Waterijs, jaren geleden. Holy Ziekenhuis in Vlaardingenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:41 schreef Annemiek78 het volgende:
Zoals jullie weten heb ik pas 9 dagen in het ziekenhuis gegeten. Mij viel het eten er niet tegen!
Wat is jullie ervaring en in welk ziekenhuis kan je het beste eten??
Enkele voorbeelde uit het LUMC:
Gestoofde witvis met hollandaise saus
Runderstoofpotje
Biefstuks met ui en champignonroomsaus
Kipkerrie ragout met rijst en doperwten.
De standaard groenten met aardappelen waren wat minder, maar bovengenoemde was errug lekker!
Meer ziekenhuisrecensies???
Dat viel mij vroegah ook al op toen ik in de verschillende instellingskeukens stage liep en werkte.. echt jammer vaak.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:26 schreef Euc- het volgende:
Wat ik wel jammer vind aan daar werken is dat álles uit een pakje komt, van de soep tot de huzarensalade. Op zich ook wel logisch omdat zoiets allemaal onmogelijk zelf klaar te maken is maar toch![]()
Lijkt me eigenlijk niets mis mee. Groenten uit blik en pot zijn altijd al gekookt en je hoeft ze alleen maar op te warmen. Je hoeft ze niet af te koken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat viel mij vroegah ook al op toen ik in de verschillende instellingskeukens stage liep en werkte.. echt jammer vaak.
En waren de worteltjes in het verpleeghuis ineens op tijdens het portioneren, gooide de kok een groot blik in een vergiet, hield het een paar minuten onder de hete kraan en hoppa zo weer in de warmhoudbak zodat we verder konden gaan![]()
Ik durfde er toen niets van te zeggen![]()
Nee, ok, maar ik vond het er destijds zo "goedkoop" eruit zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 06:05 schreef Nembrionic het volgende:
Lijkt me eigenlijk niets mis mee. Groenten uit blik en pot zijn altijd al gekookt en je hoeft ze alleen maar op te warmen. Je hoeft ze niet af te koken.
Mjah okay.quote:Op donderdag 28 juli 2005 06:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ok, maar ik vond het er destijds zo "goedkoop" eruit zien.
Niet eens ff lekker opzetten met een klontje boter, peterselie etc.
Afspoelen op het bord klaar
In het LUMC had je juist het probleem dat de groenten nog erg hard waren (bloemkool)quote:Op donderdag 28 juli 2005 06:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niets mis mee. Groenten uit blik en pot zijn altijd al gekookt en je hoeft ze alleen maar op te warmen. Je hoeft ze niet af te koken.
LUMC heeft ook lekkere beschuit met jam (was er voor dagopname dus heb geen avondeten gehad).quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:41 schreef Annemiek78 het volgende:
Zoals jullie weten heb ik pas 9 dagen in het ziekenhuis gegeten. Mij viel het eten er niet tegen!
Wat is jullie ervaring en in welk ziekenhuis kan je het beste eten??
Enkele voorbeelde uit het LUMC:
Gestoofde witvis met hollandaise saus
Runderstoofpotje
Biefstuks met ui en champignonroomsaus
Kipkerrie ragout met rijst en doperwten.
De standaard groenten met aardappelen waren wat minder, maar bovengenoemde was errug lekker!
Meer ziekenhuisrecensies???
Andijvie is toch juist een echte zomergroente?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
De vader van mijn vriend ligt in het ziekenhuis en die had een paar dagen geleden andijviestampot... Lekker heur in juni. Ook had hij het over vis, maar dat was dan de mousse van de vis in de vorm van die vis opgespoten. Maar over het algemeen valt het hem reuze mee.
ja klopt, van die volkorenbeschuiten. Erg lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:11 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
LUMC heeft ook lekkere beschuit met jam (was er voor dagopname dus heb geen avondeten gehad).
Over welk ziekenhuis hebben we het hier?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vond het eten er altijd wel lekker,en je hebt ook best wel veel keusEn je kan ook nog eens bepalen hoeveel je wilt
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |