abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:43:02 #201
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_29214694
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:57 schreef RonaldV het volgende:
Wat zien jullie eigenlijk als doel van de wedstrijd? Gaan we op zoek naar een supermodel? Of zoeken we meer in de lijn van FHM het buurmeisje van het jaar, oftewel bereikbare meisjes?

er van uitgaand dat we vrouwen zoeken natuurlijk
gewoon een leuk meisje denk ik toch ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:43:50 #202
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29214716
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef TrashyTina het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik toch niet? Ook daarom is het geen goed idee als prijs (zoals dat wel het geval is bij het tv programma waar dit op moet lijken). Maar dus ook om de reden dat als je wel bij een modellenbureau wilt dat je dan niet zo'n wedstrijd nodig hebt
Ik denk dat een modellenbureau beter in staat is om iemand in de markt te zetten dan dat Fok dat is. Natuurlijk zoek je dan wel een beetje fatsoenlijk bureau, want er zijn ook bureaus die geen enkele moeite doen om je te verkopen, en alleen slapend rijk willen worden met een telefoonboek dikke map met foto's. Ik ken modellen die bij beide soorten ingeschreven zijn (geweest), en het verschil is opmerkelijk.

Doorgaans zijn de bureaus in TV programma's van de betere soort. Zij investeren tijd en moeite in hun modellen, en in die zin zijn ze wel degelijk een prijs. Maar dat neemt niet weg dat ook daar wel eens miskleunen worden gemaakt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:45:52 #203
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29214783
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:43 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

gewoon een leuk meisje denk ik toch ?
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk Maar ik zit inderdaad meer op de lijn van een gewoon leuk meisje dan op die van het supermodel.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29214958
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef gr8w8 het volgende:
Geen mannen hoor ik.
Dat lijkt er wel op jah...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_29215203
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:43 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik denk dat een modellenbureau beter in staat is om iemand in de markt te zetten dan dat Fok dat is. Natuurlijk zoek je dan wel een beetje fatsoenlijk bureau, want er zijn ook bureaus die geen enkele moeite doen om je te verkopen, en alleen slapend rijk willen worden met een telefoonboek dikke map met foto's. Ik ken modellen die bij beide soorten ingeschreven zijn (geweest), en het verschil is opmerkelijk.

Doorgaans zijn de bureaus in TV programma's van de betere soort. Zij investeren tijd en moeite in hun modellen, en in die zin zijn ze wel degelijk een prijs. Maar dat neemt niet weg dat ook daar wel eens miskleunen worden gemaakt.
Oh, is de opzet dan om iemand in de markt te zetten? Ik dacht dat het ging om eeuwige roem op Fok! Maar dan nog, als je model wilt worden kun je gewoon zelf naar een goed bureau stappen met een paar redeljke foto's van je gezicht en je hele lijf. Als zij vinden dat je geschikt bent, schrijven ze je in en doen ze moeite voor je. Het hoeven niet perse professionele foto's te zijn want goede boekers kijken daar doorheen. En als je een beetje glossy tijdschriften leest kun je wel merken wat de écht goede bureaus zijn (en zoniet is een goede test natuurlijk of je inschrijfgeld moet betalen of niet)
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:13:43 #206
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29215615
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 21:58 schreef TrashyTina het volgende:

[..]

Oh, is de opzet dan om iemand in de markt te zetten? Ik dacht dat het ging om eeuwige roem op Fok! Maar dan nog, als je model wilt worden kun je gewoon zelf naar een goed bureau stappen met een paar redeljke foto's van je gezicht en je hele lijf. Als zij vinden dat je geschikt bent, schrijven ze je in en doen ze moeite voor je. Het hoeven niet perse professionele foto's te zijn want goede boekers kijken daar doorheen. En als je een beetje glossy tijdschriften leest kun je wel merken wat de écht goede bureaus zijn (en zoniet is een goede test natuurlijk of je inschrijfgeld moet betalen of niet)
Ik weet niet of dat de opzet is. Vandaar mijn oorspronkelijke vraag. Ik vond het alleen niet terecht dat de input van een modellenbureau niet als prijs genomen zou moeten worden. Een verkiezing op een groot forum komt altijd nog iets beter over dan een meisje van een boerderij in Appelscha die het als model gaat maken in de grote stad.
- Privacy Matters
pi_29215978
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:13 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat de opzet is. Vandaar mijn oorspronkelijke vraag. Ik vond het alleen niet terecht dat de input van een modellenbureau niet als prijs genomen zou moeten worden. Een verkiezing op een groot forum komt altijd nog iets beter over dan een meisje van een boerderij in Appelscha die het als model gaat maken in de grote stad.
Omdat je die input ook zonder Fok! kunt krijgen Ik hou trouwens wel van die verhalen van meisjes die uit een klein dorpje komen en het tot de internationale catwalks schoppen, zoals Doutzen Kroes Anyway ik dwaal af...
pi_29216838
Ik zag dit topic niet doordat het sticky stond
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:25:46 #209
48233 Auticia
warriorette
pi_29219832
Ik vind het noemen van een modellenbureau wel erg ver gaan hoor .
Sorry TrashyTina, we waren het idd eens..

Allemaal leuk en aardig die ideeen, maar in hoeverre blijft het dan ' leuk' en uitvoerbaar? Zo wordt het allemaal wel heel erg serieus en mag je denk ik blij zijn als er 1 iemand zich aanmeldt.
I bet you are flying inside.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:50:09 #210
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29220437
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:25 schreef Auticia het volgende:
Ik vind het noemen van een modellenbureau wel erg ver gaan hoor .
Sorry TrashyTina, we waren het idd eens..

Allemaal leuk en aardig die ideeen, maar in hoeverre blijft het dan ' leuk' en uitvoerbaar? Zo wordt het allemaal wel heel erg serieus en mag je denk ik blij zijn als er 1 iemand zich aanmeldt.
Ik probeerde alleen maar uit te vinden wat de bedoeling nou eigenlijk is van het hele idee. Wat gaat er gebeuren met de winnaar? Geeft Fok die een stempeltje bij haar naam, of zit er nog meer aan vast?
- Privacy Matters
  vrijdag 29 juli 2005 @ 01:03:10 #211
48233 Auticia
warriorette
pi_29220766
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:50 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik probeerde alleen maar uit te vinden wat de bedoeling nou eigenlijk is van het hele idee. Wat gaat er gebeuren met de winnaar? Geeft Fok die een stempeltje bij haar naam, of zit er nog meer aan vast?
Het lijkt mij dat het om de eer gaat, en om de leuk enzo. Ik weet ook niet precies hoever men nu wil gaan.
I bet you are flying inside.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 01:10:48 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29220969
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:03 schreef Auticia het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat het om de eer gaat, en om de leuk enzo. Ik weet ook niet precies hoever men nu wil gaan.
... en een [FOK!] tag
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_29221046
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:10 schreef Re het volgende:

[..]

... en een [FOK!] tag
goodie
pi_29221120
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:13 schreef mother-mother het volgende:

[..]

goodie
Jij hebt al een tag...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_29221392
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:17 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Jij hebt al een tag...
daarom!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 08:07:38 #216
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29224527
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 01:28 schreef mother-mother het volgende:

[..]

daarom!
lol
Maar een tagje lijkt mij iig niet meer dan normaal.
Het is immers op Fok!
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_29235279
Het lijkt me uberhaupt al lastig uitvoerbaar. Tenzij je mensen zelf digitale foto's laat opsturen. Maar ja, dan is het misschien iets te amateuristisch en ook niet even eerlijk?
pi_29237536
10 modellen tegelijk over de vloer gaat sowieso niet, dat word een complete ramp
hooguit per 2
en ik weet niet hoe de meeste fotografen er hier over denken maar als ik een beetje geslaagde foto wil maken van iemand heb ik toch al gauw een middag of een avondje nodig
ff wennen aan elkaar, wat verschillende dingen uitproberen, noem maar op
dat zou dus minimaal 5 middagen/avonden betekenen in 1 week tijd
beetje veel hoor...

en wat denk je van de modellen die 10 keer op moeten komen draven...
en wat als 30 fotografen zich aanmelden? komt er dan ook een selectieronde voor de fotografen ofzo?

is het niet handiger als een model iedere week met een andere fotograaf afspreekt en dat alle modellen dat tegelijk doen
zo heb je dus 10 minimeets per week en na 10 weken heeft ieder model alle 10 de fotografen ontmoet
grote voordeel is dat het je maar 1 middag/avond in de week kost

[ Bericht 19% gewijzigd door PankPinther op 29-07-2005 16:06:43 ]
pi_29238723
oh en als de modellen dan per 2 komen is het wat prettiger voor ze als ze niet in hun eentje naar een afspraak met een vreemde fotograaf moeten (meestal mannen)
en dan kunnen er tevens 20 modellen aan de eindronde meedoen in plaats van 10
pi_29274270
Ik heb wel interesse als model zijnde dan, hoewel ik niet in maat 34/36 pas, maar mocht dat een bezwaar zijn, dan is t jammer
pi_29274431
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:15 schreef Weopj het volgende:
Ik heb wel interesse als model zijnde dan, hoewel ik niet in maat 34/36 pas, maar mocht dat een bezwaar zijn, dan is t jammer
Weopj 4 miss Fok!
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_29274495
Ik ben wel zacht, das mijn feature
pi_29289574
* -Marjo- denkt er nog steeds over na...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zondag 31 juli 2005 @ 12:47:25 #224
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29289829
Mother-Mother gaat voor haar derde tagje.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_29290622
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:47 schreef gr8w8 het volgende:
Mother-Mother gaat voor haar derde tagje.
ik ben eigelijk wel benieuwd hoeveel text er op dat regeltje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')