poll maken misschien? zodra iemand een model auto noemt die bijvoegen in de poll...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:32 schreef Klonk het volgende:
In SPT of TV geen onbekend fenomeen, een tournamentje dus, en het leek mij wel leuk om eens een Fok! auto verkiezing te houden, we zijn hier met z'n allen heel goed in het ophemelen en het afkraken van auto's (al dan niet met de goed onderbouwdesmiley), maar kunnen we ook met z'n allen democratisch een auto kiezen ?
Iedereen mag nomineren wat ie wil, oud nieuw, van Ford model T of nog ouder tot de M12, alles mag, ben je er van overtuigd dat de wereld niet zonder de Opel Kadett A kon, of dat de straten mooier zijn geworden door een Toyota Avensis, nomineren die hap.
Ik zat zelf te denken om op de volgende manier te nomineren:
[[url=plaatje van de auto]afbeelding[/url]]
dan een verhaaltje waarom jij vind dat dat de Fok! auto moet worden
Is dit een idee waar meer mensen voor te porren zijn ?
zit redelijk wat denk en organiseerwerk achter volgensmij... maar wel een tof ideequote:Op maandag 25 juli 2005 15:41 schreef ThaFreak het volgende:
goed idee![]()
vorige keer is het in soort battles gedaan:
iedereen mocht eerst auto's nomineren....
vervolgens werden er steeds groepen van 3 auto's (zelfde categorie) gemaakt waaraan punten aan moesten worden gegeven.....
auto's met de meeste punten gingen steeds door naar de volgende rond en de rest viel af.....
waren iets van 4 rondes gehouden en zo de mooiste over te houden!
heb net even gekeken maar door de ontbrekende search en de ingekorte postgeschiedenis heb ik hem niet kunnen vinden......quote:Op maandag 25 juli 2005 15:42 schreef Klonk het volgende:
heb je toevalig een linkje naar de vorige ?
ik zat idd te denken aan een opzet zoals het grootste coureur tournament een tijdje geleden in SPT meen ik.
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:48 schreef Youp het volgende:
[..]
zit redelijk wat denk en organiseerwerk achter volgensmij... maar wel een tof idee
excelquote:Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
was allemaal in excel gedaan en alles natuurlijk handmatig ingevoerd![]()
noujaaaaaa :pquote:Op maandag 25 juli 2005 18:24 schreef noidea het volgende:
Hoer, er zit niet eens een motor in, eerst zien dan geloven.
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:16 schreef Youp het volgende:
[..]
zo ken ik er nog wel een.. die ik ook zeer zeker de moeite waard vind om te nomineren..
BMW 2002 Turbo, eerste productieauto met turbo, enorm verbluffende perstaties zeker voor 1974 en een van BM'W's eerste "M" modellen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:57 schreef SIGMA-X10 het volgende:
Ben bang dat er teveel op gevoel en emotie gestemd wordt ipv werkelijke ervaring en nuchter verstand. Ik zie nu al auto's voorbij komen die praktisch niemand hier ooit bestuurd heeft enzo. Leuk idee hoor maar ik laat de Top 10 over aan de mensen die ze werkelijk bestuurd hebben. (zoals TopGear , Autobild etc.) Maar misschien mis ik compleet het doel (Sorry dat ik overschoot Bert. Nee Ernie, hij was strak tegen de paal)
Jij weleens een T-Ford gereden?quote:Iedereen mag nomineren wat ie wil, oud nieuw, van Ford model T of nog ouder tot de M12, alles mag, ben je er van overtuigd dat de wereld niet zonder de Opel Kadett A kon, of dat de straten mooier zijn geworden door een Toyota Avensis, nomineren die hap.
nuchter verstand dat vertonen we wel als we in de showroom staanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:57 schreef SIGMA-X10 het volgende:
Ben bang dat er teveel op gevoel en emotie gestemd wordt ipv werkelijke ervaring en nuchter verstand. Ik zie nu al auto's voorbij komen die praktisch niemand hier ooit bestuurd heeft enzo. Leuk idee hoor maar ik laat de Top 10 over aan de mensen die ze werkelijk bestuurd hebben. (zoals TopGear , Autobild etc.) Maar misschien mis ik compleet het doel (Sorry dat ik overschoot Bert. Nee Ernie, hij was strak tegen de paal)
*zich niet aangesproken voeltquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:57 schreef SIGMA-X10 het volgende:
...niemand hier ooit bestuurd heeft...
Nou, toevallig niet neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[..]
Jij weleens een T-Ford gereden?
we verkiezen een auto niet alleen om zn rijeigenschappen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:57 schreef SIGMA-X10 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |