Klimaat dan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:17 schreef Vogue het volgende:
Wat heeft regen met het Nederlandse landschap te maken?
BTW hier in het Brabantse schijnt de zonIk ga zo gezellig met 2 vriendinnen uit eten, hopelijk kunnen we op het terras zitten.
we hadden het er gisteren nog over...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:15 schreef Vogue het volgende:
Toen ik vannacht thuis kwam had ik twee naaktslakken in mijn keukenIk vraag me af hoe die er komen en vooral hoe ik dit in het vervolg kan vóórkomen. Ik ga even een topic openen in F&F denk ik.
www.diaslatinos.nlquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:20 schreef Vogue het volgende:
[..]
Thnx Hik
Je zou ook nog even een linkje sturen over het festival in Amersfoort volgend weekend
De wijn was lekker hè?![]()
Ik niet, maar ik ga morgen dim sum lunchen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef k_man het volgende:
Ow, en om in TRV-sferen te blijven: ik eet nu Chinees.
Dat is goed om te weten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:39 schreef DutchTrain het volgende:
Ik niet, maar ik ga morgen dim sum lunchen...
... en kijk nu naar Live8 op TV3
Hi, meld me ook maar weer eens even, was ff HTL moe (niet chronisch hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook en strijken![]()
Nu maar weer verder met Lilja 4-ever
Wat hij zei...quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hi, meld me ook maar weer eens even, was ff HTL moe (niet chronisch hoor)
![]()
Ook goed om te weten is dat ik eind deze week hopelijk meer weet over de Brazilië plannen.quote:
Kan wel eens kijken voor je.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:01 schreef Hik het volgende:
[..]
Lastig. De huurprijzen in Adam blijven sowieso nogal een shocker voor mij, maar daar heb ik me maar bij neer te leggen. Zat te denken aan een 500-600 euro. Ben best tevreden in mijn huidige studio (maar het hangt altijd een beetje van de indeling af). Buurt... tja, hoe centraler hoe beter natuurlijk...
Hoeveel jaar?! Uh... Dat soort dingen plan ik niet zo, is dat erg?!![]()
Hebben we het er gisteren nog over gehad? Oei, dan val ik steeds in de herhalingquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
we hadden het er gisteren nog over...
maar zoals ik al zei, geen zout, maar 'diervriendelijke' korrels dus (waardoor ze dan pijnloos schijnen uit te drogen)
1. je was in NLquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb Talpa net zit kijken.
Rara hoe kan dit?
Het ging om het soort reacties je kan krijgen in F&F, niet over de slakken; kom dus nooit met dieronvriendelijke opmerkingen in F&F, want die worden meteen verwijderdquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:50 schreef Vogue het volgende:
Hebben we het er gisteren nog over gehad? Oei, dan val ik steeds in de herhalingIig ga ik ze morgen gelijk kopen.
quote:Morgenvroeg Vandaag weer werken! Whohoo, weer fris en fruitig aan de slag, heb er zin in!![]()
4. None of the abovequote:1. je was in NL
2. je hebt een satelliet schotel met een vreemde afwijking
3. iemand heeft het via MSN doorgestuurd
Dat zijn de betere berichten. Waar ga je heen in Portugal?quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:53 schreef nweenink het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Nog een weekje werken en dan drie weken naar Portugal!![]()
Ik geef het op...quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nope.
Feestdag morgen dus het ging hier goed los voor een zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |