www.malubats.nlquote:Nederland is een nieuwe automerk rijker. Malubats wordt sinds enige tijd vertegenwoordigd door Garben van der Velde uit Moerkapelle. De Malubats is gebaseerd op de Fiat 126P die tot 2000 in Oost-Europa werd gevoerd.
Een Malubats is een tot cabriolet getransformeerde Fiat 126P. Dat model is tot 2000 in Polen gevoerd; het oermodel van de 126 stamt overigens uit 1972. De ombouw van het Fiatje tot cabriolet geschiedt eveneens in Polen. De Fiats krijgen tijdens hun metamorfose tot Malubats eveneens een gereviseerde motor en de verlichting, banden en remmen en remleidingen worden volledig vernieuwd. Malubats gebruikt 126´s vanaf bouwjaar 1997. Vanaf dat jaar is de auto voorzien van een katalysator.
De motor van de Malubats is een achterin geplaatste 2 cilinder-motor met 652 cc, 24 pk en een maximaal koppel van 41 Nm. Daarvoor werd de auto aangedreven door een 2-cilinder van 704 cc met 26 pk. Het cabrioletje haalt er een topsnelheid mee van 110 km/u.
De Malubats heeft in ons land een levertijd van 4 weken en is leverbaar in de kleuren rood, geel, blauw, zwart en wit. Standaard wordt de Malubats zonder dak geleverd. Een softtop behoort tot de opties, evenals lichtmetalen wielen.
De Malubats wordt door Garben van der Velde afgeleverd met een volle tank, een radio en een afdekhoes voor de gehele auto. De Maulbats kost 4.700,50 euro.
Uhm... Nee..quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:58 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
www.malubats.nl
Damn, voor minder dan 5000 euro, je zou toch bijna in de verleiding komen![]()
welliswaar helemaal up to date qua techniek, maar idd een gebruikte auto jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef errorken het volgende:
Als ik het goed begrijp krijg je dus een tweedehands auto ??
Man, who the fuck geeft daar nu 5000 sleuro aan ?????
Wat een lacher.
Blijkbaar wel zgan gereviseerd. 't Is dat ik het niet nodig heb, anders zou ik het wel overwegen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef errorken het volgende:
Als ik het goed begrijp krijg je dus een tweedehands auto ??
Man, who the fuck geeft daar nu 5000 sleuro aan ?????
Wat een lacher.
24pk 110km/h 0-100 in 5 dagenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
welliswaar helemaal up to date qua techniek, maar idd een gebruikte auto ja![]()
Ik denk dat je een groter risico loopt door een gewone occasion cabrio voor 4700 euro te kopen dan een Malubats.quote:Met de verstevigde contructie voldoet Malubats aan alle Europesche normen en is dus goedgekeurd voor op de openbare weg.
als je zo open zit, wil je denk ik niet echt hard, 110 lijkt me hard zat, en wat maakt een 0-100 tijd nou uit als je met kop in de zon zit, autorijden is niet altijd om snelheid, soms zit het ook in de kleine dingetjes.quote:
Komaan, dit is geen auto ! Het is een mislukte buggy.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je zo open zit, wil je denk ik niet echt hard, 110 lijkt me hard zat, en wat maakt een 0-100 tijd nou uit als je met kop in de zon zit, autorijden is niet altijd om snelheid, soms zit het ook in de kleine dingetjes.
een mislukte buggy is ook een autoquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:43 schreef errorken het volgende:
[..]
Komaan, dit is geen auto ! Het is een mislukte buggy.
En 48 Nm ? moet je een zo'n gyroscoop inbouwen dat versneling kan registreren, gekoppeld aan een grote lamp zodat je kan zien wanneer je aan het optrekken bent...![]()
Want voelen ga je het niet doen denk ik
mjah.. kan je beter een kever buggy kopen.. die dingen gaan een stuk harder (en zijn daarnaast ook nog eens best goed op te voeren) en volgensmij niet veel duurder.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je zo open zit, wil je denk ik niet echt hard, 110 lijkt me hard zat, en wat maakt een 0-100 tijd nou uit als je met kop in de zon zit, autorijden is niet altijd om snelheid, soms zit het ook in de kleine dingetjes.
nee maar constant het gas tot op de bodem trappen en dan nog bumperklevers achter je hebben is ook niet echt dat je zegt fijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:49 schreef Klonk het volgende:
dames, autorijden is niet alleen hardrijden, toegegeven hardrijden kan leuk zijn (is het ook), maar soms is een stukje onthaasting zo relaxt, en deze auto met een vw buggy vergelijken das appels met peren vergelijken, kever buggy's kun je het zand en terrein mee in, da's een beetje lastig in een malubats.
gewoon het gas niet constant tot de bodem trappen en vanuit je open dak een hele dikke middelvinger omhoog steken naar al die stakkers in hun leasebakken/nog niet afbetaalde wagens.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:10 schreef Youp het volgende:
[..]
nee maar constant het gas tot op de bodem trappen en dan nog bumperklevers achter je hebben is ook niet echt dat je zegt fijn
je zegt het zelf al, een van de leukere dingenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:17 schreef Youp het volgende:
nee dat niet, maar snelheidsbeleving (beetje in je stoel gedrukt worden) is wel een van de leukere dingen aan autorijden.....
Koop dan wat anders voor het geldquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:17 schreef Youp het volgende:
nee dat niet, maar snelheidsbeleving (beetje in je stoel gedrukt worden) is wel een van de leukere dingen aan autorijden.....
een beetje vlot door de bochten (zijwaards in je stoel gedrukt wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
je zegt het zelf al, een van de leukere dingen![]()
en hem dan in een boom hangenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef Youp het volgende:
[..]
een beetje vlot door de bochten (zijwaards in je stoel gedrukt worden) is het andere
Toch zou ik dit een te gek gave wagen vinden om in te rijden, als ik het geld hadquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:22 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is mijn punt dus al deze hele discussie...
oei, die zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Youp het volgende:
[..]
en zelfs na het ongeluk was hij nog mooier dan jouw multibla![]()
Quote uit: http://www.autoweek.nl/rijimpressiesdisp.php?ID=494quote:Als je exclusief wilt rijden en het reizen beperkt tot een zomers tochtje door de polder, is het een overweging waard. Maar als we eerlijk zijn, kan een auto als deze eigenlijk niet meer anno 2005. Het veredelde Poolse museumstuk is traag, oncomfortabel, karig uitgerust en onveilig. Airbags heeft ’ie niet en bij een aanrijding van opzij ben je helemaal de sigaar.Dan mag E 4.700 op zich weinig geld zijn voor een heuse cabrio, feitelijk koop je gewoon een opengewerkte tweede- of derdehands Fiat 126. Voor die bijna 5.000 euro krijg je er overigens wel een afdekhoes en een volle tank brandstof bij.
![]()
gebrek aan bedoel jequote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef Hepheastus het volgende:
iets met vormgeving enzo
Opel Kadet > Kettingzaag > Opel Cabriokadetquote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef ditismijnauto.nl het volgende:
je kunt zeggen wat je wil, je hebt wel een cabrio!
en dan lekker van de grond geschraapt worden als iemand je over het hoofd ziet en je Malubats vol "pakt"quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:11 schreef pAin het volgende:
Tof initiatief.
Zo'n auto koop je daarbij niet voor het hardrijden, maar voor de fun. Gewoon lekker toeren op provinciale wegen.
Waarom al die moeite als je al een standaard Opel Kadett cabrio kan kopenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Opel Kadet > Kettingzaag > Opel Cabriokadet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |