Zeg maar wat je nodig hebt, dan kijk ik of die rubrieken al (zo goed als) beslist zijn. Mail maar effe.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:10 schreef Yeahinho het volgende:
Kun je me al iets door laten schemeren DD?
Bij een aantal awards moet ik een plaatje van de winnaar erin verwerken enzo.
Zal ik mijn vriendin namens tong laten stemmen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mag ook via MSN van methodmich lijkt me...
Ik heb er nu 37 af, heb ik ze dan allemaal?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zeg maar wat je nodig hebt, dan kijk ik of die rubrieken al (zo goed als) beslist zijn. Mail maar effe.
38 awards dus in totaal af, klopt dat?quote:‘ik heb een stronthekel aan’ (voor de user die de meeste hekel aan een bepaalde speler heeft. In dat geval krijgt de winnaar een icoon met die speler erin. Voorbeeld: methodmich – Co Adriaanse. Die mag niet, want dat is een trainer, maar dit is het principe)
Doc (alle Portugezen, vooral Mourinho en Cristiano Ronaldo)
Cart_man (Rafael van der Vaart)
DutchGooner (Ruud van Nistelrooij)
Ok, doe ik dit weekend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mag ook via MSN van methodmich lijkt me...
Is dat die blauwe ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je je e-mail stekker er wel inzitten?
correct me if I am wrong maar dan heb je toch min of meer al gelijk een uitslag?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Spannend hoor! Toch heb ik het gevoel dat er meer inzit. Eigenlijk zouden alle users die stemmen ook moeten kunnen nomineren.
We zijn tenslotte maar simpele voetbalfans hequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er zitten natuurlijk ook grenzen aan. Het moet allemaal niet te ingewikkeld worden.
Gezellig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik stem voor dat je volgend jaar meehelpt aan de awards S_C
Whehequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 05:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, misschien kunnen we een referendum houden ?
je bedoelt de 'MaxPower-Award'? Voor de user wiens username het meest lijkt op MaxPower?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:28 schreef MaxPower het volgende:
In zo'n geval is het misschien handig om minder awards weg te geven. Bij sommige categorieen heb ik sowieso het gevoel dat die award is bedacht voor een bepaalde user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |