Je eerste sticky.....(quote:
What got you so happy?quote:
quote:
Leuk dat jij en Mirage de eerste keer delenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:57 schreef Parvus het volgende:
Is ook mijn eerste!!!! hihi
En jij met de appearance in dit speciale topic waar zowel Mirage als Parvis het voor het eerst doenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En jij met de appearance in dit speciale topic waar zowel Mirage als Parvis het voor het eerst doen![]()
quote:
En straks je eerste slotjequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En straks je eerste slotje![]()
Muhahaha.
krachtig ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:23 schreef Enyalius het volgende:
nok het gaat niet zo zeer om het kunnen, maar meer om of het krachtig genoeg zal zijn.
maar zoals ik zei, dat zien we daar wel
Wat eigenlijk ja..... zelfs mijn eigen ouders zijn het er niet over eens. Geen Suri, nee.... dat niet. Een halve sangoma..... dat wel. De zuid afrikaanse invloeden zijn oneidig veel groter.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
krachtig ?
Twijvel jij aan nokwanda's kracht ?![]()
Nokwanda is halve afro surinamer (of wat eigenlijk precies ? )
énig idee hoe krachtig die dames zijn ?![]()
* Mirage denkt aan de dames hier..... daar zeg je U tegen en durf je echt niet tegen te spreken![]()
Ik bekijk het liever eerst vanachter het schild en besluit daarna of ik het afneem. Iets te vaak mijn neus gestoten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:38 schreef Mirage het volgende:
Wat het afsluiten of schilden betreft... ik heb even gemist tegen wát je een schild wild maken.
Zelf heb ik, vooral wat dit soort plaatsen betreft, juist het tegenover gestelde.
Géén schild, géén bescherming, géén afsluiten voor... eerst maar ervaren.
Mijn doel om dit soort plaatsen te bezichtigen ís het hele ervaren, het proeven van de sfeer...
Het is denk ik ook wel handig om eerst te ervaren omdat je anders helemaal niet weet tegen wát je je af wilt schermen.
Je moet eerst een klap hebben gehad voordat je weet dat het pijn doet.
en omdat je weet dat de pijn bij de klap hoort (ervaren), duik je voordat de 2e hand je raakt.
toch ?![]()
Ik kan me deze manier goed indenken en waarschijnlijk is het nog verstandig ook !quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever eerst vanachter het schild en besluit daarna of ik het afneem. Iets te vaak mijn neus gestoten.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik kan me deze manier goed indenken en waarschijnlijk is het nog verstandig ook !
Ik ben echter van het soort dat vaak de "niet verstandige" manier volgt, juist omdat ik óók het stoten van mijn neus wil ervaren... ook díe ervaringen koester ik en zie ik als leerzaam... als een ervaring.
Als jij beweert dat het draad voor onze neus waar ik net overheen wil stappen schrikdraad is en ik geen dingetjes kan vinden (je weet wel waar je aan kan zien dat het schrikdraad is), dan zal ik je wel geloven maar heb ik op de één of andere manier toch de drang om het zelf ook even te checken/ervaren door mijn hand ertegenaan te houden. (en doe dit dus ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |