en hem dan in een boom hangenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Youp het volgende:
[..]
een beetje vlot door de bochten (zijwaards in je stoel gedrukt worden) is het andere
Toch zou ik dit een te gek gave wagen vinden om in te rijden, als ik het geld hadquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:22 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is mijn punt dus al deze hele discussie...
oei, die zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Youp het volgende:
[..]
en zelfs na het ongeluk was hij nog mooier dan jouw multibla![]()
Quote uit: http://www.autoweek.nl/rijimpressiesdisp.php?ID=494quote:Als je exclusief wilt rijden en het reizen beperkt tot een zomers tochtje door de polder, is het een overweging waard. Maar als we eerlijk zijn, kan een auto als deze eigenlijk niet meer anno 2005. Het veredelde Poolse museumstuk is traag, oncomfortabel, karig uitgerust en onveilig. Airbags heeft ’ie niet en bij een aanrijding van opzij ben je helemaal de sigaar.Dan mag E 4.700 op zich weinig geld zijn voor een heuse cabrio, feitelijk koop je gewoon een opengewerkte tweede- of derdehands Fiat 126. Voor die bijna 5.000 euro krijg je er overigens wel een afdekhoes en een volle tank brandstof bij.
![]()
gebrek aan bedoel jequote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef Hepheastus het volgende:
iets met vormgeving enzo
Opel Kadet > Kettingzaag > Opel Cabriokadetquote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef ditismijnauto.nl het volgende:
je kunt zeggen wat je wil, je hebt wel een cabrio!
en dan lekker van de grond geschraapt worden als iemand je over het hoofd ziet en je Malubats vol "pakt"quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:11 schreef pAin het volgende:
Tof initiatief.
Zo'n auto koop je daarbij niet voor het hardrijden, maar voor de fun. Gewoon lekker toeren op provinciale wegen.
Waarom al die moeite als je al een standaard Opel Kadett cabrio kan kopenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Opel Kadet > Kettingzaag > Opel Cabriokadet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |