Bijna elke oude Amerikaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:00 schreef user-x het volgende:
[afbeelding]
knip
in welke auto kun je nou met z'n drieën voorin zitten?
daar kun je niet in zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:03 schreef Googolplexian het volgende:
Bijna elke oude Amerikaan.
M5:quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef Klonk het volgende:
@ Ratz, ff een verhaaltje en merk, type en de reden waarom jij ze nomineert vermelden, iedereen kan wel 2 plaatjes neerplanten met eensmiley eronder, en dat is dus juist niet de bedoeling.
vervang dan ook die posterformaat foto's van die viper die supra en die m5!quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:22 schreef Klonk het volgende:
Zo alle Nominaties zijn van het idee topic hiernaar toe verhuisd, hier en daar wat foto's vervangen ivm met formaat.
@ Tjabbo, alle nominaties kunnen weg uit het idee topic.
Hallo, ik heb een half jaar lang moeten zeulen met mijn vorige auto en die is uiteindelijk voor 2000 weggegaan en die was toch echt wel sneller dan een 1.9gti hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef Krush het volgende:Peugeot 205 gti 1.9
![]()
Omdat dit het snelste is wat je met een budget van <2500 euro kan aanschaffen![]()
en veel meer heeft de gemiddelde Fok!ker niet
[afbeelding]
[afbeelding]
Agreed!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef Krush het volgende:Peugeot 205 gti 1.9
![]()
Omdat dit het snelste is wat je met een budget van <2500 euro kan aanschaffen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja! Heb zelf 'slechts' een 205 1.4 Junior gehad en het was een rap karretje dat goed meekon met het verkeer en vooral in een stad als Amsterdam goed te gebruiken om over stoepjes en andere obstakels te rijden om bij de bestemming te komen. De 1.9 GTI wil ik ooit wel als tweede auto om lekker op vrije dagen in te rijden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef Krush het volgende:Peugeot 205 gti 1.9
![]()
Wat onderbouwingquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:21 schreef Klonk het volgende:
[....]
[afbeelding]
Als we het over rally hebben dan is dat er maar 1; en dat is de oerdelta
En het quattro-systeem bestaat nu al 25 jaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:03 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De OerQuattro
(Zag hem wel in het vorige topic, maar nu helaas niet meer.)
De rede waarom: Zorgde voor de geweldige 4x4 revolutie in de rallye-sport.
(Tweede rede: veel te bruut voor woorden!)
Group B S4 homologatie:quote:
Die nomineer ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 05:16 schreef TruckingOtto het volgende:
Mijn favoriete auto is de Renault 19. Ik had tot voor kort de volgende auto: (Een 1.8i 8-klepper met 113pk)
[afbeelding]
[afbeelding]
Een kleur die op Renault19World.de met honderden foto's van 19's niet te vinden is.......![]()
Heb onlangs met pijn in het hart afscheid genomen, rijd nu Mégane. Ook leuk.
Ik post hier het topmodel, de Renault R19 16v.
16-kleps antwoord op GTI-tjes, prachtige auto, geweldig design......
137 pk standaard uit een 1.8 16v motor.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heeft kennelijk ook bij de politie dienst gedaan, dit is waarschijnlijk een wat langzamere uitvoering aan standaard uiterlijk te zien (bumpers)
ook de eerste phase mag natuurlijk niet vergeten worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en zelfs al doe je er (bijvoorbeeld) dit mee dan blijft ie mooi:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |