ik snap geen reet van je vraagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Riann het volgende:
mannen: Zijn jullie wel eens klaar gepijpt door een vrouw? zo ja veel? zo nee was het dan toch wel lekker?
vrouwen: Ooit een man klaar gepijpt en zo ja bij veel mannen of sommige wel of sommige niet?
HA dit is een handige quote jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:38 schreef Roellio het volgende:
Riann, al was je de laatste vrouw op aarde!
Groetjes,
Roellio
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:38 schreef Roellio het volgende:
Riann, al was je de laatste vrouw op aarde!
Groetjes,
Roellio
Wat is de achtergrond van je vraag?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Riann het volgende:
mannen: Zijn jullie wel eens klaar gepijpt door een vrouw? zo ja veel? zo nee was het dan toch wel lekker?
vrouwen: Ooit een man klaar gepijpt en zo ja bij veel mannen of sommige wel of sommige niet?
Iets als 'The horror!' in smileyvormquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:37 schreef la-nina het volgende:
[afbeelding]
wat is dat voor ding? panieksmiley ?
Doe dat nou nietquote:
Ga er niet te veel op inquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik denk haar eerste pijp ervaring of zo
Oh ok sorry....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga er niet te veel op in
Zometeen gaat ze het visualiseren![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:52 schreef HBM het volgende:
gepijpt worden is overrated, hoewel het wel een voordeel is als je gepijpt wordt door bepaalde vrouwen, dat je het gezicht niet hoeft te zien
Kijk dankzij dit soort opmerkingen van de manquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:52 schreef HBM het volgende:
gepijpt worden is overrated, hoewel het wel een voordeel is als je gepijpt wordt door bepaalde vrouwen, dat je het gezicht niet hoeft te zien
zou jij niet hetzelfde kunnen zeggen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kijk dankzij dit soort opmerkingen van de man
denk je: Ga ff naar de hoeren ofzo
enne voor de rest
Toedeloe
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:52 zou zhe-devilll het volgende gezegd kunnen hebben:
hoewel het wel een voordeel is als je gebeft wordt door bepaalde mannen, dat je het gezicht niet hoeft te zien
Pijp jij regelmatig je vent klaar, of is het meer voorspel voor het neuken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:29 schreef Mirage het volgende:
het klinkt haast alsof het iets aparts is...
We neuken eerst en daarna pijp ik hem klaar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:31 schreef Tarak het volgende:
[..]
Pijp jij regelmatig je vent klaar, of is het meer voorspel voor het neuken?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
We neuken eerst en daarna pijp ik hem klaar.
En als ik geluk heb dan maakt hij me een uur later wakker en doen we het nog eens dunnetjes over.
Goed voor de eiwitjes !
Ik heb nooit sex met mannen waarvan ik het gezicht niet aantrekkelijk vindquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zou jij niet hetzelfde kunnen zeggen?
[..]
Jij gaat dus alleen voor het uiterlijk ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb nooit sex met mannen waarvan ik het gezicht niet aantrekkelijk vind
ik ga alleen voor loveeeeeeeeee
Lijkt me een vrij logische keus jongeman. Of jij neukt graag horken. Waarna ze je vervolgens ook nog gaan klaarpijpen en geil naar je kijken waardoor je over ze heen kotst. Dude....quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij gaat dus alleen voor het uiterlijk ?
alleen uiterlijk is geen love maar lust.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb nooit sex met mannen waarvan ik het gezicht niet aantrekkelijk vind
ik ga alleen voor loveeeeeeeeee
Voor jou misschien.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
alleen uiterlijk is geen love maar lust.
Dit slaat als een tang op een varkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:23 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij logische keus jongeman. Of jij neukt graag horken. Waarna ze je vervolgens ook nog gaan klaarpijpen en geil naar je kijken waardoor je over ze heen kotst. Dude....![]()
in haar ogen hetzelfdequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
alleen uiterlijk is geen love maar lust.
Sinds wanneer mag je niet zeggen dat je op iemand valt in het geheel?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij gaat dus alleen voor het uiterlijk ?
je moet ook wel op haar ogen mikken hequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef spaceball het volgende:
Of het lekker is?![]()
Ze stond er zelf van te kijken.![]()
Sinds gisteren......quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet zeggen dat je op iemand valt in het geheel?
Ik neem aan dat uiterlijk er wel toedoet zeker wel,
maar wel op ieders eigen voorwaarden lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |