Hoe gaat met de studie?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:52 schreef bwt het volgende:
Ondeugend en Greetzkillingz kun je ook nog wel eens zo vroeg/laat aantreffen hier
Ha, dat kun je op je buik schrijven hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:05 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Leen je motor maar aan mij uit, dan heb jij tenminste voorlopig geen afleiding meer![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:10 schreef bwt het volgende:
[..]
Ha, dat kun je op je buik schrijven hoor.
JDaarnaast ben je zeker ook nog vergeten dat jij aan de andere kant van het land woont.
ps. jij had je rijbewijs nog niet dacht ik hè,
toch??
Of verhips ik me nu?
Ik heb mij dus duidelijk verhiptstquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:15 schreef Crashcat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Ik heb mijn A'tje al bijna 5 jaar![]()
quote:
Omdat louis een van origine duits bedrijf is?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:16 schreef Crashcat het volgende:Waarom heeft louis geen engelstalige functie op de site..
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:22 schreef bwt het volgende:
ps. ik ga nu toch maar eens een poging doen om wat![]()
te doen
Nietus !quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:52 schreef bwt het volgende:
Ondeugend en Greetzkillingz kun je ook nog wel eens zo vroeg/laat aantreffen hier
quote:Sehr geehrte Frau UNDUIGUND,
Ihr Paket wurde am 27.07.2005 um 15:02 Uhr an die DHL(Post) übergeben
und hat unser Haus verlassen.
.................
Mit freundlichen Grüssen
Ihr Louis Team
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:02 schreef Gebakken_vissie het volgende:
En inde catagorie oldtimers, om de TT nog een beetje te eren:
In vlaardingen
quote:Dromers niet reageren en bellers gaan voor.
Euhm, gister werd ik ook verblijd met diezelfde rekening.......quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb alweer een boete van de wegenbelasting, dit keer voor de motor.![]()
Ik heb die vorige rukrekening helemaal niet geziendan kan ik hem toch niet betalen.
![]()
Komt nu 5% bovenop gelijk.![]()
Vorige maand was het al 2-3 dagen te laat voor de auto en hup 22 euro boete.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:01 schreef hicham het volgende:
Of zouden ze connecties hebben met die muggen die ik laatst heb doodgemaakt
[..]
[..]
quote:
Hij heeft zo'n chopperhelmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:03 schreef Makster het volgende:
@ Hicham![]()
Best kut een wesp in je helm, doe dan ook je vizier dicht man
Verder goedemorgen
Heb het NC30 projectje maar vaarwel gezegd, ga toch verder met mij SM liefde![]()
Dat bedacht ik ook nog. Ik was nu ook pas tegen een uur of 6 terug. Dus als we nog door hadden gezocht dan was ik pas rond 7 of 8 uur terug.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]Even voor de beeldvorming de route neergezet van vandaag
Blauw = route die we goed gereden hebben
Rood = geplande terugweg
Groen = daadwerkelijk teruggereden weg
De snelweg terugnemen was dus ongetwijfeld de beste keuze die we hadden kunnen maken, anders was je nooit op tijd gekomenAlhoewel, ben je wel op tijd gekomen voor je afspraak?
Toch grappig hoe snel je gedesorienteerd kunt raken als je een grote stad binnen rijdt
[..]
Probeer het me ook voor te stellen maar lukt me niet
Keertje meeten stinkie, nu je toch tijd over hebt?![]()
Ben bezig met een CR250 met kenteken in enduro trimquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n chopperhelmook wel Jethelm geheten.
![]()
Ik begrijp volkomen dat je de NC30 vaarwel zegt.![]()
Komt er voorlopig helemaal niks bij, of is die dirt bike toch nog wat, kan je samen met je buurjongen crossen.![]()
aaargghhh een wespensteekquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:01 schreef hicham het volgende:
UNDUIGENDWe mogen zeker niet weten wat je hebt besteld?
Een motor?
![]()
Edoch, ik ben volgens mij door een wesp ofzo gestoken![]()
![]()
Gelijk deze hele pagina doorgelezen maar volgens mij kan het niet veel kwaadZat op de brommer terug naar huis en wesp vond het nodig mijn helm in te vliegen
had ik maar een integraal moeten dragen
. Vervolgens gestoken aan zijkant van m'n nek, zo een beetje net achter/onder mijn oor
Of zouden ze connecties hebben met die muggen die ik laatst heb doodgemaakt
[..]
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad. Volgens mij heb ik na het aantekenen van bezwaar geen boete hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Euhm, gister werd ik ook verblijd met diezelfde rekening.......Nooit de eerste rekening ontvangen maar wel direct 22,- boete.
ook voor de motor overigens.
Ik ga in ieder geval bezwaar aantekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |