Oh maar chopperhelmen zijn juist bedoeld om vliegen aan te trekken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n chopperhelmook wel Jethelm geheten.
![]()
Ik begrijp volkomen dat je de NC30 vaarwel zegt.![]()
Komt er voorlopig helemaal niks bij, of is die dirt bike toch nog wat, kan je samen met je buurjongen crossen.![]()
Nice.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:59 schreef Makster het volgende:
Ben bezig met een CR250 met kenteken in enduro trim![]()
![]()
En heb nog wat foto´s van die KDX gevraagd maar heb er een naar gevoel bij, plus dat die KDX uit 1840 komt als je naar het model kijkt
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat heb ik ook een keer gehad. Volgens mij heb ik na het aantekenen van bezwaar geen boete hoeven te betalen.![]()
Dan krijg je toch nog geen herinnering? En geen boete?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nice.![]()
1840 heb je wel een beetje gelijk mee.![]()
[..]
![]()
Maar ja als ik hem 3 dagen te laat betaal kan ik niet zeggen dat ik de rekening niet gehad heb.![]()
En nu met die 5% op 28 euro is het de moeite niet van reageren.![]()
Was al aan het wachten op je gaapsmiley, je bent best laat vandaagquote:
Is me 1 keer gebeurd dat met m'n motorhelm een vliegje binnenkwam. Had m'n vizier openstaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
aaargghhh een wespensteek![]()
Ik ben daar nou altijd bang voor. Met die lelijke zwarte helm komt het regelmatig voor dat er beesten binnen vliegen die dan rond je oor blijven zwermen. Bij mijn nieuwe helm heb ik dat nu 1 keer gehad. Ik kreeg het flink benauwd en natuurlijk als je haast hebt, krijg je de helm niet zo snel af.![]()
Ik weet niet wat het was, maar het heeft in ieder geval niet gestoken.
Volgens mij moet je bij zo'n wespensteek wel altijd even kijken of de angel niet is blijven zitten.
Zie peppoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:03 schreef Makster het volgende:
@ Hicham![]()
Best kut een wesp in je helm, doe dan ook je vizier dicht man
We zullen je gratie verlenen voor deze ene keer danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik post nu maar vast veel, want vandaag ben ik weer de hele dag op pad.
Trouwens, zondag ga ik denk ik niet mee. Mercy zou dan al vier dagen op rij (bijna) de hele dag alleen thuis zijn.Ik probeer wel te genieten van de vakantie, maar ik vind het niet leuk als hij de hele dag alleen binnen moet zitten.
![]()
Het lijkt me dus een goed idee om hem zondag op te vrolijken![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:18 schreef hicham het volgende:
We zullen je gratie verlenen voor deze ene keer dan![]()
Jawel, een brief dat de wegenbelasting te laat betaald is, en direct een boete van 22 euro.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Dan krijg je toch nog geen herinnering? En geen boete?
Mister quote himselfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:18 schreef hicham het volgende:
en weer wakker
[..]
Was al aan het wachten op je gaapsmiley, je bent best laat vandaag
[..]
Is me 1 keer gebeurd dat met m'n motorhelm een vliegje binnenkwam. Had m'n vizier openstaanGing irritant zoemen bij m'n oor maar verder deed ie gelukkig niet veel
Dat van die angel is alleen zo als het een bij was, maar ik kon niets zien dus het zal wel een wesp zijn geweest
[..]
Zie peppoWas een pot/jethelmpje
Zit wel een vizier op trouwens en dan was ie daar tegen geknald, maar als ik m'n vizier omlaag doe zie ik een stuk minder. Zitten allemaal krassen op en vuil
Gaf die wesp gelijk een klap toen ie mijn helm binnenschoot waarop hij besloot mij te steken
![]()
Heb nog nooit mijn helm zo snel afgedaan, misschien had ik dat moeten doen voordat ik besloot de wesp een klap te geven![]()
[..]
We zullen je gratie verlenen voor deze ene keer dan![]()
Anders post je even tussen ons inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
Directeur loopt net lang met een aanmaning van de uitkeringsinstantie's...........sociale premie's ed.
Of hij even 26.000 euro extra wil betalen vanwege het ziekteverzuim het afgelopen halfjaar.![]()
Erg leuk een bedrijf runnen met ongeveer 50 mensen.![]()
0% ziekteverzuim.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:22 schreef hicham het volgende:
Wat is jouw bijdrage aan de baas vanwege deze incidentiele uitgave??
En dat als motorrijder, die zijn toch sowieso niet geliefd bij werkgevers?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:31 schreef Patrick281 het volgende:
Hij zingt nu jolig: Peeeershohneel is het ergste wat'r is..
Onze eigen Frans Bauer.![]()
Ik had mij ingeschreven voor een SuperMoto training door de Europees kampioen, misschien wel goed dat die nooit doorgegaan is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:34 schreef hicham het volgende:
En dat als motorrijder, die zijn toch sowieso niet geliefd bij werkgevers?
Hij zit wel vaker te zingen, gisteren: vrouwen zijn om te trouwen en van te houwenquote:
Ik ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Jullie denken dat je last hebt van wespen en ander ongedierte.... wacht maar tot je op een gele motor rijd
[..]
waar en waarheen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:22 schreef hicham het volgende:
Misschien dat ik nog ga rijden, maar dan pas ergens om 15:00 ofzo
En dit zijn de zaken waar een werkeloze 24 uur mee vult.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
waar en waarheen?
moet hier ok nog wat doen, naar de Gamma voor boutjes, kan ik mijn spiegel eindelijk goe vastzetten
grasmaaien![]()
boodschappen
eb eigenlijk zou ik mijn achterrem moeten fixen
Waar moeten we het anders mee doen dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dit zijn de zaken waar een werkeloze 24 uur mee vult.![]()
![]()
quote:
We hebben nog een route nodig voor aanstaande zondag, dus ik ga even een poging wagen een goed rondje van de lekdijk te maken of iets anders in die omgevingquote:
ja, wat denkt ie wel. Alsof bij de sjosjale dienst langsgaan niet al zwaar genoeg is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:03 schreef bwt het volgende:
[..]
Waar moeten we het anders mee doen dan?
Werken?
waar ligt dat, misschien tuf ik ff langs danquote:[b]Op vrijdag 29 juli 2005 12:06 We hebben nog een route nodig voor aanstaande zondag, dus ik ga even een poging wagen een goed rondje van de lekdijk te maken of iets anders in die omgeving
Afrit 10 van de A2quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:07 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
waar ligt dat, misschien tuf ik ff langs dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |