abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2005 @ 13:20:19 #226
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29290673
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:18 schreef mother-mother het volgende:

[..]

ik ben eigelijk wel benieuwd hoeveel text er op dat regeltje past
Off topic!

Ik wil dat er Marsupilami komt te staan.
Welkom bij de V&D der webfora.
  zondag 31 juli 2005 @ 21:17:12 #227
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_29304630
Ff geen zin alle blz. te lezen, maar vanaf wanneer moet dit project gaan lopen? op korte termijn ben ik niet beschikbaar, maar vanaf december/januari wel. Als fotograaf lijkt me zowiezo erg leuk. (overigens heb je het bij een contest van een mooi model altijd ook over de kunsten van een fotograaf, wat voor mij betreft uitsluit dat in één ronde modellen door verschillende fotografen worden geschoten, denk alleen al eens aan verschil in apparatuur...)

Voor die tijd ben ik wel digitaal bereikbaar voor het uitwisselen van ideeën (check profiel voor msn) heb zowiezo al ideetje voor een thema!! en de opzet van de wedstrijd.

oh, voor modellen die dat misschien prettiger vinden (er werd geopperd dat het eng is om alleen te meeten met een mannelijke fotograaf) ik ben een vrouwelijke fotograaf... met meet angst
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
pi_29304695
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:17 schreef Astridj0h het volgende:
...
oh, voor modellen die dat misschien prettiger vinden (er werd geopperd dat het eng is om alleen te meeten met een mannelijke fotograaf) ik ben een vrouwelijke fotograaf... met meet angst
Niets van gemerkt anders...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  zondag 31 juli 2005 @ 21:50:09 #229
78150 Astridj0h
pi_29305902
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:18 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Niets van gemerkt anders...
jij bent de spreekwoordelijk uitzondering op de regel
Foto's
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:26:26 #230
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29315780
quote:
Op zondag 31 juli 2005 21:17 schreef Astridj0h het volgende:
Ff geen zin alle blz. te lezen, maar vanaf wanneer moet dit project gaan lopen? op korte termijn ben ik niet beschikbaar, maar vanaf december/januari wel. Als fotograaf lijkt me zowiezo erg leuk. (overigens heb je het bij een contest van een mooi model altijd ook over de kunsten van een fotograaf, wat voor mij betreft uitsluit dat in één ronde modellen door verschillende fotografen worden geschoten, denk alleen al eens aan verschil in apparatuur...)

Voor die tijd ben ik wel digitaal bereikbaar voor het uitwisselen van ideeën (check profiel voor msn) heb zowiezo al ideetje voor een thema!! en de opzet van de wedstrijd.

leuk
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_29324748
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:53 schreef PankPinther het volgende:
10 modellen tegelijk over de vloer gaat sowieso niet, dat word een complete ramp
hooguit per 2
en ik weet niet hoe de meeste fotografen er hier over denken maar als ik een beetje geslaagde foto wil maken van iemand heb ik toch al gauw een middag of een avondje nodig
ff wennen aan elkaar, wat verschillende dingen uitproberen, noem maar op
dat zou dus minimaal 5 middagen/avonden betekenen in 1 week tijd
beetje veel hoor...
Ben het hier wel mee eens. De oorspronkelijke opzet is als idee wel goed, en ook min of meer objectief, maar het gaat voor de modellen en de fotografen onwerkbaar worden vrees ik. Gezien het feit dat je met alleen maar amateurs (in de zin van geen beroeps) werkt, kun je beter zoeken naar een wat praktischer oplossing. Dat die dan wat minder fraai is dan het oorspronkelijke idee, is jammer maar helaas...
quote:
is het niet handiger als een model iedere week met een andere fotograaf afspreekt en dat alle modellen dat tegelijk doen
zo heb je dus 10 minimeets per week en na 10 weken heeft ieder model alle 10 de fotografen ontmoet
grote voordeel is dat het je maar 1 middag/avond in de week kost
Dit is wel een verbetering, maar zou voor velen nog altijd niet werkbaar zijn. Ik zou in ieder geval geen kans zien om 10 weken achter elkaar een dagdeel hierin te investeren. Maar goed, ik ben natuurlijk niet de maat der dingen. Als je op basis van deze constructie 10 fotografen kunt vinden, is het natuurlijk prima. Het heeft in ieder geval het voordeel dat je de objectiviteit uit de oorspronkelijke opzet kunt behouden.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_29327413
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef Vliegvrager het volgende:

........

Dit is wel een verbetering, maar zou voor velen nog altijd niet werkbaar zijn. Ik zou in ieder geval geen kans zien om 10 weken achter elkaar een dagdeel hierin te investeren. Maar goed, ik ben natuurlijk niet de maat der dingen. Als je op basis van deze constructie 10 fotografen kunt vinden, is het natuurlijk prima. Het heeft in ieder geval het voordeel dat je de objectiviteit uit de oorspronkelijke opzet kunt behouden.
En dan kom je weer bij een van mijn eerste reply's. Het is dan afhankelijk van bij welke fotograaf je terechtkomt in de eerste ronde om dor te kunnen gaan. Heb je pech en kom je bij iemand terecht bij wie (om wat dan ook) de foto's niet zo goed zijn, dan is de kans om door te gaan wel kleiner.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_29327698
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

En dan kom je weer bij een van mijn eerste reply's. Het is dan afhankelijk van bij welke fotograaf je terechtkomt in de eerste ronde om dor te kunnen gaan. Heb je pech en kom je bij iemand terecht bij wie (om wat dan ook) de foto's niet zo goed zijn, dan is de kans om door te gaan wel kleiner.
Zoals ik pankpinther's post begrijp is dat dus juist niet zo, omdat uiteindelijk (na 10 weken) iedere fotograaf met ieder model heeft gewerkt.

En los daarvan, als je met het perfect eerlijke systeem een situatie schept waar geen enkele fotograaf tijd voor heeft, ligt iedereen er in de eerste ronde uit. Ergens zul je pragmatische keuzes moeten maken.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_29331438
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:38 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Zoals ik pankpinther's post begrijp is dat dus juist niet zo, omdat uiteindelijk (na 10 weken) iedere fotograaf met ieder model heeft gewerkt.

En los daarvan, als je met het perfect eerlijke systeem een situatie schept waar geen enkele fotograaf tijd voor heeft, ligt iedereen er in de eerste ronde uit. Ergens zul je pragmatische keuzes moeten maken.
Na 10 weken wel, maar de eerste week gaat er al iemand uit. Je zal maar pech hebben en een slechte foto inleveren doordat de fotograaf z'n dag niet had (om een of andere reden).
Of bedoel je dat je 10 weken wil wachten voor er iemand uitgaat, dat schiet dan niet op?
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:44:03 #235
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_29331576
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ben het hier wel mee eens. De oorspronkelijke opzet is als idee wel goed, en ook min of meer objectief, maar het gaat voor de modellen en de fotografen onwerkbaar worden vrees ik. Gezien het feit dat je met alleen maar amateurs (in de zin van geen beroeps) werkt, kun je beter zoeken naar een wat praktischer oplossing. Dat die dan wat minder fraai is dan het oorspronkelijke idee, is jammer maar helaas...
[..]

dat laatste was dus het beginopzet... maar heel veel mensen hier hebben dat verkeerd gelezen en gingen verde rop 1 fotograaf met 1 model lees mijn ozpet nog eens, er staat een verduidelijking ergens in het midden van dit topic
put
your
clothes
on!
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:02:15 #236
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29332112
waarom smeer je het niet gewoon uit over het jaar? De eerste ronde laat je beginnen in september, en vervolgens komen er elke maand nieuwe foto's van modellen (beetje doseren over de maand, net als bij de FOK fotowedstrijd). Vervolgens laat je het doorlopen tot de finale - net voor de zomervakantie. Anders zie ik de wedstrijd echt stranden op gebrek aan tijd bij modellen en fotografen. Vliegvrager heeft wat dat betreft zeker een punt: 10 weken lang elke week een dag(deel) is enorm veel tijd, en dan moeten de agenda's van modellen en fotografen nog synchroon lopen ook.

Van het nu komende jaar kunnen we veel leren, en je zult zien dat het in volgende edities (als die komen natuurlijk) veel soepeler gaat.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29332155
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Na 10 weken wel, maar de eerste week gaat er al iemand uit. Je zal maar pech hebben en een slechte foto inleveren doordat de fotograaf z'n dag niet had (om een of andere reden).
Of bedoel je dat je 10 weken wil wachten voor er iemand uitgaat, dat schiet dan niet op?
is weer niet eerlijk tegenover de fotograaf, de eerste moet er 10 doen en de 5de al de helft minder
overigens zit je dan bij de 9de fotograaf al aan de finale, wat moet nummer 10 doen dan?

ik zou zeggen, iedere week stemmen en dan na 10 weken alle behaalde plaatsen bij elkaar optellen?
zo hou je het toch een beetje spannend, valt er niemand uit totdat de laatste foto is gemaakt en kost het zowel de fotografen als modellen niet meer dan 1 dagdeel per week (maand mag ook)
en dan:
winnaar van de week 10pnt
2e plaats 9 pnt
3e plaats 8 pnt
etc etc...
maximaal 100 punten te verdienen in 10 weken

dit kan je trouwens ook dubbel doen
voor het model en voor de fotograaf
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:06:26 #238
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29332232
Om trouwens nog even terug te komen op naakt: ik heb nog geen wedstrijd gezien waarbij naakt een vereiste was. Glamour wel, maar dat betekent niet gelijk naakt. Ik denk dat dat inderdaad voor sommige fotografen en modellen een onoverkomelijke hindernis zal blijken te zijn.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:17:17 #239
78150 Astridj0h
pi_29334908
Ik weet niet of het als (amateur) fotograaf zo'n probleem is om in een week (of twee weken, of maand hoe lang een ronde duurt) zo'n probleem is om alle nog in de race zijnde modellen te fotograferen. Als je namelijk eenmaal een setting hebt, dan hoeft er alleen nog maar een ander model in.

Stel ik was fotograaf in de eerste ronde. Ik zou denk ik een assistent(e) meenemen, maar dan: Ik bouw een settign (studio, kamer, openlucht). Gebruik mijn assistent om wat te spelen met licht bladiebladie. Vervolgens gaan alle modellen achter elkaar op de in mijn hoofd staande setting staan. Je moet gewoon niet een hele shoot willen doen op allerlei verschillende plaatsen. Het gaat er om welk model er het beste uitkomt. Dat is alleen te vergelijken als het gelijksoortige settingen zijn. Zo werkt het ook bij america's next top model als ik me niet vergis.

M.i kan dit WEL op één dag. In de volgende ronden hoef je als fotograaf niet meer aan de bak, dus kost hetj e uiteindelijk maar één dag gedurende de wedstrijd.

Zelfs als je denkt dat dit niet lukt op een dag (ik zou bijvoorbeeld een zondag uitkiezen, toch altijd saaie dag ) dan hoef je nog steeds als fotograaf maar één week te plannen (wel hopen dat je setting kan blijven staan) Als model lijkt het me nogal vervelend telkens op andere dagen te moeten komen opdagen. Handiger is om te zeggen: Wil je meedoen als model, dan dien je de aankomende 10 weken (of aankomende 20 weken om en om) op zondag/zaterdag/weekend beschikbaar te zijn voor fotoshoots, zelfde voor fotografen.

Bovendien lijkt het me als fotograaf best een uitdaging om het dus juist wél op een dag te fixen. Dat is het leven van de glamour fotograaf hoor...

Zit je alleen nog met het feit dat er dus fotografen zijn die 10 modellen ter beschikkinghebben en fotografen die 'maar' 2 modellen ter beschikking hebben (maar dus wel de 'mooiste')... Ik denk dat er best fotografen zijn die het als uitdaging zien meer modellen te doen in minder tijd (zoals ik) en fotografen die meer tijd willen besteden per model, dus ook dat moet best te regelen zijn denk ik...

Nou ja das dan allemaal weer mijn idee he... (wat een verhaal)
Foto's
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:17:49 #240
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29337323
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Astridj0h het volgende:
Ik weet niet of het als (amateur) fotograaf zo'n probleem is om in een week (of twee weken, of maand hoe lang een ronde duurt) zo'n probleem is om alle nog in de race zijnde modellen te fotograferen. Als je namelijk eenmaal een setting hebt, dan hoeft er alleen nog maar een ander model in.

Stel ik was fotograaf in de eerste ronde. Ik zou denk ik een assistent(e) meenemen, maar dan: Ik bouw een settign (studio, kamer, openlucht). Gebruik mijn assistent om wat te spelen met licht bladiebladie. Vervolgens gaan alle modellen achter elkaar op de in mijn hoofd staande setting staan. Je moet gewoon niet een hele shoot willen doen op allerlei verschillende plaatsen. Het gaat er om welk model er het beste uitkomt. Dat is alleen te vergelijken als het gelijksoortige settingen zijn. Zo werkt het ook bij america's next top model als ik me niet vergis.

M.i kan dit WEL op één dag. In de volgende ronden hoef je als fotograaf niet meer aan de bak, dus kost hetj e uiteindelijk maar één dag gedurende de wedstrijd.

Zelfs als je denkt dat dit niet lukt op een dag (ik zou bijvoorbeeld een zondag uitkiezen, toch altijd saaie dag ) dan hoef je nog steeds als fotograaf maar één week te plannen (wel hopen dat je setting kan blijven staan) Als model lijkt het me nogal vervelend telkens op andere dagen te moeten komen opdagen. Handiger is om te zeggen: Wil je meedoen als model, dan dien je de aankomende 10 weken (of aankomende 20 weken om en om) op zondag/zaterdag/weekend beschikbaar te zijn voor fotoshoots, zelfde voor fotografen.

Bovendien lijkt het me als fotograaf best een uitdaging om het dus juist wél op een dag te fixen. Dat is het leven van de glamour fotograaf hoor...

Zit je alleen nog met het feit dat er dus fotografen zijn die 10 modellen ter beschikkinghebben en fotografen die 'maar' 2 modellen ter beschikking hebben (maar dus wel de 'mooiste')... Ik denk dat er best fotografen zijn die het als uitdaging zien meer modellen te doen in minder tijd (zoals ik) en fotografen die meer tijd willen besteden per model, dus ook dat moet best te regelen zijn denk ik...

En hier ben ik het dan weer helemaal mee eens...met als toevoeging dat je natuurlijk iedereen 10 modellen op de foto kan laten zetten en de stemming over de 10 delen kan laten gaan.

bijvoorbeeld fotoshoot 1, model wat het leukst op de foto staat 10 punten en het minst leuk 1 punt. Dat bij alle fotoshoots en dan optellen aan het eind wie de meeste punten heeft vergaard.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29338638
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:17 schreef pea4fun het volgende:

[..]

En hier ben ik het dan weer helemaal mee eens...met als toevoeging dat je natuurlijk iedereen 10 modellen op de foto kan laten zetten en de stemming over de 10 delen kan laten gaan.

bijvoorbeeld fotoshoot 1, model wat het leukst op de foto staat 10 punten en het minst leuk 1 punt. Dat bij alle fotoshoots en dan optellen aan het eind wie de meeste punten heeft vergaard.
dat zeg ik...
pi_29383156
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Astridj0h het volgende:

Op die manier kan het idd wel. Het is een georganiseer om tien modellen op 1 dag op 1 plek te krijgen, maar dan heb je ook wat. Deze opzet is ideaal voor de fotograaf: met 1 dag schieten en 1 dag voorbereiding/nabewerking heb je tien verschillende modellen voor je lens gehad. Hooguit zul je wat moeten investeren in geheugen capaciteit en batterijen en/of accu's.

Bij deze opzet heb ik zekere interesse.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_29386996
Ok, tweede US mod is terug van vakantie en bijgelezen. Jerruh, je bent en blijft een held als het gaat om originele ideeen .

Ik denk dat het nu tijd is om met een groepje een eerste wat meer concreet voorstel met regels en planningen in elkaar te draaien. Er zijn gelukkig heel veel users die in dit topic ideeen hebben opgegooid en mogelijke valkuilen hebben aangestipt.

Het lijkt me handig om middels een IRC sessietje met een aantal mensen dus vorm te gaan geven. Namens de US mods wil ik mezelf naar voren schuiven (omdat Mukie niet aan IRC doet). Het lijkt me sowieso vanzelfsprekend dat Jerruh "aanschuift" en het lijkt me tevens verstandig als een actieve fotograaf vanuit FOT deelneemt. Dan hebben we 3 mensen, mogelijk nog een enthousiaste 4de erbij en dan moeten we er wat van kunnen maken volgens mij.

Gaarne jullie reacties .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:59:03 #244
52657 pea4fun
pi_29387111
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:45 schreef PankPinther het volgende:

[..]

dat zeg ik...
De puntentelling wel ja, maar de manier van fotograferen is anders. Meerdere keren een setting van eenzelfde thema opzetten plus daarbij horende spullen aanslepen (kleding misschien ook) en eventueel visagiste en andere hulp vind ik persoonlijk lastiger als van 10 mensen een aantal foto's maken op 1 dag in eenzelfde setting.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:56:28 #245
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29388698
Jullie hebben het wel over de modellen en welke fotografen zij willen, maar ik als fotograaf zou niet met elk model kunnen werken, ook vanwege de stijl van mijn foto's of de ideen die ik heb. Dat zou nadelig kunnen zijn voor het betreffende model. Hoe pakken jullie dat aan?

En over de foto's. Kleur of zwart wit? En mag er gesoept worden zoals in de echte mode wereld? Of willen jullie origineel naast gesoept, of alleen gesoept, of alleen gecropped origineel?

Photoshop acties maken het werk voor de fotograaf moeilijker, en de tijdsduur langer (mijn leven, wat doe je).

Een idee is om DIG erbij te halen en de photoshop artiesten er op los te laten (in het begin, of alleen op het eind) om een glamour photo te produceren, en de echte soep-gekken mogen hun fantasie op de vrije loop laten gaan.

verkapte tvp
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:17:15 #246
52657 pea4fun
pi_29389439
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Jullie hebben het wel over de modellen en welke fotografen zij willen, maar ik als fotograaf zou niet met elk model kunnen werken, ook vanwege de stijl van mijn foto's of de ideen die ik heb. Dat zou nadelig kunnen zijn voor het betreffende model. Hoe pakken jullie dat aan?
Omdat er 10 ronden zijn met 10 fotografen (toch?) heeft ieder model kans om bij een thema en fotograaf uit te komen wat haar ligt...ligt een model niemand van allen, dan is ze misschien niet zo fotogeniek.
quote:
En over de foto's. Kleur of zwart wit? En mag er gesoept worden zoals in de echte mode wereld? Of willen jullie origineel naast gesoept, of alleen gesoept, of alleen gecropped origineel?

Photoshop acties maken het werk voor de fotograaf moeilijker, en de tijdsduur langer (mijn leven, wat doe je).

Een idee is om DIG erbij te halen en de photoshop artiesten er op los te laten (in het begin, of alleen op het eind) om een glamour photo te produceren, en de echte soep-gekken mogen hun fantasie op de vrije loop laten gaan.

verkapte tvp
Dat lijkt me geen probleem, wel of geen PS, wel of geen zwart/wit...als je maar bij alle modellen hetzelfde doet, dus allemaal zwart/wit of niemand bijvoorbeeld.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:01:22 #247
78150 Astridj0h
pi_29392673
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:56 schreef Shark.Bait het volgende:

Ja doei!! Ik shop wel lekker mijn eigen foto's hoor anders komt het toch nog niet uit op wat IK als fotograaf in mijn hoofd had? Iedereen vrij om er ook een bewerking van te maken, maar ik doe het iig wel zelf.

Wat betreft kleur of zwart/wit, dat hangt van het thema af natuurlijk. Als jij als fotograaf het thema black 'n white blocked wilt, dan lijkt me het duidelijk... Een ander kan kiezen voor 'geel en groen, laten we het in de natuur doen!' hoewel dat misschien niet zo'n goed thema is

anyway, het lijkt mij handig dat de fotograaf van de betreffende ronde het thema aangeeft waar hij mee aan de slag wil/ideeën voor heeft. Het gaat er alleen om dat het in één ronde de zelfde soort foto's zijn, OF allemaal zwart wit, OF allemaal kleur.

PS discussie wordt verder vaak gevoerd, ik vind het iig wel nodig bij mijn camera, al was het maar om blauw zweem weg te werken....

Maar nu spijkers met koppen slaan: Welke Fotograaf gaat om de tafel met Jerruh en die andere (naam vergeten sorry...) Ik heb geen irc, to bad, ik hoor het wel als er ooit een msn meeting volgt
Foto's
pi_29394432
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:01 schreef Astridj0h het volgende:

Maar nu spijkers met koppen slaan: Welke Fotograaf gaat om de tafel met Jerruh en die andere (naam vergeten sorry...) Ik heb geen irc, to bad, ik hoor het wel als er ooit een msn meeting volgt
RATMEN is de naam .

Wat ook een optie is, is dat Jerruh, Mukie en ik eerst een vastomlijnder plan maken en dat aan een aantal mogelijk fotograven en een aantal mogelijke modellen voor leggen. Dat lijkt me efficient werken.

Overigens zijn er heel veel mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld 10 modellen en 2 of 3 fotograven en dan een hele dag nemen met roulerende modellen. Op die manier kan je in 1 keer 2 of 3 weken fotograferen. En hoef je dus maar 1 keer in de 2 of 3 weken aan de slag (als model). Elke week valt er een model af en dan zorg je dat in de volgende ronde de foto's van dat model niet meegenomen worden. Voordeel voor het model is dat als ze als eerste afvalt, ze wel van drie rondes foto's mee kan krijgen.

Technische voorwaarden over wel of niet PSen zwart/wit en dergelijke zijn allemaal randvoorwaarden die per week anders geregeld kunnen zijn, belangrijkste is: als het per ronde maar voor alle modellen hetzelfde is.

Als Jerruh en de overige actieve mee posters zich hier kunnen vinden in het feit dat Jerruh, Mukie en ik een eerste opzet maken, dan hoor ik graag een aantal namen van fotograven en modellen die de eerste opzet willen beoordelen .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 15:55:15 #249
78150 Astridj0h
pi_29394650
Het klinkt prima. En ondanks dat ik niet een van de meest ervaren FOT'er/fotograve ben, wil ik ook best naar het plan kijken!

aangenaam RATMEN
Foto's
pi_29395531
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef RATMEN het volgende:

....dan hoor ik graag een aantal namen van fotograven en modellen die de eerste opzet willen beoordelen .
*meldt
Mijn DeviantART gallery
,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')