Alleen de achterrem is goed genoeg voor een proefritje.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:33 schreef Makster het volgende:
In principe zou de KLX zondag kunnen lopen![]()
Alleen remmen wordt een klein probleem ben ik bang![]()
Mijn idee, maar aan de andere kant kan ik ook mijn bezine tank leeg laten en voor behandelen om te spuitenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen de achterrem is goed genoeg voor een proefritje.![]()
Maar dat braking spul gaat 1:1 passen, maar moet alleen nog binnenkomen.![]()
Moet je nog een kettingsplitter lenen?
Je kan hem zo halen, of even bestellen bij mx-world.nl was maar iets van je benzinekosten heen en terug, en dan kan je hem zaterdag nog op de post hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:02 schreef Makster het volgende:
Kettingsplitter wil ik inderdaad wel ff lenen ja, graag met instructieZat er al aan te denken om de ketting bij een motorzaak f oplaat te laten maken, maarja zelf doen is leuker en beter voor je ontwikkeling
![]()
Even diep ademhalen, aan dat lekkere kontje in je avatar denken, en 2 keer zo hard werken met goede moed. Dan gaat de tijd 2 keer zo snel.quote:
Geniaal plan, paas dat email adres nog is dan heb ik het zaterdag nog optijd hoop ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je kan hem zo halen, of even bestellen bij mx-world.nl was maar iets van je benzinekosten heen en terug, en dan kan je hem zaterdag nog op de post hebben.
Misschien met een <hoe heet dat merk> oliefilter er ook nog bij.![]()
Wellicht kom ik als de KLX nog werkt ook nog wel in Dordt voor instructie.![]()
Ken gebeuren, butt remember keep the big cups highquote:
Dat merk waar jij een luchtfilter van hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:42 schreef Makster het volgende:
Geniaal plan, paas dat email adres nog is dan heb ik het zaterdag nog optijd hoop ik![]()
Welk merk filter had jeBoeit verder ook niet maar goed
Dan kunnen ze aan het gasquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat merk waar jij een luchtfilter van hebt.![]()
Filtertje was 5 euro.
Klik hier!
En helaas:
Wij zijn op vakantie van 24 juli t/m 6 augustus wij kunnen deze 2 weken geen bestellingen verwerkten , uiteraard mag u wel bestellingen plaatsen.
![]()
Ijs ter compensatie voor zijn teritoriale tering gedrag en zijn gebrek aan mensen kennisquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
En we krijgen we een assorti Italiaans ijs.
Wat een werkgever heH.![]()
![]()
De directeur trakeert.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:05 schreef Makster het volgende:
Ijs ter compensatie voor zijn teritoriale tering gedrag en zijn gebrek aan mensen kennis![]()
quote:Ik vanochtend in een mail naar de overkant hier n.a.v. hulp met iets vragen en tegenstrubbelen collega.
Maar u ontvangt de beste beloning die er in een bedrijf bestaat, de waardering van uw naaste collega.![]()
Hij terug: Hoera! Dat is me hier nog nooit overkomen! Dank u, dank u!
grquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:51 schreef hicham het volgende:
Nu mag het regenen en donderen, lekker even afkoelen![]()
Bod boven 1.100 wordt geaccepteerd.quote:KAWASAKI KDX 250E
b.j. 07-1993 met kenteken. 2 takt ,km teller,
knipperlichten enz
renthal stuur, spes uitlaat, goede banden.
motor verkeerd in perfecte staat, is net voorzien van
een nieuwe PROX zuiger,naaldlager,pakkingen enz.
nieuwe voorvorkoliekeeringen, nieuwe olie enz.
incl .(allesnieuw in verpakking) extra 2sets remblokken voor en 2sets remblokken achter , 1x voortandwiel,
2x twinair luchtfilter,binnenband voor en achter, zgan achter
buitenband,2x achtertandwiel , koppakkingset,ketting,
1x complete koppelingsset, 2x twinair luchtfilterolie,
3 x motorex crosspower olie 2takt enz.
incl. EXTRA set originele wielen , tank ,plastic en zadel.
Vraagprijs ¤ 1950,-
Tel 0616400722 omg 0114 (HULST Z-VL) NL
Bij geplaatse foto ,is niet de juiste , foto’s komen eraan En op verzoek.
Wij houden niet van mierenneukers dus doen we maar aan muggenziften toch?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
Muggenpraatje vandaag..
Ik wens u sterkte vannacht.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:27 schreef hicham het volgende:
Wij houden niet van mierenneukers dus doen we maar aan muggenziften toch?
.. zo sprak de werkloze knurft. Onze nieuwe rietquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef hicham het volgende:
Nog zo eentje met een kutdagArbeit macht frei
@Pep: de muggen zijn al gestorven, al dan niet met behulp van een vliegenmepper
Hoezo ben ik werkloos, ik sta niet voor de lol elke ochtend om 5 uur opquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:38 schreef vetprob het volgende:
[..]
.. zo sprak de werkloze knurft. Onze nieuwe riet![]()
Benzine additieven maken meer kapot dan je lief is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:35 schreef vetprob het volgende:
Motor heb ik ook weer terug, hij heeft het spul niet van me tank gekregen en wil nu samen met de spuiter een oplossing vinden. Helaas kon ik toch echt niet mijn motor een week kwijt.Maar ben hem sowieso 2-3 dagen kwijt omdat ie nog de spuiter op een specifieke dag laat komen
Foei, hooligan.quote:Hoor ik later meer over, maar nu eerst eten. Heb me weer aardig misdragen in de stad + snelwegtunneltjes![]()
![]()
Werdt door bijna iedereen in de steek gelaten.quote:Gelukkig weinig bij te lezen vrinden![]()
Misschien hebben ze kindjesquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:37 schreef hicham het volgende:
@Pep: de muggen zijn al gestorven, al dan niet met behulp van een vliegenmepper
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:38 schreef vetprob het volgende:
.. zo sprak de werkloze knurft. Onze nieuwe riet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |