quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:00 schreef RATMEN het volgende:
Mukie, Jerruh en ik hebben voor aanstaande donderdag een meet gepland staan. We zullen hier pogen een wat meer vastomlijnder plan op te stellen. Zodra we dit hebben zullen we dit aan een aantal potientele fotograven en modellen voor leggen. Als die er op geschoten hebben, passen we het aan en zullen we het voorstel hier posten.
We'll keep u posted!
Ow en ik vind het supertof hoeveel mensen er hier met interesse op reageren. Dit moet iets leuks op gaan leveren.
ik ook haha maar ik ben heeeel erg bereid om in dit een hele hoop energie, moeite en vooral creativiteit te steken. maar bovenal de waardering voor de mensen die goede kritieken hebben gegeven!!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
actie!!
, ben benieuwd hoe jullie t in vat gaan gieten
![]()
Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:21 schreef Jerruh het volgende:
hey mensen
gisteren was de meet en we hebben echt een hoop besproken, vaste lijnen staan en er zal snel contact opgenomen worden met jullie, maar dat komt snel! mukie doet ff alles notuleren.
we hebben iig een paar aangename en utidagend everrassingen (iets verklapt over oldtimers, een boa etc....)
we willen liever gezegd nog niks echt uit de doeken doen aangezien we echteen paar gigantische verrassingen hebben, maar mukie zou contact met je opnemen,quote:
Wat Jerruh zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we willen liever gezegd nog niks echt uit de doeken doen aangezien we echteen paar gigantische verrassingen hebben, maar mukie zou contact met je opnemen,. weet je dat alvast hahaha
Ik d8 dat ik dat zou doen, maar als op deze wijze al mijn actiepunten door jullie gekaapt worden vind ik dat bestquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we willen liever gezegd nog niks echt uit de doeken doen aangezien we echteen paar gigantische verrassingen hebben, maar mukie zou contact met je opnemen,. weet je dat alvast hahaha
Alleen voor insiders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:12 schreef MaRySe het volgende:
Komen er ook backstage verslagen, met sappige roddels?
Hehehe toch maar goed dat we dan een lijst mjet actiepunten opgesteld hebben hequote:Op zondag 14 augustus 2005 11:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik d8 dat ik dat zou doen, maar als op deze wijze al mijn actiepunten door jullie gekaapt worden vind ik dat best.
het plan is nog in ontwikkelingquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef IrisVrede het volgende:
ik meld me aan (of moet dat niet hier??)
of komen er nog ergens eisen en voorwaarden te staan??
wanbt deze heb ik geloof ik gemist
wie? wat? waar?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar hebben jullie na Re zijn beslissing om FOT te verlaten al met hem gepraat?
Werd tijdquote:Op woensdag 7 september 2005 01:27 schreef Jerruh het volgende:
morgen spreken ik mukie en ratmen elkaar weer irl! gaan we weer verder met de omlijsitng en vaststellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |