Je bent aan het inhalen? Geen hulp meer nodig zie ik!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:17 schreef Dylan Dog het volgende:
26 voters tot nu toe (en allemaal geteld, zucht)
DG natuurlijk ook, maar die was helaas niet genomineerdquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:32 schreef Yeahinho het volgende:
Idd. Cultheld, DiegoArmandoMaradona en TerroRobbie zijn allemaal grote klootzakken.
daar zou hij teveel kapsones van krijgenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
DG natuurlijk ook, maar die was helaas niet genomineerd
nahhhhhquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zou hij teveel kapsones van krijgen
Je had er bij de Trappatoni award wel bijgekund, volgend jaar dan maar!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
George Best-award (voor de user die het vaakst in dronken toestand post)
Verder ben ik nergens genomineerd.
Cultheld valt best mee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:32 schreef Yeahinho het volgende:
Idd. Cultheld, DiegoArmandoMaradona en TerroRobbie zijn allemaal grote klootzakken.
cultheld idd nog nooit wat mee gehad. Diego eigenlijk ook niequote:
De andere kandidaten waren zo onopvallend dat de 'nomineercommissie' niet op hun (user)naam kon komen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:44 schreef Suijk het volgende:
Onopvallendste user.
Daar plaats je dan die 10.000 posts voor.
idd !quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je had er bij de Trappatoni award wel bijgekund, volgend jaar dan maar!
9christensen is toch niet onopvallend. Ik vind hem maar een vervelend varkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De andere kandidaten waren zo onopvallend dat de 'nomineercommissie' niet op hun (user)naam kon komen.
preciesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
9christensen is toch niet onopvallend. Ik vind hem maar een vervelend varken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |