Ik ken haar eigenlijk ook alleen maar van haar werk met Badalamenti (ze zingt ook op de soundtrack van Blue Velvet, bijvoorbeeld), maar ook totaal geen idee van haar solowerk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord sinds Twin Peaks, ondanks dat ik wel redelijk lovende geluiden heb gehoord over The Art of being a girl.
Grobbel +1
Enkeltje OP dan maar?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weer Cleopatra?
SB +1quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weer Cleopatra?
Nee joh, ik moet het hebben van de "die-is-al-eens-geweest"-vragen. Ik scoor bijna al m'n punten met de Melvinsquote:
Bartrid+1quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef bartrid het volgende:
Rachel Stevens
precies. de muziekkenners schamen zich ook niet voor het herkennen van iets of iemand.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:48 schreef bartrid het volgende:
jazeker. De muziekkenners laten zich kennen hier
Zeker niet als dat iets of iemand eruit ziet als Rachel Stevensquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef ranja het volgende:
[..]
precies. de muziekkenners schamen zich ook niet voor het herkennen van iets of iemand.
Tss, ranja toch. Stevie Nicksquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:02 schreef ranja het volgende:
Stevie Kicks
Hoeft niet hoor, ´t klopt toch wel....quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:39 schreef ranja het volgende:
oh shit moet ik ze allemaal gan controleren zeker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |