hij is geslotenquote:
quote:Het uitwisselen van betaalcodes via profiel, posts of op welke wijze via FOK! dan ook is niet toegestaan.
Okay, duidelijk....quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef buzzer het volgende:
Omdat het illegaal is om betaalde codes uit te wisselen, en Fok! is gewoon duidelijk geen platform voor illegale acties..
dat is nog geen reden om hier codes uit te wisselenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef KillerDream het volgende:
De beveiliing van deze webapplicatie had jaren geleden bij de introductue gewoon beter gemoeten.
Lijkt me gevalletje "nogal wiedes"quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Vandaar dus dat we onszelf afvroegen of de beheerders van de betreffende site geklaagd hebben.
Jullie hebben op je flikker gehad van Weeronline.nl dus... Zeg dat dan gewoon, is toch geen probleem mee?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef buzzer het volgende:
Omdat het illegaal is om betaalde codes uit te wisselen, en Fok! is gewoon duidelijk geen platform voor illegale acties..
heel eerlijk: het was mij nog niet opgevallen, maar de Fa;s hebben blijkbaar beter opgelet.. Of ze getipt zijn door de site weet ik niet, dat zou je Dago zelf moeten vragenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, duidelijk....
Maar dat verklaard nog niet waarom we het eerst tijden wél hebben gemogen. (en er hebben bij tijd en wijle toch genoeg mods in het topic rondgepost).
Vandaar dus dat we onszelf afvroegen of de beheerders van de betreffende site geklaagd hebben.
Ja precies, hebben wij 'weerkneuzen' ook eens een leuke dag...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jullie hebben op je flikker gehad van Weeronline.nl dus... Zeg dat dan gewoon, is toch geen probleem mee?
Dat hoor je me toch ook niet beweren?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:00 schreef buzzer het volgende:
dat is nog geen reden om hier codes uit te wisselen
Daarom posten wij het hier ook namelijk...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:01 schreef buzzer het volgende:
dat zou je Dago zelf moeten vragen
Hey Dagoquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jullie hebben op je flikker gehad van Weeronline.nl dus... Zeg dat dan gewoon, is toch geen probleem mee?
Hey tof man, ga jij lekker diefje spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef maniack28 het volgende:
Studenten kunnen geen betaalradar ophoesten... wanneer wordt dat ding nou eens gratis!!! Stelletje afzetters!! We wisselen wel via msn uit...
Diplomaatquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
heel eerlijk: het was mij nog niet opgevallen, maar de Fa;s hebben blijkbaar beter opgelet.. Of ze getipt zijn door de site weet ik niet, dat zou je Dago zelf moeten vragen
Kijk.. bedankt! damn.. 100 man da's best aardig jah.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey tof man, ga jij lekker diefje spelen.
Ja, er zijn klachten geweest, sommige codes werden door meer dan 100 man bekeken, even snel gerekend scheelt dat dus al 90 euro per dag aan inkomsten (minimaal).
Op welke manier dachten jullie dat het uitwisselen van links en/of codes waarvoor je per persoon dient te betalen wel zou mogen?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey tof man, ga jij lekker diefje spelen.
Ja, er zijn klachten geweest, sommige codes werden door meer dan 100 man bekeken, even snel gerekend scheelt dat dus al 90 euro per dag aan inkomsten (minimaal).
Op welke manier dachten jullie dat het uitwisselen van links en/of codes waarvoor je per persoon dient te betalen wel zou mogen?
Ja, sorry, was even met wel meer dingen bezig, mensen mailen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hey Dago
Hebben jullie op je flikker gehad van Weeronline? Zeg dat dan gewoon, is toch geen probleem mee?
zo goed?
Zeker geen kans op dat je de reactie van weeronline even hier laat zien??quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, sorry, was even met wel meer dingen bezig, mensen mailen bijvoorbeeld.
Sudah.. sudah...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, sorry, was even met wel meer dingen bezig, mensen mailen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |