"pas op: vrouw"quote:
Die heb ik dus al transparant daar staanquote:
Neequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ik ook een minime tag wijziging aanvragen hier?
Kan de tag van Gebakken_vissie niet veranderd worden in 'Owned by BE'?![]()
nee, Gebakken_vissie is owned by nikkyquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ik ook een minime tag wijziging aanvragen hier?
Kan de tag van Gebakken_vissie niet veranderd worden in 'Owned by BE'?![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:53 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Nee
je hebt stinkie al, das meer dan genoegquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vanavond eens kijken welke 'strings' ik kan 'pullen' zeg maar.
Zeg D. anders verraad je mijn klonen evenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:53 schreef user-x het volgende:
[..]
nee, stinkie Gebakken_vissie is owned by nikky
wies D?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Zeg D. anders verraad je mijn klonen even
wat een rare tag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:00 schreef djenneke het volgende:
zonder tieten, zonder die te posten, en zonder danny: geen tag
quote:
Best lief? Nee. Teringsloerie? Ja.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:13 schreef djenneke het volgende:
als ik dan toch een tag moet, doe dan maar "best lief voor een tering sloerie..."
jij krijgt de tag (14.gif)quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil gewoon een posticon, te weten " [afbeelding] " achter mijn naam hebben staan. Omdat ik zo [goed] ben.
ach gossjie... ik heb je echt gekwetst he?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:15 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Best lief? Nee. Teringsloerie? Ja.
Nee schat jij niet. Dat weet je toch?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach gossjie... ik heb je echt gekwetst he?
je hebt met niet overtuigdquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:17 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Nee schat jij niet. Dat weet je toch?
![]()
![]()
![]()
Kom geef me je 06 dan spreken we wat af. En als ik je helemaal heb uitgewoond vraag ik je om opnieuw te oordelen. Deal?quote:
share dude!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:29 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Kom geef me je 06 dan spreken we wat af. En als ik je helemaal heb uitgewoond vraag ik je om opnieuw te oordelen. Deal?
Volgens mij schrijf je kut anders dan tag...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef Aurelianus het volgende:
(Tags zijn kut)
Ik ben monogaam, lulquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:29 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Kom geef me je 06 dan spreken we wat af. En als ik je helemaal heb uitgewoond vraag ik je om opnieuw te oordelen. Deal?
tuurlijk weet jij wel beter...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:32 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Dat zeg je hier in het openbaar ja. Maar ik weet wel beter teringsloerie...
ja hoor, tuurlijk weet jij dat....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:57 schreef Brainvoyager het volgende:
Ergo, dat lekkere Djenneke HEEFT een lekkere poes. Ze zegt zelf dat ik dat weet...
![]()
Tegenwoordig is 1 lief zinnetje genoeg om er eentje te krijgen iddquote:
en je gebruikt msn smiliesquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:53 schreef Parvus het volgende:
Ik heb al een gave tag (H)
Breezah!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:53 schreef Parvus het volgende:
Ik heb al een gave tag (H)
Jij snapt hetquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:01 schreef poll_man het volgende:
Topicstarter, beetje aandacht tekort? Jaloers ofzo?
Oeh-ik-wil-graag-ook-een-title-want-anderen-hebben-dat-ook-en-ik-voel-me-buitengesloten--mammiiieeeee-ze-pesten-me!
![]()
![]()
Ja daar ben ik van!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:56 schreef Brainvoyager het volgende:
Hee Parvus, ben jij van die dodelijke hondeziekte Parvo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |