quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[...]
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met "kwartetten" en posts als "schroef het tempo op"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
moet je dan ook in PUBquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
Gelukkig wel, die rottige pubers zitten me in de haren in dat slowchatje van zeIk blijf hier wel even.
oeh kijk das nou drankquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:03 schreef Janetje het volgende:
*rondje absinth uitdeelt
*lepeltje op glaasje legtquote:
TT aanpastquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:03 schreef Janetje het volgende:
*rondje absinth uitdeelt
ze willen zeker breezerquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wou ff lekker spammen met onze BeF reeks, alleen zijn die pubers niet zo in voor bier.
Waarschijnlijk wel, kun je verwachten met die 14 jarigen. Die zijn gewoon niet grootgebracht met bierquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze willen zeker breezerhebben he
ouders van tegenwoordig ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, kun je verwachten met die 14 jarigen. Die zijn gewoon niet grootgebracht met bier![]()
jaquote:
met mij toppie hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja![]()
maar ik denk wel dat ik na dit sigaretje eens ga slapen...
alles goed met jou verder?
en dan te bedenken dat brechtje ook zo isquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, slaat echt nergens op. De nieuwe generatie is helemaal verpest![]()
Daar was ik al even achter ja..quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je die avatar van Brechtje al gezien? Die past dan wel weer bij Yvonnequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat brechtje ook zo is
had van yvonne toch meer verwacht hoor
dat zeiden ze over ons ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dank je T_Tquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hé PS, ook welkom geheten enzo![]()
Je doet me met woei aan p_j denkenquote:
Sjonge, jonge gewoon geen respect hebben ze: PUB Slowchat #50: Hoera voor het 50ste deeltje! Go PUB! *O*quote:
Nouja, als in, hij doet het hier nietquote:
quote:
alleen die in mijn fotoboek doet het niet hoor... toch? en die heeft het na een keer veranderen ook nooit meer gedaan...quote:
Ik ook al weer... Excuses voor de consternatiequote:
ach heeft weer wat posts opgeleverd hequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook al weer... Excuses voor de consternatie
maar goed, nou ben ik echt weg hoor...quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach heeft weer wat posts opgeleverd he
truste djenquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar goed, nou ben ik echt weg hoor...
Wat zei je? Ik verpostte je niet...quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet meer posten, dan gaat het sneller![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:25 schreef demonseeker14 het volgende:
Boeit mij dat? Het is een vrij forum!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou enzo![]()
quote:quote
i have a dream enzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Boeit mij dat? Het is een vrij forum!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet meer posten, dan gaat het sneller![]()
quote:
ach had gekunt hequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, google en het blijkt Roemenië te zijn, Mogosoaia meer om precies te zijn
Dat wist ik. Maar ik denk, ik zeg het niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, google en het blijkt Roemenië te zijn, Mogosoaia meer om precies te zijn
Oe, letterlijk nemenquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je 'meer' iets te letterlijk neemt wel ja![]()
Ja, mijn post staat onder auteursrecht weetje. Die mag je niet zomaar kwootenquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Boeit mij dat? Het is een vrij forum!
Te puik en sereen daarquote:
quote:
Zeker, op Kretaquote:
Wist wel dat jij het wistquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar ik denk, ik zeg het niet.
PS netjes?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik dacht nog wel dat jij zo netjes was....
Niet dat ik hem snap natuurlijk...
KWOOTquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, mijn post staat onder auteursrecht weetje. Die mag je niet zomaar kwooten![]()
Ik denk netjes en doe dan toch weer niet zo netjesquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik dacht nog wel dat jij zo netjes was....
Niet dat ik hem snap natuurlijk...
Even?quote:
Ja toch?quote:
Lang en hardquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk jij snapt het, gewoon lang hard en ruig
Ach ja.. onderscheid moet er zijn he..quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik denk netjes en doe dan toch weer niet zo netjes
Tuurlijk snap jij het niet, zo een lief onschuldig mensje als jij bent
Bel BREINquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, mijn post staat onder auteursrecht weetje. Die mag je niet zomaar kwooten![]()
Als ik poets enzoquote:
6 en 9 gaan dus niet samen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, je weet wel. Een even getal. 2 4 6 8 enz.
Men zegt hetquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. onderscheid moet er zijn he..
*onschuldig is
whatever turns you onquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lang en hard
Ruig mag soms afgewisseld worden met zachtjes
Een 9 is een omgekeerde 6, dus ze zijn eigenlijk gewoon hetzelfde. Twee dezelfde dingen gaan inderdaad niet samenquote:
"Ja hallo met....quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goed idee, vertel ik ze dat er ergens semtex in hun gebouw ligt
dromen kan zo fijn zijn hequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ja hallo met....
BOEEEEEEEM..
Laat maar.. fijne dag verder... "
Momenteel de deurbelquote:
Morgen dus weer de plaat poetsenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ja hallo met....
BOEEEEEEEM..
Laat maar.. fijne dag verder... "
Weg droomquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een 9 is een omgekeerde 6, dus ze zijn eigenlijk gewoon hetzelfde. Twee dezelfde dingen gaan inderdaad niet samen
echt wel hoor :pquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weg droom
Kan 69 opeens niet samen
Trusten JDquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:40 schreef JDude het volgende:
Welterusten vrinden.
Uhuh.. vertel mij wat..quote:
quote:
Niks mis met een deurbel toch?quote:
T_T zegt van nietquote:
Dat kan jazeker wel!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weg droom
Kan 69 opeens niet samen
Het is maar hoe je het bekijkt héquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weg droom
Kan 69 opeens niet samen
en een leren tas nog welquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kan jazeker wel!
Ik heb een tas waarop staat: Love 69
Dat kan echt wel samen!
Iets fijnsquote:
quote:
Dus love en 69 kunnen wel?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kan jazeker wel!
Ik heb een tas waarop staat: Love 69
Dat kan echt wel samen!
Zeker nieuwe deurbellenquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
deurbellen zijn tof
[..]
T_T zegt wel meer
Leg eens uit dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt hé
Soms gaan ze wel samen inderdaad, maar dan zijn ze ook niet hetzelfde![]()
Truequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
T_T moet gewoon zijn smoel houden en de sfeer niet verpesten![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
T_T is lief, maar lult wel wat vreemd soms
Jup het kan!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus love en 69 kunnen wel?
* Blij is
Beter toch?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beter toch?
* Blij is met Janetje en 69
Doe jij de slingers ophangen dan?quote:
jij stoutertquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
Had ik al verteld dat ik een multipost had van 21 stuks?
Niet van de duyvis?quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Morgen 8.15 werken. Gaat dat lukken?
Ghehehehe hahahahaquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:54 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat ik die twee dingen nog eens in één zin zou zien staan, getypt door een vrouw..
Ik denk dat wij rond 4 uur wel ongeveer weg zijn.. maar je kan je vast tot die tijd vermaken..quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Spant er om, ik moet er morgen om 10.00 uit. Hoop dat dat me al gaat lukkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:55 schreef Sjakie01 het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:54 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat ik die twee dingen nog eens in één zin zou zien staan, getypt door een vrouw..
Alt, s en invoeren klikkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij stoutert
*nogsteeds niet weet hoe je dat doet
Pff gelukkig zeg, was al bang dat ik het niet zou halen.quote:
Beter jij dan je laptop zullen we maar zeggen he...quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lig echt dubbelgevouwen achter de laptop nu![]()
![]()
Ik ga voor 12 uurquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Spant er om, ik moet er morgen om 10.00 uit. Hoop dat dat me al gaat lukken![]()
quote:
blijven oefenenquote:
Ohhw, dus als ik een dagje vrij neem kan ik nog even lekker tegen je aan kruipen?quote:
Ik ga ervoor dat ik op tijd op ben om aan te schuiven aan het avondeten.. (wat ik overigens wel zelf even moet klaarmaken.. maar goed..)quote:
Als die dubbelklapt ben ik plots offlinequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beter jij dan je laptop zullen we maar zeggen he...
En inkopen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga ervoor dat ik op tijd op ben om aan te schuiven aan het avondeten.. (wat ik overigens wel zelf even moet klaarmaken.. maar goed..)
ik blijf proberenquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
blijven oefenen
Lukt mij ook niet altijd hoor
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ohhw, dus als ik een dagje vrij neem kan ik nog even lekker tegen je aan kruipen?![]()
Ik ookquote:
Ik ookquote:
Ik bedoel maar..quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als die dubbelklapt ben ik plots offline![]()
Klinkt aangenaam..quote:
casemodding enzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar..
Als ik mijn pc zou dubbelklappen.. was ik ook offline ja..Dan zou mn pc er raar uit zien..
pc moet je ook niet dubbelklappenquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar..
Als ik mijn pc zou dubbelklappen.. was ik ook offline ja..Dan zou mn pc er raar uit zien..
mij ookquote:
met dirkh offe?quote:
kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Bier drinken is vrij trendy.
Jaahaaa.. ik ga nu slapen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
pc moet je ook niet dubbelklappen
Laptops trouwens ook maar 1 kant op
* Nog een opentrektquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Bier drinken is vrij trendy.
word duur fok!ken als je dat iedere avond doetquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaahaaa.. ik ga nu slapen..
*dichtklapt..
KRAK
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaahaaa.. ik ga nu slapen..
*dichtklapt..
KRAK
![]()
![]()
Wat een briljant topic was dat..quote:
Je doet je best, je doet je best.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
word duur fok!ken als je dat iedere avond doet
Dat was om een punt aan te geven.. natuurlijk ga ik niet slapen.. pfff...quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
Je pc wat doe je?
Trusten Janetje
Pak gerustquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dan ook nog maar even één pakken jah![]()
Ja nee kijk dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:08 schreef Janetje het volgende:
Dat was om een punt aan te geven.. natuurlijk ga ik niet slapen.. pfff...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was om een punt aan te geven.. natuurlijk ga ik niet slapen.. pfff...
[..]Zie bovenstaande
Heb ik al gedaan, ben in de tussentijd al even naar de koelkast gerend om een nieuwe te halen. Heb ook gelijk maar even een droge worst meegepiktquote:
Ik denk dat je dat soort subtiele signalen slechts dan oppikt, wanneer je veel met mij praat online... En gezien slechts weinig mensen dat kunnen, neem ik je dat absoluut niet kwalijk..quote:
quote:
Als we het maar gezellig hebben toch?quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat soort subtiele signalen slechts dan oppikt, wanneer je veel met mij praat online... En gezien slechts weinig mensen dat kunnen, neem ik je dat absoluut niet kwalijk..
Dat is ook een illusie die ik je niet kwalijk neem..quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als we het maar gezellig hebben toch?![]()
![]()
Proost dusquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, ben in de tussentijd al even naar de koelkast gerend om een nieuwe te halen. Heb ook gelijk maar even een droge worst meegepikt![]()
Zo ziet verwarring er dus vanuit het begin stadium uitquote:
Dat is de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen.......quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is ook een illusie die ik je niet kwalijk neem..![]()
![]()
heb hem gebookmarktquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat een briljant topic was dat..![]()
Éen van de weinige topics die ik in mn bookmarks heb staan..
Klein en korrelig.. naarmate de tijd verstrijkt steeds groter wordend..quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo ziet verwarring er dus vanuit het begin stadium uit
quote:
Waarom doet me dat nu weer aan iets anders denken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klein en korrelig.. naarmate de tijd verstrijkt steeds groter wordend..
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom doet me dat nu weer aan iets anders denken?
Nou, paling pakze!quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat is de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen.......![]()
Ik pak de paling in.
Welterusten.![]()
PS: ik kom niet uit Volendam![]()
Mijn moeder werkt aan de keijlerweg. Ja nee nou stop ik echt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:19 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt aan de keilerweg. Ja nee nou stop ik echt.
Lekker grof ja weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Proost dus [afbeelding]
Droge worst
Iets erbij nodig om het wat sappiger te maken?
Hmm.. ik dacht dat ik je gedachtengang kon volgen.. maar nee... dat korrelig kan ik dan weer niet thuisbrengen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ik wel, maarja ik kom dan ook uit twentequote:Op woensdag 27 juli 2005 03:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lekker grof ja weer![]()
Hier in Groningen noemen we het trouwens: 'metworst', maar als ik dat woord gebruik snappen jullie er natuulijk niets van![]()
Laten wij hier nu ook bij de slager metworst kunnen kopenquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lekker grof ja weer![]()
Hier in Groningen noemen we het trouwens: 'metworst', maar als ik dat woord gebruik snappen jullie er natuulijk niets van![]()
quote:
Ik lees selectief denk ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik dacht dat ik je gedachtengang kon volgen.. maar nee... dat korrelig kan ik dan weer niet thuisbrengen..
opmerkzaamquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:21 schreef Janetje het volgende:
[..]Dit heet quoten.. je moest die andere hebben
In Groningen wonen toch alleen scandinvische boeren?quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lekker grof ja weer![]()
Hier in Groningen noemen we het trouwens: 'metworst',
Dat is vrouw-eigen denk ik..quote:
Great Minds Do Alike?quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:22 schreef PrintScreen het volgende:
ks waar staat dat GMDA nou voor?
Ik heb daar nog steeds geen antwoord op gekregen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
zegt dan wel weer wat over jou gedachten patroon
Meteen een antwoord voor ksquote:
great minds drink alikequote:Op woensdag 27 juli 2005 03:22 schreef PrintScreen het volgende:
ks waar staat dat GMDA nou voor?
Ik heb daar nog steeds geen antwoord op gekregen
En het klopt nog ook.. dat is het ergstequote:
quote:
Okay, do en drink it isquote:
Dat klopt ook..quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dan zeggen ze da mannen maar aan 1 ding denken
Dat wist ik niet, dacht dat het een uniek Gronings woord wasquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laten wij hier nu ook bij de slager metworst kunnen kopen
Niet zo erg vreemd dus
waneer houden vrouwen dan eens op met dat schijnheilige geneuzelquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat klopt ook..
Vrouwen vaak ook..
Maar mannen zeggen het eerder, dus valt het meer op waarschijnlijk
Nou je hoeft er niet zo vies bij te kijken hoor....quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
drink dus, dat do is een hersenspinsel van janet
Ssst, niet iedereen hoeft dat toch te weten?quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
En het klopt nog ook.. dat is het ergste
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dan zeggen ze da mannen maar aan 1 ding denken
Zie ik er Scandinvisch uit ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
In Groningen wonen toch alleen scandinvische boeren?
metworst kennen ze in heel nederland wel denk ik maar dat mug en neefje gedoe das gewoon raar groningsquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dacht dat het een uniek Gronings woord wasNet zoals wij een mug een neefje noemen, en een vlieg een mug
![]()
Do kan ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
drink dus, dat do is een hersenspinsel van janet
der staat een blondine met blauwe ogen in je ava dus zou kunnenquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zie ik er Scandinvisch uit ofzo![]()
"Subtiel" heet dat.... het zou fijn zijn als dat ook eens in het Grote Algemeen Mannen Woordenboek werd opgenomen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
waneer houden vrouwen dan eens op met dat schijnheilige geneuzel
subtielquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Subtiel" heet dat.... het zou fijn zijn als dat ook eens in het Grote Algemeen Mannen Woordenboek werd opgenomen...![]()
![]()
![]()
Mannen...![]()
![]()
![]()
My point exactly...quote:
*emmer ijswater voor PS' neus houdt..quote:
Dus heel misschien toch héquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
der staat een blondine met blauwe ogen in je ava dus zou kunnen
quote:
volgens mij begin ik het toch te begrijpenquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
*emmer ijswater voor PS' neus houdt..
* Ijskoud doet alsof ze het niet zietquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
*emmer ijswater voor PS' neus houdt..
*schijnbeweging maakt..quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Ijskoud doet alsof ze het niet ziet
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
*schijnbeweging maakt..Ow sorry PS, ik wilde die klots water niet over je heen gooien..
quote:
PS droog knuffeltquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:41 schreef PrintScreen het volgende:
* Koud heeft, nat is, droge kleren aandoet
Stomme Janetje
trusten en ik ga met je meequote:Op woensdag 27 juli 2005 03:42 schreef The_Terminator het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Ik wens jullie allen een vredige nachtrust toe. Tot morgen![]()
*zielig in hoekje kruipt...quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:41 schreef PrintScreen het volgende:
* Koud heeft, nat is, droge kleren aandoet
Stomme Janetje
Waarom lees ik dit nu weer op 2 manieren?quote:
janet troostquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
*zielig in hoekje kruipt...
*wacht tot iemand haar komt troosten....
Nou zo lang hoef het nou ook weer niet te duren..
you wishquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit nu weer op 2 manieren?
Sorry
Welterustenquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:42 schreef The_Terminator het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Ik wens jullie allen een vredige nachtrust toe. Tot morgen![]()
Eyewishquote:
quote:
Ook jaquote:
quote:
Als je me nogsteeds haat hou ik me stil..quote:
quote:
gkquote:
Ik maak wel een uitzondering net als voor PSquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je me nogsteeds haat hou ik me stil..
{HK} liefiequote:Op woensdag 27 juli 2005 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
gk{HK}
Nog een beetje, zit erover te denken af te gaan taaien
Tja.. dat idee heb ik ook al.. ik begin een beetje hoofdpijn te krijgen..quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
gk{HK}
Nog een beetje, zit erover te denken af te gaan taaien
Mij heb je toch nooit gehaat?quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:49 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik maak wel een uitzondering net als voor PS![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:49 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik maak wel een uitzondering net als voor PS![]()
quote:
Nee idd jij kwam meteen in aanmerking voor de uitzonderings regelquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit nu weer op 2 manieren?
Sorry
Ik wilde om 3 uur op bed zijn vandaagquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. dat idee heb ik ook al.. ik begin een beetje hoofdpijn te krijgen..Dat krijg je ervan janet.. als je de hele dag achter de comploeter zit..
Ja links voor de 2 zwevende en de 1e vaste rib alle 3 kapotquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles okay daar in Amsterdam?
Je hebt gebroken ribben las ik
Ik ben een speciaaltje?quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:51 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Nee idd jij kwam meteen in aanmerking voor de uitzonderings regel![]()
Die hoofdpijn ookquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wilde om 3 uur op bed zijn vandaag
Afspraken met mezelf zijn onbetrouwbaar
Jij bent gewoon {HK} lief en knuffelbaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben een speciaaltje?
[..]
Die hoofdpijn ook
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:54 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik had geen plannen, behalve dan.. op te blijven tot ik er bij neerviel en dan uit te slapen tot ik uit mn bed geschopt werd door onvoorziene omstandigheden.
Die eerste helft heb ik al aardig voor elkaar...
Ik ga slapen dus..
Maken jullie het topic nog even vol?
Wel een nieuwe openen he![]()
![]()
Welterusten jullie twee
Damnquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:53 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ja links voor de 2 zwevende en de 1e vaste rib alle 3 kapot![]()
*meteen de rede dat ik weer wakker ben nu![]()
Trusten Janetjequote:Op woensdag 27 juli 2005 03:54 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik had geen plannen, behalve dan.. op te blijven tot ik er bij neerviel en dan uit te slapen tot ik uit mn bed geschopt werd door onvoorziene omstandigheden.
Die eerste helft heb ik al aardig voor elkaar...
Ik ga slapen dus..
Maken jullie het topic nog even vol?
Wel een nieuwe openen he![]()
![]()
Welterusten jullie twee
quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:55 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Jij bent gewoon {HK} lief en knuffelbaar![]()
Je heb altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn
Wat een hoestbui al kan veroorzaken.
Spierscheuring heb ik wel gehad door hoesten, maar gebroken ribben, nee.
zie je nou welquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ik ben gewoon ik.
Ben wel gek op knuffelen
quote:
Ik laat de eer graag aan jouquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:00 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Je heb altijd baas boven baas natuurlijk![]()
De doc zij dat ik door veel sporten een erg grote longinhoud heb en dat daardoor de ribben een hoop rake klappen hebben gekregen![]()
Van buitenaf kunnen ze toch meer hebben dus![]()
9 jaar fullcontact vechtsporten en 1 maal een gebroken rib aan overgehouden,een paar hoestbuiën en ik breek er 3![]()
![]()
Ik draaide net op mijn linkerzij en werd wat minder prettig wakker iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik laat de eer graag aan jou
Klinkt wel logisch wat de dokter zei
Ik moet van de trap af donderen om 5 ribben te kneuzen, jij hoest en breekt ze
Ben je nu online omdat slapen niet lukt?
Auch, dat ken ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:04 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik draaide net op mijn linkerzij en werd wat minder prettig wakker idd![]()
& ik ben hier om nog ff met jou te knuffen natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 04:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Auch, dat ken ik
Samen knuffelen ben ik altijd voor in {HK}
quote:Op woensdag 27 juli 2005 04:09 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
[afbeelding]
FF dansen ook goed dan[afbeelding]
net als vroeger
Lievie ik ben met tig dingen tegelij bezigquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ja graag.
Mooie tijden waren dat
* Dansje doet om gk te plezieren [afbeelding]
Is het weer zover dat je jezelf geen rust guntquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lievie ik ben met tig dingen tegelij bezig
Je kan het ook zien als afleidingquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:15 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Is het weer zover dat je jezelf geen rust gunt![]()
![]()
![]()
OK als je wat kwijt wil weet je me te vinden héquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als afleiding
Ik weet hetquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:19 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
OK als je wat kwijt wil weet je me te vinden hé![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |