Kong is toch dat collectief met vier verschillende DJs in alle vier de hoeken, en als je dan door de zaal zou lopen dan veranderde de muziek met je mee? Zoiets tenminste. Het klonk zowel interessant als pretentieus en een puinzooi, maar ik heb ze nooit live mogen aanschouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:40 schreef ranja het volgende:
Kong?
dat kloptquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Die is van Robert Miles, maar de titel moet ik je schuldig blijven
![]()
[/sub]speedy j gemist...[/sub]
ach, dan krijg jij lekker het puntjequote:Op woensdag 27 juli 2005 22:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dreamtime of zo
...geen idee dus...
Petra Berger bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:13 schreef Grobbel het volgende:
Bekend gezicht, zou bijna zeggen dat het een actrice is... Maar het is toevallig niet die vreselijk neppe zangeres van een tijdje terug, Pauline Berger of zoiets?
Ah ja, Vaya Con Dios inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:15 schreef Z het volgende:
Zij is van Vaya Con Dios. Maar hoe die plaat heet ook Vaya Con Dios?
En Petra, ja.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:15 schreef Z het volgende:
Zij is van Vaya Con Dios. Maar hoe die plaat heet ook Vaya Con Dios?
the best of...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:24 schreef Litpho het volgende:
Greatest Hits?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ach, ik probeer alleen nog maar even iemand's punt te jatten voor dat ik naar m'n bed ga
Terecht punt voor Litpho
Nee, maar er is wel zojuist een film begonnen op RTL 5.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:19 schreef peaceman het volgende:
Is er een film afgelopen ofzo, dat het ineens zo vol stroomt?![]()
ja behalve wat Bartrid zegtquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kong is toch dat collectief met vier verschillende DJs in alle vier de hoeken, en als je dan door de zaal zou lopen dan veranderde de muziek met je mee? Zoiets tenminste. Het klonk zowel interessant als pretentieus en een puinzooi, maar ik heb ze nooit live mogen aanschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |