Dat was in '95 dan denk ik. Toen keek ik daar nooit naar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:51 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Hij kwam toendertijd toch regelmatig langs bij "Alternative Nation".
veel schapen gezien?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren! Ik ben weer terug uit Wales, gelukkig op tijd voor het naderende jubileum-topic!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:32 schreef timbob het volgende:
hooverphonic!
die heb ik ook live gezien
ohja, als iemand nog interesse heeft: mijn orbital collectie [afbeelding]
ik zal er geen vragen meer over stellen(voorlopig)
Nou die dag komt steeds dichter bij, dus ik moet me nog even bij brave vragen houden tijdens werktijd....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:50 schreef Litpho het volgende:
Diana Ross?
Is dit trouwens niet meer voor de "peaceman moet ontslagen worden" actie?
SB + 1quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Paula Abdul?
Lithpo+1quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef Litpho het volgende:
Geri Halliwell.
Welkom terugquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ga maar weer naar Wales geloof ik...![]()
Tijdens jou (en TSE's) afwezigheid is wulpse woensdag ingevoerd (op een maandag notabene). Ik zal even terugzoeken voor je, was een leuk topicquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Die hadden we nog niet gehad.
Zie hier.
Speciaal voor TSE dan:quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ga maar weer naar Wales geloof ik...![]()
Zie hier dus: Fok! Muziek Trivia deel CDLXXXVquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Speciaal voor TSE dan:
[afbeelding]
Peter Steele.
Nooit meer wat van gehoord sinds Twin Peaks, ondanks dat ik wel redelijk lovende geluiden heb gehoord over The Art of being a girl.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:23 schreef Grobbel het volgende:
Julee Cruise.
ze heeft nog een poosje meegetourd met B-52's...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:25 schreef Litpho het volgende:
Nooit meer wat van gehoord sinds Twin Peaks, ondanks dat ik wel redelijk lovende geluiden heb gehoord over The Art of being a girl.
heeft oa ook gezongen op een nummer van de laatste Delerium.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord sinds Twin Peaks, ondanks dat ik wel redelijk lovende geluiden heb gehoord over The Art of being a girl.
Grobbel +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |