quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:29 schreef Astridj0h het volgende:[..]
Werd tijd
![]()
Ik hoor graag eens wat van de eerste opzet hoor!!
zoals iedereen waarschijnlijk ![]()
moet je goed lezen want de eerste opzet stond er dus al geruime tijd....
![]()
.
en we kunnen we allerlei details vertellen over wat en hoe maar we willen juist de verrassing voor de deelnemers er in houden. wat ik nog wel wil benadrukken is dat het een modellenwedstrijd is en dat het natuurlijk van belang is dat er hele gave fotos komen maar dat het dus geen fotowedstrijd wordt. sorry als ik dat nu zo even direct en hard zeg, maarwe willen echt de insteek houden dat het een modellenwedstrijd is waar iedereen die meewerkt en meedoet van kan profiteren.
mukie en ratmen plaatsen zeer snel een topicje met de rvaag of mensen zich inschrijven, ik laat me hierover niet uit.
wat ik nogmaals wel kort kan vertellen is dus de opzet:
- er komen dus tien/elf shoots (hehe) en elke shoot doet een andere fotograaf. er zijn al bepaald wat voor shoots het worden en daar gaan we dus ook mee kijken, welke fotograaf welke shoot zou kunnen en willen doen (iemand die bijvoorbeeld graag portretfotos maakt, doen we daarvoor dan instellen)
- elke shoot heeft zijn eigen thema, vernoemd naar de verschillende subfora op FOK!, met hun eigen speciale dingen. welke themas en hoe ingevuld, blijft strikt geheim. ik kan je wel vertellen dat we een aantal zeer speciale verrassingen in petto hebben die echt gruwelijk geweldig zijn
- de voorselectie zijn we nog niet helemaal over uit, maar we vinden wel dat we ons niet moeten laten tegenhouden door een grote drempel. aangezien we echt veel tijd in eht geheel steken en er echt iets heel bijzonders en gaafs van willen maken, verwachten we ook echt mensen die zich voor de volle 100% in willen zetten, zowel de fotografen als de modellen. dus als je als model zegt van: ja wil wel meedoen, maar na 2 keer geen zin meer, dan heeft dat voor ons ook weinig zin. ik noem trouwens de naam model, maar het gaat er om dat we (deze wedstrijd) vrouwen de kans bieden om aan iets speciaals mee te doen, want geloof mij, dat gaat het zeker worden.
- wat het oplevert voor ons? niks, alleen een leuke tijd, leuke ervaringen
- wat het oplevert voor de deelneemsters: gave fotos, op ene hele andere manier geschoten dan de normalere fotos. en we kunnen hele gave hoofdprijzen regelen....
- wat het oplevert voor de fotografen? portfolio, waarschijnlijk toch een prijsje voor diegene die volgens een jury de leukste, gaafste fotos heeft gemaakt en toch naamsbekendheid, aangezien er ook mensen van buiten FOK! vrijwillig gaan meewerken die alles en iedereen ook opmerken etc...
nou ja, als er vragen zijn horen we het wel
![]()
.