Dat was een onderlinge finale. Dus zijn droom komt niet uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Henk Aa zijn natte droom.
Niet echt, maar gisteravond maakte hij z'n eerste doelpunt in het betaalde voetbal.quote:Op maandag 26 september 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Dat is uiterst knap. Sjors nog uitgeblonken?
Heb je een link naar dat Telegraaf artikel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oud voetballer Michel Boerebach verliest 2 kids:{
Ik heb het artikel gepost in dat topic.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat Telegraaf artikel?
De link naar het artikel o pde site van de Telegraaf. Wil hem ook op een Roda-site posten (aangezien hij oudspeler is).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Klikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De link naar het artikel o pde site van de Telegraaf. Wil hem ook op een Roda-site posten (aangezien hij oudspeler is).
Ik geef ze die kans ook...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Succes DarkShine, maar ik geef Go Ahead een goede kans. Serieus.
Eens kijken of ik die kan bemachtigen dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:10 schreef Erasmusch het volgende:
Vrij weinig kaarten verkocht, op www.ga-eagles.nl kan je kaarten bestellen.
Interview met Sjors in de Eagleskrant trouwens.
Ik las ergens dat er nog maar om en nabij de duizend kaarten zijn verkocht voor dinsdag..quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:31 schreef DarkShine het volgende:
Dus er is kassaverkoop?
Catering verkocht ijskoud eten voor een hoge prijs, en als je er wat van zei begon meneer zeer bijdehand en irritant te doen. Dat moet je natuurlijk niet tegen de verkeerde mensen doen, hij heb een aantal van die koude ballen mogen koppen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel opvallend dat de sfeer ver te zoeken was, meestal is het wel goed vertoeven in Deventer. En erg vreemd dat de catering het snel voor gezien hield. Er was toch niks gebeurd tussen de supportersgroepen?
Ik neem aan dat je het over Sirtaki op de Brink hebt?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:10 schreef DarkShine het volgende:
Zeer slechte wedstrijd, geen sfeer...
Catering die na 5 minuten alweer afbrak...
ps. Wel een lekkere Griek in Deventer
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over Sirtaki op de Brink hebt?
mwa, bij een bekerduel met minder dan 1500 toeschouwers kan je dat wel verwachtenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel opvallend dat de sfeer ver te zoeken was, meestal is het wel goed vertoeven in Deventer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |