
Wat een kutleven
Owwwww op die fiets, vieze mOfO, ik ziet niet in die hoek te denken. Ik dacht meer aan andere dingenquote:
heb ik dan wat gewonnen?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Owwwww op die fiets, vieze mOfO, ik ziet niet in die hoek te denken. Ik dacht meer aan andere dingen![]()
Hahha, is het heel erg duidelijk dat ik n00b benquote:
Whoohoo!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:54 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Levenslang abonnement op de zelfmutilatie loterij![]()
mwah je zit hier langer dan mijquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:55 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hahha, is het heel erg duidelijk dat ik n00b ben![]()
Tsja..verschil moet er wezen. Maar dat komt vooral door een slowchat avontuur een paar maanden geledenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:57 schreef stukovich het volgende:
Aantal posts: 1037 (gemiddeld 1 per dag)
Mr-Z:
Aantal posts: 4074 (gemiddeld 5 per dag)
Dat is aan de persoon zelf wat hij gaat doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:00 schreef demonseeker14 het volgende:
En dan mag hij in zichzelf gaan snijden met een keukenmessenset?
Cool, word ik dan een BN'erquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:00 schreef demonseeker14 het volgende:
En dan mag hij in zichzelf gaan snijden met een keukenmessenset?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |