quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:57 schreef detulp050 het volgende:
Ik weet het ! Er zal een grote deceptie plaatsvinden
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:06 schreef Klonk het volgende:
de server ging/gaat ff niet zo lekker, hebben we daarvoor nu zeker een kwartier van ons leven verkloot
Je verkloot je leven al sinds 2 december 2003 17 uur nogwat of zo.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:06 schreef Klonk het volgende:
de server ging/gaat ff niet zo lekker, hebben we daarvoor nu zeker een kwartier van ons leven verkloot
ow dus we zijn vanavond weer down?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:07 schreef SHERMAN het volgende:
Ik denk dat de load balancer is aangesloten.
Ja, dat weet ik niet.quote:
Load balancer?quote:
Ah... was het dan een psychologisch testje om te zien of we met z´n allen wel precies zouden lezen wat er stond. Wij zijn allen proefkonijnen.quote:
Als de servers in gebruik worden genomen. Moet die gemaakt worden ja.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:11 schreef rihago het volgende:
[..]
krijgen we nu ook eindelijk een echte search?
Staat idd toevallig op één van mijn andere windows open ja. Zijn we dus aan bezig, en dat heeft indirect ook wel iets te maken met de 'rond 13:00' actiequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:10 schreef SHERMAN het volgende:
Load balancer?
Wehehe, mijn bron had het dus goed.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Staat idd toevallig op één van mijn andere windows open ja. Zijn we dus aan bezig, en dat heeft indirect ook wel iets te maken met de 'rond 13:00' actie
Niks toevallig! 6de zintuig!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:14 schreef iteejer het volgende:
Staat idd toevallig op één van mijn andere windows open ja. Zijn we dus aan bezig, en dat heeft indirect ook wel iets te maken met de 'rond 13:00' actie
Das niet orgineel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:16 schreef iteejer het volgende:
er is een trein ontspoord in a'dam CS
dat was het dus
wel dat daar een topic in truth over komt.quote:
Oke jij wint.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
wel dat daar een topic in truth over komt.
En het feit dat we daar weer een hele conspiracy theorie omheen kunnen bouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Lul.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef Hallulama het volgende:
OH MY GOD ! CHECK THE NEWS ! *IT* HAPPENED !
Dit had ik nou nooit verwachtquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:29 schreef iteejer het volgende:
Nieuwe mod op Truth !!
En dit was dus waar het over ging
quote:
Geen med? Niks met de servers?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:29 schreef iteejer het volgende:
Nieuwe mod op Truth !!
Jij hoort inmiddels blauw te zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:19 schreef Mirage het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:29 schreef iteejer het volgende:
Nieuwe mod op Truth !!
je had beter kunnen zeggen "er gaat iets op fok gebeuren"quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:39 schreef RM-rf het volgende:
mijn voorspellende stemmen hadden me verward, ipv een kleine 'l' en een grote 'D', waren het natuurlijk de daarnaast gelegen letters in het alfabet en de klein-grootschrijving omgedraaid, een grote 'M' en een kleine 'e' ....
ik moet vager worden in mn voorspellingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |