quote:Grounded for life (VARA)
19:00 - 19:25 Comedy
Afl: Who are you?
Amerikaanse (USA) familiecomedyserie.
Met: Donal Logue, Megyn Price, Kevin Corrigan e.a.
Afl.: Who are you? Sean en Claudia zijn geschokt als zij horen dat Jimmy zich schuldig heeft gemaakt aan winkeldiefstal en proberen uit te vinden waarom hij het heeft gedaan. Lily vindt het moeilijk een geschikte outfit te vinden voor het etentje met Deans ouders. Ondanks de perfecte outfit blijken de ouders van Dean niet zo geweldig te zijn.
Dat was gister.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:32 schreef Bartjaah het volgende:
Ja heb het ook een keer gezien...toen kreeg zoontje les over drugs op school en ging ie daarna iedereen thuis verdenken. Liep uit de hand, uiteraard...tot een sessie met zo'n sociaal werker achtig type en een non toe...geweldig!
Hehe...wist niet meer zeker welke dag deze week...Vind serie iig erg vermakelijk!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:57 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die oom en z'n connecties.
'Tis ook alleen op ma, di en wo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:02 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is het alweer afgelopen ofzo... vanavond en morgen komt Grounded for Life niet....
Vandaar, bedanktquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
'Tis ook alleen op ma, di en wo.
quote:Afl.: Welcome to the working week.
Nadat Lily is gaan winkelen en zeer veel geld heeft uitgegeven, moet ze een baan aannemen om de rekening van haar creditcard te kunnen betalen. Ze vindt deze baan in... de bar.
Die kinderen vind ik eigenlijk wel irritant, ze reageren quasi-volwassen, dat komt zo verwijfd en nichterig over. En die flash backs zijn misschien afgekeken van Titus (2000-2002)quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind dit best wel een leuke serie eigenlijk. Meestal zijn kleine kinderen in comedy's irritant, in deze zijn ze grappig. En die flashbacks in elke aflevering zijn ook origineel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |