Komtumaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:28 schreef i2Them2 het volgende:
regent al in limburg en er komt nog meer aan.
[afbeelding]
Dr is momenteel een beetje regen in Sittard, de lucht is grijs hier... Ik heb liever lekker zwarte lucht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:28 schreef i2Them2 het volgende:
regent al in limburg en er komt nog meer aan.
[afbeelding]
Begint hier touwens ook weer eens te miezeren
Thnx, ben het helemaal vergeten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:07 schreef Marky-Boom het volgende:
SpeedyGJ, aangezien jij altijd standaard de code bij je avatar hebt staan..gooi deze er dan maar bij:
306870
(met dank aan de jarige Againzender)
Misschien dat buitje ten ZZW van eindhoven?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:23 schreef Againzender het volgende:volgens de bliksemdetectie onweer in de buurt van Eindhoven?
Je ziet op de radar het laatste half uur de echo's boven het zuiden opeens heel fel worden, dus dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:24 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Misschien dat buitje ten ZZW van eindhoven?
Niets gemerkt hier hoor. 't is wel zo als ik naar buiten loop dat het lijkt alsof ik een badkamer binnenloop waar net gedoucht is. Zó fucking vochtig is het.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:23 schreef Againzender het volgende:volgens de bliksemdetectie onweer in de buurt van Eindhoven?
het zit ten oosten van Eindhoven, en trekt vrij snel, zit nu boven Noord Limburg zo te zien. Flinke echo!quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Niets gemerkt hier hoor. 't is wel zo als ik naar buiten loop dat het lijkt alsof ik een badkamer binnenloop waar net gedoucht is. Zó fucking vochtig is het.
Bij jou wel!quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
in Eindhoven regent het met 26 graden en 68% vochtigheid, er is 1 rommel gehoord.
Denk dat er zich voorlopig nog wel wat ontwikkelt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
het zit ten oosten van Eindhoven, en trekt vrij snel, zit nu boven Noord Limburg zo te zien. Flinke echo!
Misschien hebben we geluk..omgeving rotterdam onstaan nu ook buien..quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:39 schreef i2Them2 het volgende:
Hier is 19*C en eigenlijk helemaal niet broeierig, maar misschien komt dat nog want de zon breekt voor het eerst vandaag door de wolken heen
Die bui zie ik hier vanuit me zolderraam.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef Oom_Agent het volgende:
Er komt wel iets aardigs aan vanuit Noord Limburg......... lijkt wat meer noordwaarts te trekken dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |