Waarom? Ik vind het wel lachen. Ik zou wel een rolletje kopen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel vrij lomp en extreem respectloos.
Duitsersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Ik poste dit bericht van de week op een Duits forum, met de verwijzing erbij dat ik het een schandaal vond, en wel dat het een schandaal was dat die man dit niet mocht verkopen, nu heb ik een ban van een week, de posting is gewist, en als ik nog een keer zoiets post dan krijg ik een levenslange ban.
Misschien moeten we maar een sekte beginnen dat juist verplicht om je kont af te vegen aan bijbel en koranteksten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 07:27 schreef StefanP het volgende:
Als het WC-rollen betrof met bijbelteksten dan had er geen hond naar gekraaid. Ja, er had ergens een SGP-achtige politicus gaan klagen, maar daar was het bij gebleven. Echter als het 'discriminatie' betreft dan is de wereld natuurlijk te klein en moet er meteen ingegrepen worden. Hoe lang blijft het westen nog met 2 maten meten?
Elk vrij verkrijgbaar fascistisch boek zou ook een wc-papier versie moeten hebben, zo ook de koran.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Ik poste dit bericht van de week op een Duits forum, met de verwijzing erbij dat ik het een schandaal vond, en wel dat het een schandaal was dat die man dit niet mocht verkopen, nu heb ik een ban van een week, de posting is gewist, en als ik nog een keer zoiets post dan krijg ik een levenslange ban.
Jij kunt het wel immoreel vinden, maar wat heeft dat met de wet te maken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Ach man, je hebt waarschijnlijk de Koran eens gelezen en alleen de zinnetjes die je nu citeert onthouden.
Het moest maar eens gedaan zijn met dat moslimbashen. Je reet afvegen aan een heilig boek is immoreel en respectloos. Ook al gebruiken sommige mensen dat boek als een wapen.
Volgens mij helemaal niks. Kerk en staat zijn toch gescheiden? Hoewel, bij de moslims niet...!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij kunt het wel immoreel vinden, maar wat heeft dat met de wet te maken?![]()
Heb je misschien een linkje naar een artikel in een Duitse krant ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Bij moslims niet? Leg eens uit?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:17 schreef luked45 het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal niks. Kerk en staat zijn toch gescheiden? Hoewel, bij de moslims niet...!!!
Ach waar hebben wij het over als zelfs "smalende godslastering" bij wet (art 147) is verboden en ergo als je de personen die dergelijke wetten handhaven (Donner, Wouter Bos) geen nazi's mag noemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef kLowJow het volgende:
Bij moslims niet? Leg eens uit?
Ach ja, ethnomasochisten -zoals bepaalde nichten hier- zijn er helaas ook. Daar valt die mod daar dus ook onder. Zulke mensen hebben een grondige hekel aan zichzelf, hun land en cultuur en praten alles goed als het van de islam tegen het westen is. Maar andersom? Kei- en keihard afstraffen natuurlijk, want dat is racisme. Type GL/PvDA volk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Het Duits hooggerechtshof heeft in 2000 nog geoordeeld dat de Duitse wet van toepassing is op buitenlanders die op websites buiten Duitsland posten, wanneer deze websites toegankelijk zijn voor personen in Duitsland.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:01 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach ja, ethnomasochisten -zoals bepaalde nichten hier- zijn er helaas ook. Daar valt die mod daar dus ook onder. Zulke mensen hebben een grondige hekel aan zichzelf, hun land en cultuur en praten alles goed als het van de islam tegen het westen is. Maar andersom? Kei- en keihard afstraffen natuurlijk, want dat is racisme. Type GL/PvDA volk.
edit: Forum URL trouwens? Dan ga ik daar ook eens heen.
Onzin. De vergelijking is dan namelijk ofdat dan door die nalatigheid moslims of niet-moslims om komen. Onderscheid/t maken tussen bijbel of koran teksten op wc papier is gewoon discriminatie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:51 schreef ThinkTank het volgende:
Voor degenen die deze wetten niet objectief vinden, of discriminerend: vergeet niet dat gelijkaardige feiten nooit automatisch even zwaar beoordeeld worden. Als door nalatigheid een terras instort, dan zal de strafmaat zeker ervan afhangen of er wel of niet slachtoffers gevallen zijn. De gevolgen spelen altijd een rol in de rechtspraak.
ik zal mijn voorbeelden volgende keer zorgvuldiger kiezen, had kunnen denken dat er zo'n commentaar op zou komen. De vergelijking is niet aan welke kant er slachtoffers zouden vallen, maar of het ja dan nee voor maatschappelijke onrust zou zorgen.quote:Op zondag 31 juli 2005 09:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Onzin. De vergelijking is dan namelijk ofdat dan door die nalatigheid moslims of niet-moslims om komen. Onderscheid/t maken tussen bijbel of koran teksten op wc papier is gewoon discriminatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |