Topquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:47 schreef HassieBassie het volgende:
Ik wil best meebetalen aan de serverhuur, ik lach regelmatig mn ballen eraf in deze topics en ik hou zelf ook wel van een spelletje
Waarschijnlijk werkt het zo: iedereen maakt 12,- over en we huren voor 3 maanden een ranked server bij id3.nlquote:Is er niet iets mogelijk met vooruit betalen? Bankzaken regelen is namelijk niet mn sterkste kant, administratie bijhouden al helemaaaaal niet. Voor mijn gemoedsrust is het beter als ik in 1 keer een bedrag de deur uit schop, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet mensen loop te naaien door vergeten te betalen.
ik ga em niet opvoerenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Peugeot AC ? Daar heb ik nog wel een alu 70cc voor liggen incl kop en zuiger
Noobs zoeken noobs op hequote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef i-spy24 het volgende:
OK..ff serieus weer :
Ik ben vanaf 19:00 uur op de server om te spelen en uiteraard onder eigen nick.
Dus noobs.. "follow me"![]()
![]()
Ja om je door je irritante betweterige hoofd te schieten van achter.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:14 schreef i-spy24 het volgende:
OK..ff serieus weer :
Ik ben vanaf 19:00 uur op de server om te spelen en uiteraard onder eigen nick.
Dus noobs.. "follow me"![]()
![]()
Heb door Omega ruim 150 euro bespaard, door het modden van mijn SE naar PRO (toen).quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:39 schreef DaMayan het volgende:
Omega heb ik ook altijd de grootste onzin gevonden. Nooit beterschap van gemerkt maar wel veel gedoe.
Zie: [PC]Battlefield 2 deeltje 13quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus het kan niet in het spel zelf?
Wel een gedoe zeg,dat Xfire ook geeft hij disconnect als ik BF2 start,zie mn rivaal wel in beeld nu offline.
En teamspeak zit niet in xfire?
moet je die gewoon installed hebben staan ofzo?
ben ik al meegeteld?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:30 schreef UnleashMitch het volgende:
@JMPoSTMaN. Tegen die tijd zullen we vast wel iets kunnen bedenken tesamen.
*blijft cheeren Kom op mensenNog 8 plaatsen vrij, komt u maar
Kwas jou blijkbaar vergetenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:32 schreef kievit19 het volgende:
ben ik al meegeteld?
ik wil een FOK! server, en 4 euri is geen geld
Yupquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef i-spy24 het volgende:
Yo...ga zo ff trainen(BF2 dus) alvorens ik op de server kom.
Heb je mij al voor 2![]()
meegeteld? aka..gewoon al meegeteld voor die server?
Is inderdaad wel een idee. Dan kunnen we Fok! vs GoT doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:39 schreef nlboy het volgende:
Ey misschien een idee om aan GoT (tweakers) te vragen?
Want zij willen misschien ook een clan oprichten.
Klopt inderdaad. De reden dat ik zelf op 4,- per maand ben begonnen is niet omdat ik er niet meer voor over heb maar simpelweg omdat ik het niet zie zitten om met 10 man op te draaien voor een server waar 20 tot 30 Fok!ers gebruik van gaan makenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:42 schreef Droopie het volgende:
Je kan het ook anders brengen.
Wie wilt voor Eur. 20,- drie maanden lang
op een ranked server spelen.
ok guys nog maar 7 man zien ik! allrighty then!quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:46 schreef Steeven het volgende:
Wellicht doe ik vanavond ff mee, weer een FOK! Clanwartje oid?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:12 schreef -Raffie- het volgende:
schrijf mij er ook maarbij op het lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |