gewoon een leuk meisje denk ik toch ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:57 schreef RonaldV het volgende:
Wat zien jullie eigenlijk als doel van de wedstrijd? Gaan we op zoek naar een supermodel? Of zoeken we meer in de lijn van FHM het buurmeisje van het jaar, oftewel bereikbare meisjes?
er van uitgaand dat we vrouwen zoeken natuurlijk
Ik denk dat een modellenbureau beter in staat is om iemand in de markt te zetten dan dat Fok dat is. Natuurlijk zoek je dan wel een beetje fatsoenlijk bureau, want er zijn ook bureaus die geen enkele moeite doen om je te verkopen, en alleen slapend rijk willen worden met een telefoonboek dikke map met foto's. Ik ken modellen die bij beide soorten ingeschreven zijn (geweest), en het verschil is opmerkelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet? Ook daarom is het geen goed idee als prijs (zoals dat wel het geval is bij het tv programma waar dit op moet lijken). Maar dus ook om de reden dat als je wel bij een modellenbureau wilt dat je dan niet zo'n wedstrijd nodig hebt![]()
Het één sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
gewoon een leuk meisje denk ik toch ?
Dat lijkt er wel op jah...quote:
Oh, is de opzet dan om iemand in de markt te zetten? Ik dacht dat het ging om eeuwige roem op Fok!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat een modellenbureau beter in staat is om iemand in de markt te zetten dan dat Fok dat is. Natuurlijk zoek je dan wel een beetje fatsoenlijk bureau, want er zijn ook bureaus die geen enkele moeite doen om je te verkopen, en alleen slapend rijk willen worden met een telefoonboek dikke map met foto's. Ik ken modellen die bij beide soorten ingeschreven zijn (geweest), en het verschil is opmerkelijk.
Doorgaans zijn de bureaus in TV programma's van de betere soort. Zij investeren tijd en moeite in hun modellen, en in die zin zijn ze wel degelijk een prijs. Maar dat neemt niet weg dat ook daar wel eens miskleunen worden gemaakt.
Ik weet niet of dat de opzet is. Vandaar mijn oorspronkelijke vraag. Ik vond het alleen niet terecht dat de input van een modellenbureau niet als prijs genomen zou moeten worden. Een verkiezing op een groot forum komt altijd nog iets beter over dan een meisje van een boerderij in Appelscha die het als model gaat maken in de grote stad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:58 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
Oh, is de opzet dan om iemand in de markt te zetten? Ik dacht dat het ging om eeuwige roem op Fok!Maar dan nog, als je model wilt worden kun je gewoon zelf naar een goed bureau stappen met een paar redeljke foto's van je gezicht en je hele lijf. Als zij vinden dat je geschikt bent, schrijven ze je in en doen ze moeite voor je. Het hoeven niet perse professionele foto's te zijn want goede boekers kijken daar doorheen. En als je een beetje glossy tijdschriften leest kun je wel merken wat de écht goede bureaus zijn (en zoniet is een goede test natuurlijk of je inschrijfgeld moet betalen of niet)
![]()
Omdat je die input ook zonder Fok! kunt krijgenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de opzet is. Vandaar mijn oorspronkelijke vraag. Ik vond het alleen niet terecht dat de input van een modellenbureau niet als prijs genomen zou moeten worden. Een verkiezing op een groot forum komt altijd nog iets beter over dan een meisje van een boerderij in Appelscha die het als model gaat maken in de grote stad.
Ik probeerde alleen maar uit te vinden wat de bedoeling nou eigenlijk is van het hele idee. Wat gaat er gebeuren met de winnaar? Geeft Fok die een stempeltje bij haar naam, of zit er nog meer aan vast?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:25 schreef Auticia het volgende:
Ik vind het noemen van een modellenbureau wel erg ver gaan hoor.
Sorry TrashyTina, we waren het idd eens..
Allemaal leuk en aardig die ideeen, maar in hoeverre blijft het dan ' leuk' en uitvoerbaar? Zo wordt het allemaal wel heel erg serieus en mag je denk ik blij zijn als er 1 iemand zich aanmeldt.
Het lijkt mij dat het om de eer gaat, en om de leuk enzo. Ik weet ook niet precies hoever men nu wil gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar uit te vinden wat de bedoeling nou eigenlijk is van het hele idee. Wat gaat er gebeuren met de winnaar? Geeft Fok die een stempeltje bij haar naam, of zit er nog meer aan vast?
... en een [FOK!] tagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:03 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat het om de eer gaat, en om de leuk enzo. Ik weet ook niet precies hoever men nu wil gaan.
lolquote:
Weopj 4 miss Fok!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:15 schreef Weopj het volgende:
Ik heb wel interesse als model zijnde dan, hoewel ik niet in maat 34/36 pas, maar mocht dat een bezwaar zijn, dan is t jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |