quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:13 schreef Morwen het volgende:[..]
Mmmm, dat zou wel mooi zijn ja. Wordt veels teveel over elkaar geluld in den wereld
Inderdaad, maar toch is bemoeien met andermans zaken erger dan lullen over de ander.
Beiden zijn ernstig te noemen.
Accountancy erbij nemen. Functie scheiding. Strict zijn. Mensen hun waarde laten behouden. Niet bemoeien met anderen. Niet met andermans leven kloten. Mensen met rust laten voor wat ze zijn. Niet in andermans leven gaan fucken ook.
Waarom is de mensheid zo in de ellende verzeild geraakt? Het is een groot zooitje vaak.
Die orde moet terug komen weer. Anders is het niet goed. Orde dus.
En orde klinkt hard maar dat is het niet. Alleen bij orde en respect kan een maatschappij goed functioneren en niet als alles door elkaar heen loopt.
Discipline ook? Dat ook jah. De discipline hebben om een goed mens te zijn. Goed mens heeft met allerlei zaken te maken. Zoals ik al zei. Niet bemoeien met andermans leven.
Zo ziet mijn wereldje eruit. Mensen gaan eens respect opbrengen voor elkaar.
Zo, en hoe wordt dat gedaan allemaal is de grote vraag? Hoe krijg je de mensheid weer op de plek
![]()
Hoe schep je orde in chaos.
Daar denk ik over nadat ik een biertje heb gepakt.
Biertjuh
![]()
Mensen zouden het beste afzonderlijk functionerende eenheden moeten zijn. Zonder klefheid. Zonder dat ze plakken aan elkaar. Ik heb dat altijd gehad tijdens studie en tijdens de vriendengroep. Meelopen met de rest? 1 baasje dat alles bepaald? Laat me niet lachen. Ik heb me altijd stil gehouden in de tussentijd omdat ik inderdaad weigerde om deel te nemen aan dat syteem. Ondertussen heb ik wel een aantal keren meegelopen achter de rest aan, en dat voelt niet bepaald prettig kan ik zeggen. Ik blijf liever zelfstandig en vrij. Ik praat mezelf weer tegen maar ik ben door dat hele systeem vanzelf gaan meelopen. En er is nu een punt gekomen dat ik afstand wil nemen van dat hele systeem dat bestaat omdat het ziek is.
Laat mensen maar lekker individueel door het leven gaan. Daar kom je nog het beste mee. Groeperingen leidt alleen maar tot ellende.
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-07-2005 18:03:39 ]